AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Mange kvinner reagerer sterkt på at jeg ikke har ønsket mer kontakt etter at vi har sex. Ofte har jeg fått sendt en sint melding etter meg. Jeg har ikke bevisst playet kvinnene for å få meg noe (æresord), men jeg har fått en trang til å rømme etter at vi har ligget sammen. Hun blir bare en klein attpåklatt å forholde seg til etterpå uten at jeg har noe forklaring på hvorfor. Jeg har uansett lurt veldig på om kvinner føler en ydmykelse av å blir forlatt etter å ha ligget sammen, siden det reageres så kraftig etterpå, kontra når vi bare bryter opp etter noen dater uten å ligge med hverandre. Er det ydmykende å bli forlatt etter et ligg eller er det noe anent som får dere til å reagere med sinne (kan forstå skuffelsen, men ikke de kraftige og sterke reaksjonene) ? Anonymous poster hash: 674d7...28e 1
Gjest anonym Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Derfor venter jeg alltid med sex, lengelenge...Hvis kvinnene du møter er lette å få på rygg i tillegg til at du er ærlig, kan de takke seg selv! Synes mange kvinner idag mangler selektivitet til hvem de har sex med..Easy come, easy go... Men hvis du automatisk dumper de etter sex, kanskej du har noen issues du må jobbe med ts? Hvorfor ikke heller lete etter ei du får følelser for og, så ta det rolig, vente med sex til du/henne vet litt mer om hvor det fører hen?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Derfor venter jeg alltid med sex, lengelenge...Hvis kvinnene du møter er lette å få på rygg i tillegg til at du er ærlig, kan de takke seg selv! Synes mange kvinner idag mangler selektivitet til hvem de har sex med..Easy come, easy go... Men hvis du automatisk dumper de etter sex, kanskej du har noen issues du må jobbe med ts? Hvorfor ikke heller lete etter ei du får følelser for og, så ta det rolig, vente med sex til du/henne vet litt mer om hvor det fører hen? Du kunne vel heller svart på spørsmålet mitt istedenfor å gi meg en personanalyse og råd i henhold til dine egne interesser.Anonymous poster hash: 674d7...28e 6
frøkna Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Det har jeg aldri opplevd men tror jeg ville blitt litt snurt ja. Er jo koselig å sove sammen, eller å ligge inntil hverandre å kose litt/ prate litt før man sovner. Mange vil nok oppleve det som et "åja, nå har han fått det han ville ha, så bare stikker han". Hvorfor syns du det er kleint? Hvordan forholder du deg til kvinner før du har sex med dem?
Gjest anonym Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Du kunne vel heller svart på spørsmålet mitt istedenfor å gi meg en personanalyse og råd i henhold til dine egne interesser.Anonymous poster hash: 674d7...28e Synes jeg svarte deg. Selvsagt må det være ydmykende, derfor skjønner jeg ikke kvinner som har sex kjapt med en mann uten å ha noen følelse om han vil noe mer eller ei. Eller, tror ofte kan man føle sånt, hvis man er intuitiv, og i kontakt med egne følelser. Du svarte forøvrig ikke på mine spørsmål. Kanskje du har noen issues angående damer? Du er liksom ferdig med byttet...
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Det har jeg aldri opplevd men tror jeg ville blitt litt snurt ja. Er jo koselig å sove sammen, eller å ligge inntil hverandre å kose litt/ prate litt før man sovner. Mange vil nok oppleve det som et "åja, nå har han fått det han ville ha, så bare stikker han". Hvorfor syns du det er kleint? Hvordan forholder du deg til kvinner før du har sex med dem? Siden det blir så etterspurt så kan jeg svare. Jeg tror egentlig jeg kommer til samme erkjennelse og konklusjon som dere selv etter at vi har ligget sammen. At jeg skylder henne noe, at vi nå er noe mer enn noen som bare har date'a, at jeg på en måte er hennes og at jeg nå har andre å tenke på enn meg selv. Forskjellen er bare at jeg ser på det som påprakkende og får en slags uggen følelse av det. Jeg anser ikke dette som issues da jeg faktisk tror flere menn kjenner seg igjen. Det hadde forøvrig vært fint med kommentrer på akkurat dette fra menn også.Anonymous poster hash: 674d7...28e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Ja, du kan vel si at det er ydmykende. Man føler seg brukt og verdiløs, som en ting eller som søppel. Du skriver at du ikke bevisst går inn for å playe de, noe som sikkert kan være verdt en diskusjon, men poenget er at de du havner til sengs med, de vet jo ikke det. Da kan man føle seg lurt og ganske dum (som i mindre intelligent) som lot seg lure og da blir man fryktelig sint på seg selv og/eller han. Man kan også tenke at han stakk fordi man var så ekstremt dårlig i senga, ekkel, etc selvfølgelig er det veldig individuelt hvordan man reagerer, men jeg pleier å reagere veldig kraftig på slike ting. Sex er en veldig privat ting og dersom man blir playet på den måten føler man seg veldig blottlagt og avkledd, i metaforisk forstand. Men den mest fremtrende følelsen for meg er hvertfall følelsen av verdiløshet. å uttrykke sinne blir da en måte å gjenopprette balansen, men naturligvis også fordi man faktisk er sint. Anonymous poster hash: 979eb...024 7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Blir jeg behandlet som et hull og ikke likeverdig sexpartner så hadde jeg nok reagert.Anonymous poster hash: fc1c4...b5f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 AB over her. Vil bare legge til at det er stor forskjell på det å være ærlig om at man bare ønsker sex, og det å lyve, manipulere og rett og slett playe. Det var sistnevnte tilfelle jeg hadde i tankene da jeg skrev svaret. Om man er ærlig om ens intensjoner, er det en heeeelt annen sak og ikke noe jeg får negative tanker rundt, hvertfall. Anonymous poster hash: 979eb...024 2
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Mange kvinner reagerer sterkt på at jeg ikke har ønsket mer kontakt etter at vi har sex. Ofte har jeg fått sendt en sint melding etter meg. Jeg har ikke bevisst playet kvinnene for å få meg noe (æresord), men jeg har fått en trang til å rømme etter at vi har ligget sammen. Hun blir bare en klein attpåklatt å forholde seg til etterpå uten at jeg har noe forklaring på hvorfor. Jeg har uansett lurt veldig på om kvinner føler en ydmykelse av å blir forlatt etter å ha ligget sammen, siden det reageres så kraftig etterpå, kontra når vi bare bryter opp etter noen dater uten å ligge med hverandre. Er det ydmykende å bli forlatt etter et ligg eller er det noe anent som får dere til å reagere med sinne (kan forstå skuffelsen, men ikke de kraftige og sterke reaksjonene) ?Anonymous poster hash: 674d7...28e Noen føler seg kanskje brukt, dersom de håpet på noe mer? Mange er vant til å sove sammen etter sexen. Forbereder du kvinnene på at du kommer til å dra rett etter at dere har ligget sammen og avtaler du med dem at du kun ønsker sex og ingenting mer? Det hadde vært greit om du hadde gjort det.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 AB over her. Vil bare legge til at det er stor forskjell på det å være ærlig om at man bare ønsker sex, og det å lyve, manipulere og rett og slett playe. Det var sistnevnte tilfelle jeg hadde i tankene da jeg skrev svaret. Om man er ærlig om ens intensjoner, er det en heeeelt annen sak og ikke noe jeg får negative tanker rundt, hvertfall. Anonymous poster hash: 979eb...024 mente AB #7 Anonymous poster hash: 979eb...024
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #12 Skrevet 10. september 2013 AB over her. Vil bare legge til at det er stor forskjell på det å være ærlig om at man bare ønsker sex, og det å lyve, manipulere og rett og slett playe. Det var sistnevnte tilfelle jeg hadde i tankene da jeg skrev svaret. Om man er ærlig om ens intensjoner, er det en heeeelt annen sak og ikke noe jeg får negative tanker rundt, hvertfall. Anonymous poster hash: 979eb...024 Jeg tar ting som de kommer. Jeg er verken ute etter sex eller forhold og tar selvfølgelig ikke opp noe sånt i forkant. Kun det å ha det hyggelig, der det i blant ender med sex, der jeg så langt alltid har fått et sterkt behov for å bryte kontakten etterpå.Anonymous poster hash: 674d7...28e
Gjest anonym Skrevet 10. september 2013 #13 Skrevet 10. september 2013 Har du hatt følelser for noen av disse kvinnene før du hadde sex med dem? Du nevner at menn vil nok kjenne seg igjen i dette. Tror det da handler om kvinner du/dere ikke har følelser for i utgangspunktet? Ikke nok iallefall. Et spørsmål ts : tror du at du ville tenkt annerledes hvis ei dame du likte og prøvde deg på, var vedlig vanskelig å få til sengs? Ei som gav deg mye motstand, ei som ga deg utfordring? Det høres ut som du har et jaktinnstinkt, men kan og være at det er ting i deg selv du må jobbe med ts. Hvilket forhold har du hatt til din mor, far, andre kvinnelige bekjenskaper?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #14 Skrevet 10. september 2013 Noen føler seg kanskje brukt, dersom de håpet på noe mer? Mange er vant til å sove sammen etter sexen. Forbereder du kvinnene på at du kommer til å dra rett etter at dere har ligget sammen og avtaler du med dem at du kun ønsker sex og ingenting mer? Det hadde vært greit om du hadde gjort det. Det hører til sjeldenhetene at jeg har dratt samme kveld som vi har hatt sex. Som regel har jeg informert henne om ståa dagen etter, eller brutt kontakten over meldinger senere på dagen eller uken. De første gangene kunne jeg finne på å la ting ebbe ut av seg selv, der jeg bare lot være å gi lyd fra meg, men modnet opp til å avklare ting med dem så de slapp å gå rundt i tvil, uten at det har endret noe særlig i graden av ufine tilbakemeldinger fra kvinnene.Anonymous poster hash: 674d7...28e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #15 Skrevet 10. september 2013 Blir jeg behandlet som et hull og ikke likeverdig sexpartner så hadde jeg nok reagert.Anonymous poster hash: fc1c4...b5f Hva legger du i 'likeverdig sexpartner'?Anonymous poster hash: 674d7...28e
Gjest anonym Skrevet 10. september 2013 #16 Skrevet 10. september 2013 En ting til. Jeg kjenner faktisk ei jente/dame som er sånn som deg ts. Hun kan nesten føle avsky etter at hun har hatt sex med en mann, selv om det var fullt og helt hennes vilje, hun la opp til det selv, hun sjekket han opp osv. Jeg tror i hennes tilfelle, at det handler om at hun har hatt mye uforpliktende sex uten følelser, og da begynner man å skille sex og følelser, følelseslivet stenges av når man har sex. Man blir følelsesmessig avstumpet.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #17 Skrevet 10. september 2013 Ja, du kan vel si at det er ydmykende. Man føler seg brukt og verdiløs, som en ting eller som søppel. Du skriver at du ikke bevisst går inn for å playe de, noe som sikkert kan være verdt en diskusjon, men poenget er at de du havner til sengs med, de vet jo ikke det. Da kan man føle seg lurt og ganske dum (som i mindre intelligent) som lot seg lure og da blir man fryktelig sint på seg selv og/eller han. Man kan også tenke at han stakk fordi man var så ekstremt dårlig i senga, ekkel, etc selvfølgelig er det veldig individuelt hvordan man reagerer, men jeg pleier å reagere veldig kraftig på slike ting. Sex er en veldig privat ting og dersom man blir playet på den måten føler man seg veldig blottlagt og avkledd, i metaforisk forstand. Men den mest fremtrende følelsen for meg er hvertfall følelsen av verdiløshet. å uttrykke sinne blir da en måte å gjenopprette balansen, men naturligvis også fordi man faktisk er sint. Anonymous poster hash: 979eb...024 Vil bare takke deg for et veldig utfyllende og informativt svar. Tusen takk!Anonymous poster hash: 674d7...28e
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2013 #18 Skrevet 10. september 2013 Det hører til sjeldenhetene at jeg har dratt samme kveld som vi har hatt sex. Som regel har jeg informert henne om ståa dagen etter, eller brutt kontakten over meldinger senere på dagen eller uken. De første gangene kunne jeg finne på å la ting ebbe ut av seg selv, der jeg bare lot være å gi lyd fra meg, men modnet opp til å avklare ting med dem så de slapp å gå rundt i tvil, uten at det har endret noe særlig i graden av ufine tilbakemeldinger fra kvinnene.Anonymous poster hash: 674d7...28e Jeg forstår. De håpet sikkert på mer fra deg Det er mest fair å si fra på forhånd at du kun ønsker ONS. Det er også mange kvinner som ønsker dette. Det er vanlig å avtale ONS på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #19 Skrevet 10. september 2013 Jeg tar ting som de kommer. Jeg er verken ute etter sex eller forhold og tar selvfølgelig ikke opp noe sånt i forkant. Kun det å ha det hyggelig, der det i blant ender med sex, der jeg så langt alltid har fått et sterkt behov for å bryte kontakten etterpå.Anonymous poster hash: 674d7...28e Det kan jo oppstå misforståelser, tenker jeg. Selv om du ikke har sagt at du er ute etter noe seriøst, så har du ikke sagt at du er ute etter kun sex heller. Synes du burde finne en måte å kommunisere dette på, uten at det blir kleint. Veldig subtile hint er kanskje ikke den beste fremgangsmåten heller, da man lett kan tolke alle signaler i et veldig rosenrødt lys, hvertfall hvis man er litt betatt. Anonymous poster hash: 979eb...024
Gjest Anonym Skrevet 10. september 2013 #20 Skrevet 10. september 2013 Kanskje du har en slags selvforakt ts. Evt forpliktelsesangst, redd for å knytte deg til noen. Kanskje du mangler kontakt med egne følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå