Gå til innhold

menn er bedre venner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er en god del jenter som trives best med jentevenner og gutter som godtar jenter kanskje i håp om noe mer. I hvert fall aldri hørt gutter si at de liker bedre å henge med jenter.

Hva er det som gjør at menn er kulere mennesker og bedre tilpasset sosialt?

Endret av Arbeider
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange menn som er venn med jenter uten å ønske noe mer. Det handler om kjemi og felles interesser, ikke kjønn.

Anonymous poster hash: 91397...a7d
  • Liker 1
Skrevet

Er mange menn som er venn med jenter uten å ønske noe mer. Det handler om kjemi og felles interesser, ikke kjønn. Anonymous poster hash: 91397...a7d

Men har du hørt om en mann som sier han trives bedre med kvinner som venner?

Studerer selv på et jentestudium og har måttet ta til takke med noen jentevenner.

Skrevet

Men har du hørt om en mann som sier han trives bedre med kvinner som venner?

Studerer selv på et jentestudium og har måttet ta til takke med noen jentevenner.

Ja, faktisk, og da tenkte jeg han var umoden som delte inn etter kjønn på den måten der. Venner er venner, ikke guttevenner og jentevenner.

Anonymous poster hash: 91397...a7d

• Liker 4
Skrevet

Ser du ned på kvinner, Arbeider? Siden du lager alle disse merkelige trådene.

Min beste venn er en mann. Kjæresten min altså. Jeg har også en god del guttevenner som ikke ser på meg som noe annet enn en jentevenn. Jeg trives også med jenter, og jeg har jo en del felles interesser med jenter som jeg ikke har med gutter. Jeg diskuterer faktisk oftere politikk med jentegjengen enn med mannfolk.

Det er i alle fall bullshit det du kommer med at gutter er kulere mennesker enn jenter. Synd for deg om du ser ned på jenter, men drit i å lage disse trådene er du snill

Anonymous poster hash: e0aaa...05e
  • Liker 3
Skrevet

Måtte ta til takke med jentevenner? Eeh... Du velger da helt selv hvem du vil være venn med.

Jeg fikkingen nye venner iden nye klassen. Fordi ingen appelerte til meg. Jeg blirikke venn mednoen bare fordi de vsr de eneste jeg fikk.

Skrevet

Liker rrgentig ikle svare AB men ja det er forskjell på jenter og gutter og nei jeg ser ikke ned på jenter. Jeg ser ikke ned på noen, å se ned på mennesker er noe helt annet enn å si at de ikke er like aktuelle som venner. Å mene noe annet må bety at du ser ned på svært mange mennesker.

Skrevet

Liker rrgentig ikle svare AB men ja det er forskjell på jenter og gutter og nei jeg ser ikke ned på jenter. Jeg ser ikke ned på noen, å se ned på mennesker er noe helt annet enn å si at de ikke er like aktuelle som venner. Å mene noe annet må bety at du ser ned på svært mange mennesker.

Jeg trives med venner av begge kjønn.

Om man trives best med venner av sitt eget kjønn, eller motsatt kjønn eller av begge kjønn, kommer an på så mye.

Skrevet

Tja. Hvis man ser på begrunnelsene en del jenter og kvinner kommer med for hvorfor de heller vil ha mannlige enn kvinnelige venner, så er det sånt som at de ikke orker drama og fjas, at de ikke orker å diskutere hovedsaklig sminke og mote, at de ikke liker sladder, at de identifiserer seg som guttejente med interesser og egenskaper som tradisjonelt blir sett på som mer mannsdominerte og maskuline (stort sett alltid ment i positiv forstand, vel å merke), at de liker drøy humor etc. Dette stemmer ikke med mine erfaringer og min omgangskrets når det gjelder kjønn og venner, i hvert fall.

Jeg får også ofte et inntrykk av at en del som mener sånt prøver å fremstille seg selv som et slags unntak som bekrefter regelen om hvor kjipe kvinner ofte kan være, når det gjelder interesser, egenskaper og som venner.

• Liker 5
Skrevet

Om du ikke liker kvinner, så ser du ned på kvinner. Hvordan skal du klare å leve sammen med en dame når du ikke vil være venner med dem? For du må også være bestevenn med en person du skal være i et forhold med. Det er forskjell på kvinner og menn, men menn er ikke en og samme person og det gjelder for kvinner også.

Skrevet

Om du ikke liker kvinner, så ser du ned på kvinner. Hvordan skal du klare å leve sammen med en dame når du ikke vil være venner med dem? For du må også være bestevenn med en person du skal være i et forhold med. Det er forskjell på kvinner og menn, men menn er ikke en og samme person og det gjelder for kvinner også.

Det er det mange som er, men slett ikke alle. Så jeg synes at det blir feil å si at han må være bestevenn med en han er i forhold med.

Gjest Wanderlust
Skrevet

Du burde endre nicket ditt til Mr. Generalisering, Arbeider.

• Liker 2
Skrevet

Det er det mange som er, men slett ikke alle. Så jeg synes at det blir feil å si at han må være bestevenn med en han er i forhold med.

Man har et dårlig grunnlag om man ikke er bestevenn med den man blir sammen med, og det er ikke de forholdene som holder ihvertfall.

Skrevet (endret)

Du burde endre nicket ditt til Mr. Generalisering, Arbeider.

Det er et godt eksempel. Kvinner synes sikkert den kommentaren var god eller kanskje helt grei, mens menn ja.... Endret av Arbeider
Gjest Wanderlust
Skrevet

Det er et godt eksempel. Kvinner synes sikkert den kommentaren var god eller kanskje helt grei, mens menn ja....

:fnise:

Beklager om jeg er off-topic eller useriøs nå, men du fremstår som så håpløs i mine øyne at jeg ikke kan annet enn å le.

• Liker 1
Skrevet

Det er et godt eksempel. Kvinner synes sikkert den kommentaren var god eller kanskje helt grei, mens menn ja....

Jeg tror du bare skriver disse trådene for å provosere. Kan du ikke bare bytte til diskusjon.no og heller provosere dem, og så kan vi få være i fred her inne?

Du provoserer ikke meg med disse trådene, for jeg synes bare menn som deg er tåpelige (enda mer tåpelig å sitte på KG og snakke ned kvinner for å ha det moro da) og jeg er glad jeg ikke kjenner noen som deg, men jeg begynner å bli litt lei av dette nå. Forumet hadde vært litt hyggeligere uten :)

• Liker 1
Skrevet

Man har et dårlig grunnlag om man ikke er bestevenn med den man blir sammen med, og det er ikke de forholdene som holder ihvertfall.

Vi er nok mange som synes at de beste forholdene for oss, er de forholdene der vi er bestevenn med vår partner. Men folk er forskjellige og har forskjellige ønsker og behov og forskjellige grunner til å være i parforhold, så for noen kan det være like godt eller bedre å ha et forhold til en partner som ikke er bestevenn.

Skrevet

Jeg tror du bare skriver disse trådene for å provosere. Kan du ikke bare bytte til diskusjon.no og heller provosere dem, og så kan vi få være i fred her inne?

Du provoserer ikke meg med disse trådene, for jeg synes bare menn som deg er tåpelige (enda mer tåpelig å sitte på KG og snakke ned kvinner for å ha det moro da) og jeg er glad jeg ikke kjenner noen som deg, men jeg begynner å bli litt lei av dette nå. Forumet hadde vært litt hyggeligere uten :)

Menn er bedre venner for noen menn fordi:

kvinnene er bare ute etter kroppen deres? ;)

Skrevet

Menn er bedre venner for noen menn fordi:

kvinnene er bare ute etter kroppen deres? ;)

Da konkluderer vi med det :nigo:

Skrevet (endret)

Jeg tror du bare skriver disse trådene for å provosere. Kan du ikke bare bytte til diskusjon.no og heller provosere dem, og så kan vi få være i fred her inne? Du provoserer ikke meg med disse trådene, for jeg synes bare menn som deg er tåpelige (enda mer tåpelig å sitte på KG og snakke ned kvinner for å ha det moro da) og jeg er glad jeg ikke kjenner noen som deg, men jeg begynner å bli litt lei av dette nå. Forumet hadde vært litt hyggeligere uten :)Anonymous poster hash: e0aaa...05e

Tror ingen blir provosert av trådene og det er heller ikke hensikten min å provosere. Det er nok av innlegg her på kg hvor jenter skriver at de liker guttevenner bedre ofte begrunnet med drama. Ingen klager. Men når jeg lager min tråd så er det selvsagt galt!

Og hvem av oss oppfører seg best? Du avsporer tråden min. Jeg har ikke gjort noe galt og om tråden var over streken skulle du sagt ifra til mod.

Endret av Arbeider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...