Gjest Tankevekker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 (endret) Hei, rådvill mann på 27 år her. Min gamle kiropraktor sluttet nylig for å starte egen bedrift et annet sted, og en ny ble ansatt. Jeg visste ingenting om henne på forhånd, men ble veldig betatt av ho etter første time stilte jeg noen uformelle spørsmål om ho. Utdanning, hvor hun kommer fra osv... Har ikke spurt om hun har kjæreste. Men følte en gnist da vi utvekslet blikk, og fikk et par veldig varme smil tilbake. Jeg gikk hjem med sommerfugler i hele kroppen I forhold til praksisen hun driver er jo kroppskontakt helt vesentlig. Godt mulig jeg bare er innbilsk. Skal ha ny time om tre uker. Bør jeg fiske litt mer etter om hun har kjæreste og evt be henne ut? Tenker liksom at det værste som kan skje, er at jeg må bytte kiropraktor! Spør her på forumet fordi damer er mye mer nyttige å snakke med om følelser enn menn. Endret 10. september 2013 av Tankevekker
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Tror kjekke mennesker i slike yrker har veldig mange interesserte. Venninna mi er helt vill etter kiropraktoren sin. Han er heldigvis gift, så hun klarer å holde seg på matta. Anonymous poster hash: ee2a6...7cf 1
isbjørnungen Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Er jo verdt et forsøk, som du sier har du jo egentlig ingenting å tape, men husk at hun jobber i et yrke hvor service (og dermed hyggelige smil) er en viktig del 5
Nettinettet Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Selvfølelig skal du fikse om hun har kjæreste og hvis ikke så ber du henne ut! Har ingenting å tape på det! 1
Gjest Tankevekker Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Takk for raske svar! Hvis jeg ber ho ut, og ho synes det er såpass hyggelig at ho blir med på det, gjør vel ikke ho heller noe galt? Det er tross alt jeg som spør. Nå tenker jeg i forhold til kundeforholdet og praksisen hennes.
Gjest Nordavind Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Spørs om hun har lov å date pasienter, innbiller meg at det er litt strengt på det området.
@Maja Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Om du først skal gjer det: Vent til behandlinga er over før du ev ber ho ut, og forbered deg på å bytte kiropraktor uansett. 4
Gjest Tankevekker Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Hehe, spørs om jeg greier å vente så lenge! Behandlingen er løpende Jeg skal tilbake om tre uker og vil fiske litt mer i livet hennes da. Kanskje ho føler seg aleine etter å ha flyttet til en ny plass uten kjentfolk? Jeg er en veldig klønete og usikker mann. Ikke på min egen legning, men generelt i livet og særlig når det gjelder min egen posisjon i kjærlighetens vide verden. Aldri hatt kjæreste, så begynner å se mørkt på det.
Gjest Nordavind Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Hehe, spørs om jeg greier å vente så lenge! Behandlingen er løpende Jeg skal tilbake om tre uker og vil fiske litt mer i livet hennes da. Kanskje ho føler seg aleine etter å ha flyttet til en ny plass uten kjentfolk? Jeg er en veldig klønete og usikker mann. Ikke på min egen legning, men generelt i livet og særlig når det gjelder min egen posisjon i kjærlighetens vide verden. Aldri hatt kjæreste, så begynner å se mørkt på det. Da vil jeg anbefale å ikke nevne til henne det du skrev i siste avsnitt her når du fisker etter ting ikke med det første i hvertfall. Lykke til.
Gjest Tankevekker Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Nei, det har jeg ikke tenk. Isåfall formulerer jeg det på en helt annerledes og mer oppløftende måte Takk!
@Maja Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 Hehe, spørs om jeg greier å vente så lenge! Behandlingen er løpende Jeg skal tilbake om tre uker og vil fiske litt mer i livet hennes da. Kanskje ho føler seg aleine etter å ha flyttet til en ny plass uten kjentfolk? Jeg er en veldig klønete og usikker mann. Ikke på min egen legning, men generelt i livet og særlig når det gjelder min egen posisjon i kjærlighetens vide verden. Aldri hatt kjæreste, så begynner å se mørkt på det. Meinte behandlingen den dagen. Om ho tar det ille opp (eller are blir distrahert), så vil du ikkje at ho skal bøye og knekke på rygg og nakke etterpå... 1
Wiggins Skrevet 10. september 2013 #12 Skrevet 10. september 2013 Takk for raske svar! Hvis jeg ber ho ut, og ho synes det er såpass hyggelig at ho blir med på det, gjør vel ikke ho heller noe galt? Det er tross alt jeg som spør. Nå tenker jeg i forhold til kundeforholdet og praksisen hennes. Hvis hun inngår et forhold med deg, begår hun et kraftig brudd på loven om helsepersonells forhold til pasienter. Helsepersonell skal forholde seg strengt profesjonelle overfor pasienter. I noen tilfeller kan det hende begge har lyst på hverandre, men en lege, fysioterapeut eller kirpraktor er jo i en autoritetssituasjon overfor pasienten, og uønsket emosjonell er fysisk oppmerksomhet kan oppleves veldig ubehagelig, det er begrunnelsen for loven. 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #13 Skrevet 11. september 2013 Jeg har hatt crush på et par-tre behandlere, men aldri gjort noe med det fordi de har vært gode behandlere for meg og ikke har lov til å innlede forhold til pasientene. Istedenfor har jeg nytt det og har gledet meg til timene. Men jeg har også opplevd at de har vært tilbakeholdene med å behandle/undersøke deler av kroppen som er litt mer intime, kanskje pga at jeg har sendt ut signaler om at jeg er interessert? Hvis du absolutt vil date kiropraktoren din, synes jeg du skal si til henne at du er klar over at hun kanskje ikke vil ha deg som pasient etterpå, men at du liker henne godt og lurer på om hun vil gå ut og ta en kaffe med deg. Anonymous poster hash: bfec3...d31 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #14 Skrevet 11. september 2013 Hun er hyggelig mot deg fordi det er jobben hennes Det at hun smilte til deg betyr dessverre absolutt ingenting. Så om du vil finne ut om hun er interessert må det nok mer til enn et smil. Men pass på, den kan bli utrolig kleint. For henne også. Anonymous poster hash: 89fd0...0c5 3
Gjest bustyvel Skrevet 11. september 2013 #15 Skrevet 11. september 2013 Alle kiropraktorer jeg har vært hos har smilt til meg... Har de vært forelska i meg da?????? TS, det er mulig hun bare er hyggelig. Det må være slitsomt og være hyggelig OG pen behandler.
