_She Skrevet 26. april 2004 #1 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har nå vært sammen med kjæresten min i 4 mnd, og alt er kjempetopp,alle tiders unntatt en ting...sexen.. Jeg har rett og slett ikke lyst på sex med ham,og det er veldig frustrerende,både for ham og for meg!! Jeg går på p-pillen og man kan få minsket sex-lyst av dem...men det virker så dumt å legge skylden på dem hele tiden. Hva skal jeg gjøre...? Og det værste er at jeg er bare 19 år...er ikke dette tiden hvor man skal ha sex hele tiden og overalt da? Jeg blir veldig lei meg når jeg må skuffe ham dag etter dag,men jeg har rett og slett ikke lyst.... Er det noen her som kan hjelpe meg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 26. april 2004 #2 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har hitil tenkt at jeg godt kan gjøre det selv om jeg ikke har lyst. Så lenge jeg ikke er syk eller noe strekker jeg meg i det lengste. Den gleden unner jeg han. Så koser han med meg når jeg trenger det - selv om han kanskje ikke er så veldig interessert i å kose og stryke akuratt da. Men en gang kjentes det helt feil, det var etter en krangle. Da kjente jeg etterpå at jeg ikke burde sagt ja. For det var en trist opplevelse for meg. Han fikk det han ville, men merket at noe var galt likevel. Så jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. I utgangspunktet så ville jeg sagt vær litt grei med han. Men, så kommer det an på hva en føler inni seg - om det føles feil. Kommer ikke lysten da - når du ser han har lyst på deg - og når han har kommet i gang? Litt berøring og sånn? Håper det ordner seg for deg (dere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #3 Del Skrevet 28. april 2004 Damer er typisk på topp mellom 35 og 45, ikke rundt 18 som gutta er. Og jeg kan skrive under på det, jeg er 40. Og jeg har selvfølgelig også vært 18 og kjenner igjen din situasjon. Det kan være flere årsaker her. P-pillen er faktisk en mulighet, jeg mistet helt lysten den perioden jeg brukte den, så aldri mer piller for meg. En annen, kanskje mer sannsynlig grunn, er at hvis han har så lyst hele tiden, så rekker du knapt å kjenne etter om du selv har lyst, du rekker aldri å savne sex. Du blir overmett så og si. Han bør i så fall overlate initiativet helt til deg, og dessverre prøve å leve med at han får mindre enn han trenger. Å stille opp for den andre når man selv ikke har så lyst, synes jeg er omsorgsfullt, og jeg har gjerne gjort det - ofte. Men som en annen innsender sier, dette gjelder bare dersom forholdet ellers er i orden. Er det knute på tråden mellom dere, så vil det å stille opp på sex på lengre sikt føre til at du mister lysten helt. Og så må jo regelen gjelde den andre veien også, at han stiller helt og fullt opp for deg innimellom uten at det nødvendigvis skal ende opp med samleie og at han får orgasme. Ellers så er det viktig at han sørger for at også DU får nok ut av sexen. Lite tilfredsstillende sex øker i hvert fall ikke lysten. Han må fokusere på dine behov og gi deg nok tid til å finne lysten. I noen perioder av måneden kan du kanskje trenge en halv time eller mer med fysisk nærhet og kyssing før du er klar for å gå videre til å prøve å få orgasme. Ellers er det også en god regel at han sørger for din orgasme før dere starter med noe samleie. Da får du mye mer ut av samleiet også rent fysisk. En siste, kanskje litt tristere mulighet, er at du faktisk ikke tenner skikkelig på ham. Kanskje du egentlig synes at han er en veldig god venn, men at han ikke er den riktige elskeren for deg. Jeg har selv vært borti slike forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 28. april 2004 #4 Del Skrevet 28. april 2004 Er nok flere omstendigheter som gjør at du mister lysten. Selv gjorde jeg det da jeg gikk på p-piller! Hvis jeg var deg, ville jeg snakket med legen min om det. Høre om det er hormonene i pillene som gjør dette! Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 28. april 2004 #5 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg har hatt samme problem....og det har skjedd flere ganger når jeg har vært i forhold. Har tatt p-piller i mange år... Jeg mistenker at det er grunnen,for kroppen kjennes annerledes ut uten pillene. Det kan være verdt å ta et opphold ,og teste annen prevansjon. Anbefales..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå