Gå til innhold

Er min tante misunnelig på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tante som er 25 år eldre enn meg, og som ofte ser surt på meg, og jeg lurer egentlig på hva jeg har gjort galt og hva som er problemet hennes?

En gang var vi en gjeng som red på hest, og hun som eide hestene sa til meg "Nå så du ut som en skikkelig hestejente!"

Jeg bare smilte, og jeg så tanten min se veldig surt på meg. Hun smilte ikke i det hele tatt.

Ble hun misunnelig, eller? Hadde hun lyst til å bli kalt hestejente også?

Jeg har mange episoder der tanten min bare kan se surt på meg uten at jeg har sagt eller gjort noe ... jeg syns det er slitsomt!

Jeg kan sitte i en stol, og hun kan bare stå å se surt på meg ...

Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 85dde...862
Videoannonse
Annonse
Gjest Wanderlust
Skrevet

Se surt tilbake og se hvordan hun reagerer? Eventuelt spørre hva det er for noe i det du ser at hun gjør det.

Skrevet

Kanskje hun tenker på noe helt annet?

Kanskje hun er generelt lei av livet?

Kanskje du ser henne i noen ubevoktede øyeblikk hvor hun slipper den sosiale masken, og at det ikke har noe som helst å gjøre med deg?

Kanskje hun synes du får litt vel mye oppmerksomhet og skryt, og at det går deg litt til hodet?

Anonymous poster hash: 4d0eb...161
  • Liker 4
Skrevet

Se surt tilbake og se hvordan hun reagerer? Eventuelt spørre hva det er for noe i det du ser at hun gjør det.

Ja, jeg har lyst til det, men det er litt ekkelt. Hun virker veldig sår på ting også ...

Det jeg syns er dumt, er at det er jo ikke min skyld de tingene som plager henne ...

Skrevet

Kanskje hun tenker på noe helt annet?

Kanskje hun er generelt lei av livet?

Kanskje du ser henne i noen ubevoktede øyeblikk hvor hun slipper den sosiale masken, og at det ikke har noe som helst å gjøre med deg?

Kanskje hun synes du får litt vel mye oppmerksomhet og skryt, og at det går deg litt til hodet?

Anonymous poster hash: 4d0eb...161

Nei, jeg får ikke så mye oppmerksomhet og skryt, så de få gangen jeg får det føles det litt uvandt.

Ja, det kan hende hun tenker på mye rart, men når hun sitter å ser surt på meg hele tiden, så er det vel noe som plager henne? Det føles ut som om det er min feil at hun ser surt på meg, eller noe? Føles ut som om jeg gjør noe galt ved å hele tatt være til?

Gjest Wanderlust
Skrevet

Ja, jeg har lyst til det, men det er litt ekkelt. Hun virker veldig sår på ting også ...

Det jeg syns er dumt, er at det er jo ikke min skyld de tingene som plager henne ...

Bare spør i en hyggelig tone om det er noe galt. Hvis hun spør hvorfor du lurer på det, bare si at hun så betenkt ut.

Om hun bevisst gjør dette mot deg er det jo veldig dårlig av henne. Du får prøve å ikke bry deg om det, om det viser seg vanskelig å få tatt opp.

Skrevet

Da jeg leste hestehistorien din tenkte jeg i hvert fall ikke på misunnelse.

• Liker 6
Skrevet

Kanskje det faktisk bare er sånn hun ser ut når hun er avslappet i ansiktet? Jeg har blitt anklaget for å virke sur hele livet basert på ansiktet mitt. Ikke min skyld at jeg ser streng ut når ansiktet ligger i nøytrale folder.

• Liker 4
Skrevet

Da jeg leste hestehistorien din tenkte jeg i hvert fall ikke på misunnelse.

Hva tenkte du da?

Skrevet

Kanskje det faktisk bare er sånn hun ser ut når hun er avslappet i ansiktet? Jeg har blitt anklaget for å virke sur hele livet basert på ansiktet mitt. Ikke min skyld at jeg ser streng ut når ansiktet ligger i nøytrale folder.

Når min tante er avslappet i ansiktet, ser hun normal ut, men jeg vet ikke, jeg ...

Skrevet

Hva kan jeg gjøre?

Drit i hvordan andre ser ut.

Anonymous poster hash: c8bed...6fc

• Liker 3
Skrevet

Ikke være så opptatt av hva andre kan tenke

Anonymous poster hash: bfc9d...575

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Skrevet

Jeg føler at jeg har lest akkurat samme historien før her inne,bare bytt ut hvem som ser sur ut.

Dette høres ut som et problem for deg, ts. Du bør få hjelp til å endre tankemønstrene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...