Gå til innhold

Hva vet dere om strawberryNET?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å bestille noen produkter fra strawberrynet.com og lurer rett og slett på om det er ekte vare?

Det er jo et utrolig stort utvalg til 1/3 av prisen i norske butikker og mye er billigere enn taxfree, noe som får meg til å undre :glare: Jeg er klar over at nettbutikken har eksistert i mange år og har egentlig ikke hørt så mye om den.

Noen som har erfaring fra dette nettstede og kan fortelle litt? :)

Hvordan er det med toll og moms?

Håper på svar! :laugh:

Anonymous poster hash: 47c40...5d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moms blir det jo for alt over 200kr, fortollingsgebyr og sånn vet du. Jeg har bestilt varer der som har vist seg å være både ekte og bra, mens andre igjen har bestilt ting som opplagt er gått ut på dato og eller fake.

Anonymous poster hash: 59a17...05c
Skrevet

Har handlet der en gang selv, og produktet jeg fikk var fake.

En annen jeg kjenner ble svindlet for 40.000 kr etter å ha handlet hos de.

Det var blitt trukket mange småbeløp fra kontoen hans, og til slutt var det banken som tok kontakt med ham ang mistenkelige transaksjoner.

Skrevet (endret)

Jeg ville heller valgt andre nettsider!

Hvilke produkter er du ute etter forresten? :)

Endret av Nerine_
Skrevet

Jeg er spesielt ute etter Ole henriksen sin ansiktskrem for sensitiv hud (lilla)! Er kjempe fornøyd med den men syns den er i dyreste laget nå som jeg har blitt student ;) Har tørr, sensitiv og kvisete hud og er avhengig av gode produkter!

TS :)

Skrevet

Har mye dårlig om strawberrynet. Sjekket feelunique.com? :)

Skrevet (endret)

Jeg er spesielt ute etter Ole henriksen sin ansiktskrem for sensitiv hud (lilla)! Er kjempe fornøyd med den men syns den er i dyreste laget nå som jeg har blitt student ;) Har tørr, sensitiv og kvisete hud og er avhengig av gode produkter!

TS :)

Her kan du se litt;

http://www.feelunique.com/brands/ole-henriksen

Her får du også tilbakebetalt toll/moms hvis du sender inn bilde av kvitteringen :)

Eller her;

http://www.beautybay.com/olehenriksen/

Her er det ikke tilbakebetaling

Endret av Nerine_
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg har tidligere bestilt masse på strawberrynet og aldri fått fake eller varer utgått på dato. Har også bestilt varer hvor beløpet ble over tollgrensen, scannet inn kvitteringen og sendte til de, og noen dager var beløpet satt inn på konto igjen. Slik de lover på nettsiden. Så min erfaring med de er utelukkende positiv.

• Liker 1
Skrevet

Det beste vil nok väre å ikke bestille hos dem ettersom mange har opplevd å få falske varer o.l. ;)

Man kan jo väre heldig, men er nok lurest å ikke ta sjansen. Noen falske produkter kan til og med väre direkte farlige om man bestiller fra feil plass.. De sier det er Mac, for eksempel, men det er ikke det!
Strawberrynet er en kinesisk side og man vet at mange av de falske produktene der ute er fra Kina eller blir solgt av kinesere. Det er ikke meningen å höres rasistisk ut i det hele tatt, men dette er et faktum.. bare sök litt rundt her og der :) pröv heller cherryculture, for eksempel! Eller makeupgeek.com ;) Billig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...