kaliina Skrevet 11. september 2013 #16 Skrevet 11. september 2013 Hvorfor ikke bare søke henne opp på fb og sjekke om hun står i et forhold der? Ikke alle som har så åpen profil, men er allikevel verdt et forsøk
erik. Skrevet 11. september 2013 #17 Skrevet 11. september 2013 Hei, rådvill mann på 27 år her. Min gamle kiropraktor sluttet nylig for å starte egen bedrift et annet sted, og en ny ble ansatt. Jeg visste ingenting om henne på forhånd, men ble veldig betatt av ho etter første time stilte jeg noen uformelle spørsmål om ho. Utdanning, hvor hun kommer fra osv... Har ikke spurt om hun har kjæreste. Men følte en gnist da vi utvekslet blikk, og fikk et par veldig varme smil tilbake. Jeg gikk hjem med sommerfugler i hele kroppen I forhold til praksisen hun driver er jo kroppskontakt helt vesentlig. Godt mulig jeg bare er innbilsk. Skal ha ny time om tre uker. Bør jeg fiske litt mer etter om hun har kjæreste og evt be henne ut? Tenker liksom at det værste som kan skje, er at jeg må bytte kiropraktor! Spør her på forumet fordi damer er mye mer nyttige å snakke med om følelser enn menn. har en kvinnelig bekjent som er fotpleier, du vil ikke tro hvor mange som ringer henne kveldstid og sier de liker henne osv. du kan jo selvsagt spørre om hun har kjæreste, men jeg tror hun vil se på deg som desperat. 3
MunaMadan Skrevet 11. september 2013 #18 Skrevet 11. september 2013 Du vil be ut kiropraktoren etter en konsultasjon? Du sier at det er mulig du er innbilsk, jeg tror du er inne på noe der... Det må jo være en av de største varsellampene for noen i et slikt yrke, pasienter utsultet på fysisk kontakt og oppmerksomhet fra det annet kjønn, som innbiller seg at de får noen annen behandling enn pasienten før og etter, og føler seg "sett". Har du et crush på kiropraktoren, så kos deg med det, men ikke spinn opp historier om at hun kanskje er interessert. Har du lyst på en flørt, så sitt heller og speid på venterommet, kanskje det dukker opp noen interessante kvinnelige pasienter(som i hemmelighet har et crush på sine mannlige kiropaktorer?..)
LionQueen Skrevet 11. september 2013 #19 Skrevet 11. september 2013 Go for it! Men jeg syntes du burde vente litt og prøve å bli bedre kjent med henne før du tar det steget. Vær forberedt at det er stor sjanse hun vil si nei siden du er klienten hennes. Hvis alt går skeis, finnes det nok av flinke kiropraktorer i Norge
erik. Skrevet 11. september 2013 #20 Skrevet 11. september 2013 Er jo verdt et forsøk, som du sier har du jo egentlig ingenting å tape, men husk at hun jobber i et yrke hvor service (og dermed hyggelige smil) er en viktig del jeg tror han bare vil tape på dette. Selv om hun skulle synes personen var kjekk i utgangspunktet virker han bare syk og desperat om han ringer henne.. Dermed så er det vel oftest slik at en brenner alle broer ved og ringe en behandler eller spørre om har kjæreste. Selv om personen likte deg i utgangspunktet. Vel personen likte deg før du virket syk og desperat. Det er også en ubehagelig situasjon for henne selv om hun mot formodning skulle like deg, da det vil være uprofesjonelt av henne og akseptere dette. det er litt samme prinsipp som si en gutt møter en herlig jente på byen og hun liker ham også. gutten sender henne liksom ikke masse blomster hver dag til hennes arbeidsplass med kort hvor det står i love you+ sender henne 100 sms daglig. da vil gutten virke syk og desperat. noe som er frastøtende. det du derimot kan gjøre er for eksempel om si du vet hun har en hund og du også har hund dette er en felles interesse, da kan du foreslå at dere går tur med hundene i lag. videre kan du bli bedre kjent med hun da får du lettere ett inntrykk av om hun liker deg eller ikke. eller du kan si at du ønsker og bli bedre kjent med hun om det er noe hun kan tenke seg? da virker du ikke like syk. for det er noe sykelig over og bli forelsket i sin behandler, det er litt som og bli forelsket i en person som sitter i kassa på rema 1000. og ts vær forberedt på at hun kanskje ikke føler det samme som deg i hele tatt. og en ting til nyansatte er ofte mer sprudlende og service innstilte.. kanskje hun bare er glad for sin nye jobb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå