AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Hei. Jeg og min mor har hatt verdens beste forhold. Men i går, så innkrevde hun bankortet mitt og spurte om koden min. Jeg sa koden min, siden jeg stolte på henne selfølgelig. Hun sa at hun ikke ville at jeg skulle bruke stipendet mitt på tull (klær, sminke osv.). Neste dag, så sier jeg til henne at jeg trenger bankortet mitt, for å kjøpe månedskort. Jeg sjekker kontoen min, og der står det at det ble tatt ut 9000kr fra banken min . Jeg vet at hun har økonomiskeproblemer (hun skylder penger), men hun kunne være ærlig med meg... Jeg mistenker at hun bruker penger på tull også.. Nå bor jeg alene med min tante, som ikke har økonomiskeproblemer.. Mamma har ikke ringt meg på 1 uke... Skal jeg kreve pengene mine tilbake? Anonymous poster hash: 5293e...d89
Gjest Violetta Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Hun har ikke ringt deg på en uke men krevde å få bankkortet ditt i går? Hvorfor skulle hun ha ditt bankkort?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Hvordan kunne hun innkreve kortet i går når du ikke har snakket med henne på en uke? Hvorfor ga du henne pinkoden? Hva trodde du hun skulle bruke pinkoden til? Anonymous poster hash: 57aa5...cbf
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Hun har ikke ringt deg på en uke men krevde å få bankkortet ditt i går? Hvorfor skulle hun ha ditt bankkort? Jeg har sett at hun har hatt økonomiskeproblemer.. Så jeg tror det er grunnen for at hun tok bankortet mitt, for å "låne", men som jeg vet det, så har hun ikke råd til å betale tilbake.. Selvom pengene skulle brukes til bøker og sparing i fremtiden... Nei. Hun har ikke ringt meg . Anonymous poster hash: 5293e...d89
Gjest Violetta Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Jeg har sett at hun har hatt økonomiskeproblemer.. Så jeg tror det er grunnen for at hun tok bankortet mitt, for å "låne", men som jeg vet det, så har hun ikke råd til å betale tilbake.. Selvom pengene skulle brukes til bøker og sparing i fremtiden... Nei. Hun har ikke ringt meg . Anonymous poster hash: 5293e...d89 Du svarte ikke på det første spørsmålet mitt.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Tanta mi diskuterte henne i telefonen om hvorfor hun "lånte" pengene mine, men så ville hun ikke svare og da hørte jeg at moren min gråt i telefonen... Etter gråtingen har hun ikke sendt meld eller ringt meg... Jeg vil selfølgelig ha en bra forhold til min mor, men jeg vil at hun skal slutte å lyve for meg... Anonymous poster hash: 5293e...d89
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Hvordan kunne hun innkreve kortet i går når du ikke har snakket med henne på en uke? Hvorfor ga du henne pinkoden? Hva trodde du hun skulle bruke pinkoden til?Anonymous poster hash: 57aa5...cbf Hun innkrevde kortet, fordi hun ville ikke at jeg skulle bruke pengene på veske, klær osv, som de fleste bruker. Jeg tenkte ikke over hvorfor hun spurte om pinkode... Det er jo trossalt min mor. Jeg stolte på henne. Anonymous poster hash: 5293e...d89
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Jeg har sett at hun har hatt økonomiskeproblemer.. Så jeg tror det er grunnen for at hun tok bankortet mitt, for å "låne", men som jeg vet det, så har hun ikke råd til å betale tilbake.. Selvom pengene skulle brukes til bøker og sparing i fremtiden... Nei. Hun har ikke ringt meg . Anonymous poster hash: 5293e...d89 Beklager, er veldig sliten her. Jeg mente for 1 uke siden, og noen dager. Anonymous poster hash: 5293e...d89
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Jeg håper og tror at det kommer til å gå bra med pengene. Men her syntes jeg du har krav på å få vite hva som foregår! Kan hende hun var nødt til å betale strømregning, husleie eller noe annet. Og at du får igjen så snart hun har penger. Har selv hatt en mor som tidvis har lånt fra meg til slike ting uten å spørre, hun hadde alltid skikkelig dårlig samvittighet men ingen andre reelle valg. Men her er det faktisk viktig at du setter deg i respekt, hun skal ikke bare låne helt uten videre. Anonymous poster hash: d5796...14a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå