Anette84 Skrevet 10. juni 2002 #1 Del Skrevet 10. juni 2002 noen som har vært en plass som heter Georgioupolis på kreta? en liten plass det kun bor 4-500 inbyggere. Den plassen er favoritten min, alt er bare helt topp der, jeg anbefaler alle å reise dit. Jeg drar dette året også, det blir min 4. gang jeg er der. Jeg reiser 1.August, kanskje vi sees der? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #2 Del Skrevet 11. juni 2002 Er det på sørkysten av Kreta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette84 Skrevet 11. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 11. juni 2002 Det er ved Chania kysten, tror det er vestkysten, men er ikke helt sikker:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #4 Del Skrevet 11. juni 2002 Chania-kysten vet jeg vel hvor er... når du anbefaler et sted på Kreta, som har så mange ulike ferieplasser, så råder jeg deg til å angi hvilket område det er du mener... Forøvrig så er Chania-kysten på nordkysten av Kretas vestlige del... Er det i nærheten av Platanias? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinemor Skrevet 11. juni 2002 #5 Del Skrevet 11. juni 2002 Hvordan er det der?!? Og da tenker jeg først og fremst på hvordan det er å ta med barn dit?!? Er det barnevennlig?!? Mye folk på strendene?!? Langgrunt?!? Prisnivået der, hvordan er det?!? Har kikket litt på dette reisemålet men bestemte oss for Analipsi i år, kanskje vi drar til ditt favorittsted neste år?!? God tur.............kos dæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette84 Skrevet 12. juni 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 12. juni 2002 Det er ikke så veldig langt fra Platinas, kan ikke helt ta igjen hvor lang tid vi brukte å kjøre dit. Men etter som jeg kan huske var det 30min-45 min.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette84 Skrevet 12. juni 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 12. juni 2002 Stinemor:) Denne plassen er helt topp mener jeg, og da særlig til å ha barn med. Plassen er så liten at du ikke må sitte med øynene klistret til barnet 24 timer i døgnet. Dessuten er det kun Star tour som har reiser hit, så det flommer ikke over med turister. Dermed blir det hyggelig pga av at de "innfødte" kjenner deg igjen, smiler og er venelige. Det er en del folk på strendene men ikke sånn at det blir plagsomt, strendene er ikke proppfulle, det er jo ikke enormt med turister her.. Søsteren min hadde med seg sine to barn ned hit for ca 2 år siden, da var de 6 og 1 år gammle. Og jeg forstod på henne at det var helt greit å ha barna med:) Prisene der nede syns jeg er helt greie, det er nok ikke den billigste plassen du kan reise til, men myyye billigere en i Norge:) Jeg hadde faktisk tenkt meg til Analapsi selv i år, men det var desvere fullt når jeg skulle bestille, men dette virka også som en super plass, liten og koselig:) så kos dere:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #8 Del Skrevet 12. juni 2002 Hei! Jeg skal til Platanias 25 juli, for 4 gang på rad. Kanskje vi leier bil en dag og kjører til Georgioupolis. Er det koselig der...er det en havn hvor man kan sitte å kose seg...? Det savner jeg nemlig med Platanias. Stor klem fra en som gleder seg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette84 Skrevet 13. juni 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 13. juni 2002 Det er kjempekoselig der men ingen havn... ikke som jeg har lagt merke til iallefall jeg har vært innom Platinas, fint der jah.. men jeg råder deg til å besøke Georgioupoli en gang i sommer ja 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila Skrevet 3. juli 2002 #10 Del Skrevet 3. juli 2002 Kreta er fint, men vil ikke anbefale Platanias for deg som drar m små barn. Vi var der en tur i høstferien ifjor, da var det masse trafikk og høy fart i hovedfartsåren som gikk gjennom Platanias gater. :x Vi hadde med oss bare de tre eldste barna, og takk for det. Jenta vår på 13år ble regelrett også tatt av bølgene på stranden. Kan være at det var bølger der og da,men men,Ellers var Platanias en helt grei by å være i, misforstå meg rett. Ellers vil jeg anbefale Stalis (Stalida) øst for Hersonissos, en liten by og mer barnevennlig, syns nå jeg. God tur til alle, vi drar til Mallorca neste lørd. Cala d'Or. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #11 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei Jeg har vært ved Chania Kysten og vi bodde på en plass som heter Nea Chora. Hotellet het Christina og det var masse barn der og jeg anser det som barnevennlig. Hotellet lå like ved stranda og de hadde barnebasseng samt en liten lekeplass utenfor......dersom den står der ennå. Det tar 15-20 minutter å gå inn til den Venetsiske havnen (Er ikke sikker på hvordan det skrives). Mannen min ble matforgiftet i Platinas så jeg har ikke så mye bra å si om akuratt det Men jeg likte Nea Chora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå