AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Jeg har gått ut av et 3år langt forhold. Jeg ønsker nå å leve litt igjen. Er en jente på 27 år. Før jeg møtte eksen hadde jeg en elsker gjennom 2 år, fantastisk sex. Så bra at jeg fremdeles fantaserer om han. Nå vil han møtes for å ligge sammen (vi har ikke møttes på 3år). Er såååå frista, men han har dame. Aner ikke hvem dama er eller hvor lenge de har vært sammen, han nekter å fortelle noe. Han vil bare ha meg (i senga vel og merke) ingen følelser involvert fra noens side. Men, kan jeg? Ville du? (Tidenes beste sex)Anonymous poster hash: 2fa8f...486 1
whoppii Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Nei. Tenk litt på dama hans da, tenk vist det var deg og kjæresten din gikk bak ryggen din! Vent til det er slutt mellom dem eller så holder du deg langt unna! 4
Hanna! Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Kanskje jeg er litt rar men jeg synes det er nesten like ille å være bevisst medskyldig i utroskap som å være utro. 6
Sjokoladenøtt Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Si det til dama hans og gå du Han er et fjols! 1
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Nei, pga jeg syntes det var verdens beste sex da, er ikke sikker det ville imponert meg idag. 1
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Jeg har gått ut av et 3år langt forhold. Jeg ønsker nå å leve litt igjen. Er en jente på 27 år. Før jeg møtte eksen hadde jeg en elsker gjennom 2 år, fantastisk sex. Så bra at jeg fremdeles fantaserer om han. Nå vil han møtes for å ligge sammen (vi har ikke møttes på 3år). Er såååå frista, men han har dame. Aner ikke hvem dama er eller hvor lenge de har vært sammen, han nekter å fortelle noe. Han vil bare ha meg (i senga vel og merke) ingen følelser involvert fra noens side. Men, kan jeg? Ville du? (Tidenes beste sex)Anonymous poster hash: 2fa8f...486 Selvfølgelig kan du IKKE! Var det han eller du som foreslo dette? Uansett så fortjener dama hans å få vite hva han ønsket å gjøre bak hennes rygg. Finn deg en elsker som er singel, om du absolutt må ha en elsker i steden for et fast forhold.
frøkna Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Nei. Kontakter han deg for tilfeldig sex er det nok ikke lenge til han er singel uansett, vent til det du! 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Skulle ikke tro det var nødvendig å spørre om en gang... Å ta opp igjen kontakten med en gammel elsker; greit. Men en gammel elsker som er i et forhold er på ingen måte greit. Anonymous poster hash: c2cef...209 1
Gjest Daenerys Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Tråden er ryddet for personangrep. Daenerys, mod.
abcdefghi Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 Hvis du kan få en kjønnssykdomtest av ham (enkelt, få ham til å sjekke seg hos lege) og du er inneforstått med at dere ikke vil bli sammen, så syns jeg det høres ut som en god ide. Er det egentlig noe å diskutere? Du vet jo på forhånd at du vil få mange "ego bitch" kommentarer. Noen tror at førstemann til mølla er et slags moralprinsipp. Det syns jeg personlig er veldig tåpelig, men sånn er det for enkelte, og de vil du aldri ha noe å gjøre med. Easy.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #12 Skrevet 10. september 2013 Gjør det, man lever bare en gang. Hvorfor ikke nyte livet og god sex når du får et sånt tilbud og du attpåtil vet hva du går til. Ha sex og nyt det du Dama hans får sikkert ikke vite noenting allikevel. Anonymous poster hash: 8f9bd...494
Acalewia Skrevet 10. september 2013 #13 Skrevet 10. september 2013 De motbydelige holdningene til de to siste her skremmer meg. Håper jeg aldri havner i et forhold med en fyr som tenker slik.
abcdefghi Skrevet 10. september 2013 #14 Skrevet 10. september 2013 De motbydelige holdningene til de to siste her skremmer meg. Håper jeg aldri havner i et forhold med en fyr som tenker slik. Hvis du og jeg bor sammen og knuller sammen. Hvilken moralsk rett har du til å nekte en annen dame å forsøke å danke deg ut? Har du en slags moralsk glorie fordi du var førstemann til mølla? Jeg forventer ikke at du klarer å svare. Det er et ordtak som heter, alt er lov i krig og kjærlighet. Det er sikkert snilt av deg ovenfor den potensielt forsmådde å ta hensyn til henne, men når ble det en naturlov at du skal sette tilside egen forplantningsmulighet med gode gener for å fremme andre? Snakker om motbydelig, jeg syns middelalder-tankegang og irrasjonell, ureflektert holdning er utrolig disgusting og reaksjonært. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #15 Skrevet 10. september 2013 Hvis du og jeg bor sammen og knuller sammen. Hvilken moralsk rett har du til å nekte en annen dame å forsøke å danke deg ut? Har du en slags moralsk glorie fordi du var førstemann til mølla? Jeg forventer ikke at du klarer å svare. Det er et ordtak som heter, alt er lov i krig og kjærlighet. Det er sikkert snilt av deg ovenfor den potensielt forsmådde å ta hensyn til henne, men når ble det en naturlov at du skal sette tilside egen forplantningsmulighet med gode gener for å fremme andre? Snakker om motbydelig, jeg syns middelalder-tankegang og irrasjonell, ureflektert holdning er utrolig disgusting og reaksjonært. Får du ikke deg no du'a?Anonymous poster hash: b472f...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #16 Skrevet 10. september 2013 Hvis du og jeg bor sammen og knuller sammen. Hvilken moralsk rett har du til å nekte en annen dame å forsøke å danke deg ut? Har du en slags moralsk glorie fordi du var førstemann til mølla? Jeg forventer ikke at du klarer å svare. Det er et ordtak som heter, alt er lov i krig og kjærlighet. Det er sikkert snilt av deg ovenfor den potensielt forsmådde å ta hensyn til henne, men når ble det en naturlov at du skal sette tilside egen forplantningsmulighet med gode gener for å fremme andre? Snakker om motbydelig, jeg syns middelalder-tankegang og irrasjonell, ureflektert holdning er utrolig disgusting og reaksjonært. Dårlig stil å stjele andres menn. Men akk så gøy å gjøre det mot de som gjør det mot andre Anonymous poster hash: e1a96...fda
Gjest Daenerys Skrevet 11. september 2013 #17 Skrevet 11. september 2013 Tråden er ryddet for personhets. Daenerys, mod.
Acalewia Skrevet 13. september 2013 #18 Skrevet 13. september 2013 Hvis du og jeg bor sammen og knuller sammen. Hvilken moralsk rett har du til å nekte en annen dame å forsøke å danke deg ut? Har du en slags moralsk glorie fordi du var førstemann til mølla? Jeg forventer ikke at du klarer å svare. Det er et ordtak som heter, alt er lov i krig og kjærlighet. Det er sikkert snilt av deg ovenfor den potensielt forsmådde å ta hensyn til henne, men når ble det en naturlov at du skal sette tilside egen forplantningsmulighet med gode gener for å fremme andre? Snakker om motbydelig, jeg syns middelalder-tankegang og irrasjonell, ureflektert holdning er utrolig disgusting og reaksjonært. Du har ett og annet å lære om forhold, du. Med slike holdninger vil jeg anbefale deg å holde deg til kun sex, og langt vekk fra noe som kan kalles et forhold. For flertallet av menneskeheten blir faktisk fryktelig såret og nedbrutt når de eventuelt finner ut at mannen/kvinnen de kanskje elsker og deler sitt liv med har vært utro mot dem. Hvis man derimot bare "bor sammen og knuller sammen", uten at det faktisk er et forhold der, er det ingen som kan si noe på det. Hvis jeg har en fyr jeg kun har sex med, er det ikke fornuftig at jeg skal bli furt hvis han finner seg ei annen. Det er helt greit, og også helt vanlig, å etterhvert få lyst på en annen enn den aktuelle partneren/kjæresten, men da forventer jeg at fyren gjør det slutt med meg først, før han gjør noe som helst med henne. Dama kan gjerne "danke meg ut", men jeg er da virkelig ikke interessert i at hun skal gjøre det MENS han er sammen med meg? Hvor er logikken i det? Hvis man endrer mening, gjør man det slutt med partneren, og deretter velger den andre. Du snakker om forplantningsmuligheter og gode gener i sammenheng med utroskap? Du skal altså hekke på ei annen dame (antakeligvis med prevensjon), og så dra hjem og gjøre det samme med meg etterpå (antakelig fortsatt med prevensjon)? Jeg vet ikke hvem som er irrasjonell, ureflektert og har middelalder-tankegang, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #19 Skrevet 13. september 2013 En gammel elsker, eller en gammelelsker?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #20 Skrevet 13. september 2013 Jeg har gått ut av et 3år langt forhold. Jeg ønsker nå å leve litt igjen. Er en jente på 27 år. Før jeg møtte eksen hadde jeg en elsker gjennom 2 år, fantastisk sex. Så bra at jeg fremdeles fantaserer om han. Nå vil han møtes for å ligge sammen (vi har ikke møttes på 3år). Er såååå frista, men han har dame. Aner ikke hvem dama er eller hvor lenge de har vært sammen, han nekter å fortelle noe. Han vil bare ha meg (i senga vel og merke) ingen følelser involvert fra noens side. Men, kan jeg? Ville du? (Tidenes beste sex)Anonymous poster hash: 2fa8f...486 Jeg svarer nok ikke likt de andre her inne. Jeg tenker: Dere hadde fantastisk sex, begge to syns det. Ingen har følelser for hverandre. Helt sikker på det ?. Og hva er følelser ? Hadde et sex forhold tidligere til en mann som jeg spurte om han hadde følelser for meg eller om det bare var tenning. Da svarte han sterk tenning. men senere sa han noe som ga meg mye å tenke på: " Tenning er også sterke og kompliserte følelser". Han mente at spørsmålet var dumt da det å ha lyst på en annen får en ved å ha sexuelle føleleser og disse føelelsene er veldig kompliserte og ikke noe en kan styre selv. Og de er føleleser ...... Så mitt råd til deg er: Fortell til den gamle exen at ja du er "såååå frista ", men still et krav i tillegg: han må være fri når dere innleder et nytt forhold . Jeg tror at det er dere som skal være sammen og derfor skjer dette som nå har skjedd. Lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå