Gå til innhold

Kontakt etter første møte

Anbefalte innlegg

Gjest overanalyse
Skrevet

Hei

Dette er nok et typisk hysterisk-jente innlegg, og det høres nok helt teit ut. Men jeg er faktisk tidlig i 20-årene, ikke 14! Tro det eller ei

Her kommer altså problemet mitt:

Natt til søndag var jeg ute og møtte en gutt. Det var bare oss med en gang vi så hverandre, og vi holdt sammen resten av kvelden. Jeg sa faktisk til ham etter bare en liten stund at han ville jeg ha med meg hjem, og det er totalt ulikt meg. Jeg sa også til ham samtidig at jeg ikke kom til å ha sex med ham den kvelden, fordi jeg aldri har sex første kveld. Han sa at det respekterte han, og tilogmed verdsatte.

Vi dro iallefall hjem til meg sammen. Tidlig på søndag våknet vi, og ble liggende lenge og kose, prate og halvsove. Etter et par timer var jeg nødt til å gå en tur på butikken pga ekstremt nødvendige innkjøp når man er fyllesyk (snus, cola og hamburger) Han lå da hos meg og halvsov. Da jeg kom tilbake gikk jeg og la meg sammen med ham igjen. VI spiste, sov en times tid og lå lenge og pratet om alt og ingenting.

Utpå dagen var han nødt til å gå fordi han måtte på jobb. Han gjentok da flere ganger at han ikke hadde lyst til å gå. Han sa også flere ganger iløpet av morgenen at jeg var pen, og han sa faktisk at han ikke hadde turt å sjekke meg opp fordi han trodde han ville få nei.

Da vi sto i gangen og han skulle gå, tok han telefonen min og sa at han skulle lagre nummeret sitt sånn at jeg kunne sende melding. Dumme meg tok telefonen fra ham, nektet, og sa at jeg foretrakk at han fikk mitt nummer. Han godtok det, lagret nummeret mitt, ga meg et kyss, sa takk for en hyggelig kveld og dro. Dette var på søndag.

Igår så jeg ham på samme forelesning. Vi studerer ikke det samme, men tar begge exphil. Jeg ble så satt ut over at jeg så ham der i en forelesningssal med over 300 studenter, så jeg lot som jeg ikke så ham. Tiltross for at vi sto 15 meter fra hverandre hele pausen. Jeg vet at det var helt idiotisk, men jeg vet ikke om han så meg heller. Jeg er redd for at han nå tenker at jeg er en idiot, og ikke vil ha mer med meg å gjøre. Samtidig innser jeg jo at det kanskje er teit, da han ikke snakket til meg heller.

Problemet er ialelfall at jeg enda ikke har hørt noe. Da jeg vanligvis ikke tar med meg gutter hjem fra byen første kveld vet jeg ikke hva som er vanlig. Burde jeg gi opp siden jeg ikke har hørt noe? Legge ham til på facebook? Vente litt lengre? Jeg har rett og slett ingen anelse, men vet at jeg veldig gjerne vil se ham igjen. Jeg har som sagt ikke nummeret hannes, mens han har mitt. Jeg føler da at det ligger i kortene at ved evt kontakt er det han som må gjøre framstøtet

Takk for eventuelle svar og synspunkt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var ikke dum som lot han få nr ditt heller enn at du fikk hans.

Nå skal du bare smile og flørte på forelesningene, så ordner det seg nok.

Anonymous poster hash: 5acb4...e1e
Skrevet

Om du kan legge ham til på facebook, kan du vel skaffe nr hans også?

Send ham en melding eller gå bort til ham neste gang du ser ham og takk for sist, og spør om han ikke har tenkt å benytte seg av nummeret ditt snart :)

Ærlighet kommer man ofte langt med, så legg gjerne til at du ble så satt ut over å se ham at du ikke helt visste hvor du skulle gjøre av deg og oppførte deg som en dust.

Skrevet

Forelesningene er bare en gang i uken, i tillegg til at vi er så mange studenter der, i en så stor forelesningssal, at sjansen for at jeg får muligheten til å kommunisere med ham er ganske liten. Det var bare flaks/uflaks at jeg så ham denne uken!

Jeg kan få tak i nummeret hannes ja, hvis jeg går ut fra at det nummeret som er registrert på hans navn på internett er hans. Likevel tenker jeg at siden det var han som fikk mitt nummer, er det han som skal sende første melding. Gjør han ikke det, er han ikke interessert og da er det bare dumt av meg å sende ham melding. Hintet er jo tydelig nok tenker jeg!

Skrevet

Forelesningene er bare en gang i uken, i tillegg til at vi er så mange studenter der, i en så stor forelesningssal, at sjansen for at jeg får muligheten til å kommunisere med ham er ganske liten. Det var bare flaks/uflaks at jeg så ham denne uken!

Jeg kan få tak i nummeret hannes ja, hvis jeg går ut fra at det nummeret som er registrert på hans navn på internett er hans. Likevel tenker jeg at siden det var han som fikk mitt nummer, er det han som skal sende første melding. Gjør han ikke det, er han ikke interessert og da er det bare dumt av meg å sende ham melding. Hintet er jo tydelig nok tenker jeg!

Gå bort til han i en pause, smil og vær sjarmerende. Ikke press på om at han burde ha tatt kontakt. Bare minn han på at du eksisterer. Ikke mas med å legge han til på facebook.

Anonymous poster hash: 5acb4...e1e

Skrevet

Mmmhm. Tenk om han sitter på manneguiden og spør om råd nå:

Hei, jeg traff en kvinne i helgen som var skikkelig frempå, hun dro meg med hjem og serverte meg snus og hamburger til frokost. Vi hadde en skikkelig god tone, men hun ville ikke ta i mot nr mitt da jeg skulle gå, men insisterte på at jeg skulle ta hennes.

Nå har det seg sånn at jeg er veldig sjenert/finner ikke igjen nr hennes på mobilen/greide å slette samtaleloggen så jeg ikke har det lengre/telefonen druknet på vei hjem og jeg fikk ikke reddet ut noe. Så henne på forelesning dagen etter, men hun bare latet som om hun ikke så meg, enda jeg stod kun få meter fra henne!

Tror dere hun er interessert, eller hadde hun bare tjukke ølbriller på? Hjelp?

:)

Skrevet

Jeg tenker at du snart bør høre noe, men du trenger ikke være redd helt enda :) har opplevd nesten samme historie (unntatt det med å treffes tilfeldig etterpå) med han jeg er sammen med nå. Vi møttes, dro på nach hos han, endte i sengen og hadde en helt super morgen, med kjempekjemi. Jeg dro tidlig, klokken ti, en time etter at vi våknet , fordi jeg ikke ville være en stayer ;) han fikk nummeret mitt, og jeg var sikker på å høre noe ganske kjapt.

Tiden gikk, og jeg ble mer og mer overasket. Vi som hadde hatt det så hyggelig? Angret på at jeg ikke hadde hans nummer.. Men etter to dager fikk jeg melding og siden har det vært oss. Han har vært veldig på i tre måneder nå, og det er ganske lett å se i ettertid at han bare ventet for å vente :-p

Men jeg tenker at går det mer enn en uke, så bør du kanskje ikke forvente noe. Men løpet er jo uansett ikke kjørt. Bare hils og vær åpen på forelsning. Han liker deg jo tydeligvis, så kanskje han bare trenger å se enda litt mer av hvor flott du er før han faller helt? ;) har troen!

Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt via Facebook, og spurt om det var han som var på forelesningen den og den dagen. At du så han i øyekroken idet du gikk forbi men hadde det travelt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...