Sofie1 Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Jeg har ingen å feire julen sammen med i år, og har lyst til å reise bort på et hotell. Gjerne ett sted til fjells med fine forhold for å gå på ski også. Noen som har erfaring med å feire julen på hotell, og som har forslag til steder som er fint å reise alene? 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Bardøla er fint. De har opplegg i julen Anonymous poster hash: f614c...d63
Ruskemor Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Vet om ei som feira jul alene på DrHolms på Geilo. Det var vist ganske bra sånn jeg har forstått det http://www.drholms.no/default.aspx?pageId=60
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Hva skal du gjøre på hotellet/der du drar da? Det er jul og julepynt der og. Med mindre du drar til en annen del av verden hvor de ikke feirer jul eller på en hytte på vidda. Anonymous poster hash: fb1d8...762
WinterDawn Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Hvor i landet befinner du deg? Hvis ikke du har et ønske om å være alene, kan du godt komme til oss! Vi har ikke så veldig stor plass, men har et ekstrarom med sovesofa. 5
Gjest Geesus Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Hva skal du gjøre på hotellet/der du drar da? Det er jul og julepynt der og. Med mindre du drar til en annen del av verden hvor de ikke feirer jul eller på en hytte på vidda.Anonymous poster hash: fb1d8...762 TS sier ingenting om at hun ikke vil feire jul i det heletatt, bare at hun ikke har noen å feire jul med. 1
vannm75 Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 (endret) Mange som må/vil feire jul alene...pga husdyr,, kan jeg ikke reise langt avgårde over flere dager.... Det er Mange som av ulike årsaker må/vil feire jul alene...pga husdyr,, kan jeg ikke reise langt avgårde over flere dager.... Endret 11. november 2013 av vannm75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå