Søster K Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Noen som har tips til hvor man kan bestille gode marsipankake i Oslo? Jeg er egentlig ikke så glad i det, og frykten er tørr kjip marsipankake....grøss... Også tenkte jeg å prøve å pynte den selv, er det mulig? Å bestille en blank marsipankake liksom...
Søster K Skrevet 10. september 2013 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2013 Ingen som har bestilt kake her?
plinkyplonk Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 (endret) Jeg har bare testa Baker Hansen. Veldig fornøyd med kakene jeg har fått derfra Bestilte til dåp og til en 60årsdag. Men det er ikke såå vanskelig å lage selv, dersom du gjerne vil pynte selv? Om ikke så går det sikkert an å bestille blank:) Nå har jeg en mor som gjerne lager bunn, mens jeg gjerne kjøper det. Trikset er vel å dynke bunnen passelig ? Endret 10. september 2013 av plinkyplonk
Søster K Skrevet 10. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2013 Har egentlig lyst å lage selv, men tenker at problemet blir balansen mellom å synke nok så kaken ikke blir for tørr, og å bevare den "stiv" nok så jeg får et pent resultat når jeg setter på marsipanlokket... Derfor jeg tenkte å bestille en ferdig en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå