Gå til innhold

ømme pupper 17 dager før IKM... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke bli gravid nå, siden jeg går på medisiner som er uforenlig m graviditet. De 3 gangene vi hadde sex etter tr, brukte vi kondom. Men jeg fikk kjempe vondt i puppene dagen etter el, og ømme pupper har vært graviditetssymptom for meg, men kan d skje så tidlig? Og kondom skal jo være 100% sikker prevensjon, men man kommer jo bort i hverandre m all slags kroppsvæsker... si meg at d ikke er mulig at jeg er gravid... går og engster meg. Er det bare overdrivelse?

Anonymous poster hash: 93e85...6fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overdrivelse, ja.

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper at det er bare bivirkning av medisiner, men d er i så fall ikke en kjent en...

Skrevet

er vanlig med ømme pupper under EL.

Anonymous poster hash: bca10...d29
Skrevet

Jeg vet det, men problemet er at det er vedvarende og gjør mye vondere enn før. Det må vel være noe annet enn graviditet? prøver å trøste meg selv ved å finne logisk årsak til dette...

TS

Skrevet

Hvis du hadde eggløsning til normal tid, kam du ikke få graviditetssymptomer dagen etter. Et befruktet egg produserer ikke merkbare hormoner så tidlig, og det er på vandring nedover eggleder og fester seg ikke på flere dager.

Ingen prevensjonsmetoder er 100%, spesielt ikke kondom, men man vil gjerne se om det har sprukket eller falt av inni, ogkan da ta angrepille. Evt sette inn spiral innen få dager etter prevensjonssvikt. Hvis det f.eks er Roaccutane/isotretionid du bruker, er det jo svært viktig å ikke bli gravid.

Skrevet

Takk for svar, Biloba! den bekreftelsen trengte jeg! nei kondom sprakk ikke, alt var normalt. Jeg hadde spiral, men kroppen støttet den ut med første mensen etter den ble satt inn, så... jeg har allerede 2 barn, og vet hvordan det fungerer, men man kan jo bli gravid når som helst i sykluset sånn medisinsk sett. Jeg har ganske vanlig 28 dagers mens syklus.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...