Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden mannen er sterilisert så tenker jeg ikke så veldig over syklusen min, men jeg tror jeg startet med siste mens lørdag 24 august. Det kan ha vært dagen før også. For noen år siden når jeg prøvde å bli gravid, hadde jeg EL på dag 10. Det kan jo selvsagt ha forandret seg, og denne gangen la jeg ikke merke til noen EL smerter som jeg av og til gjør. Sist gang vi hadde sengekos var søndag 1 september, altså 9-10 dager ut i syklusen. Den 5 september begynte jeg å få mensmurringer, og disse har jeg hatt hver dag siden. Det pleier jeg aldri å ha. De siste dagene har jeg også i perioder vært kvalm.I dag har jeg løpt på do hele tiden. Brystene føles noe større og jeg føler at de sprenger litt, men de er ikke spesielt ømme. Har også hatt litt antydning til halsbrann.

Er det mulig å kjenne slike symptomer så tidlig? Kan jeg ha hatt EL så tidlig som dag 6? Jeg vet at sjansen for at jeg er gravid er minimal, men hva annet kan disse tingene i såfall være? Jeg setter pris på svar :)

Anonymous poster hash: 04f7a...076

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Kan det være overgangsalder?

Skrevet

Jeg er bare 35, så føler kanskje det er litt tidlig. Men er det slike symptomer da?

TS

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det er ikke meningen å være frekk her, men det beste vil jo være å kjøpe en graviditetstest slik at du får et sikkert svar mht det. Om det skulle være negativt, kan det nok lønne seg å ta en tur til legen om plagene skulle vedvare.

Skrevet

Jeg tok en test i dag, og den var negativ. Men det er jo fortsatt en uke igjen til IKM. Er ikke det litt tidlig å teste positivt da?

TS

Skrevet

Kan man bli gravid hvis mannen er sterilisert?

Skrevet

Ja, det er en liten sjanse for at ting gror sammen igjen :)

TS

Skrevet

Ingen som vet om det er mulig å kjenne symptomer så tidlig? :)

TS

Skrevet

Dytte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...