Gjest Chlorophyll Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Hei, Jeg fant ikke noe på finn. Kastet nylig ut en kommode fordi det er veldig dårlig plass på det lille rommet. Den hadde bare 2 skuffer, så var mer i veien enn den var praktisk. Dessuten var den ganske stygg. Trenger en kommode som er smal, men som har flere skuffer, slik at det går an å sortere bedre, og at jeg slipper å leite etter alt sammen i samme skuff, hver gang jeg skal noe. Foreløpig ligger tingene mine i en koffert, mens jeg venter på at jeg skal finne en ny kommode. Har ikke råd til å kjøpe ny kommode nå. Har fått 50% trekk i lønna med en feil denne mnd, betaler eksamensavgift på 3500, og må spytte ut 3000 på skolebøker + litt andre ekstrautgifter neste mnd. Dessuten har jeg ikke lyst til å kjøpe noe som mest sannsynlig vil bli stående igjen etter meg når jeg flytter ut. Hvis noen har noe, eller vet om noen som har noe, hadde det vært veldig fint
Sjokoladenøtt Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Meld deg inn i grupper på facebook om du har? Kjøpte akkurat min nye kommode for 300kr fra en slik side
Gjest Chlorophyll Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Meld deg inn i grupper på facebook om du har? Kjøpte akkurat min nye kommode for 300kr fra en slik side Er veldig skeptisk til grupper på facebook.
Sjokoladenøtt Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Er veldig skeptisk til grupper på facebook. Det fungerer veldig fint i alle fall Er jo privatpersoner som står bak det, og de fleste er ganske pålitelige
Sunshine89 Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Dei fleste kjøpe-selge sidene på Facebook er ikkje noko problem med Eg har til og med fått mor mi på 53 til å bruke dei, nylig kjøpte ho seg ein brukt vedovn til mange tusen kroner der inne Prøv og sjå om du får napp iallfall, er verdt å prøve! :D
Gjest Chlorophyll Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 får ta en titt. kan jo ikke skade
Tabris Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Sjekk også "Gis bort"-seksjonen på Finn.no
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Er veldig skeptisk til grupper på facebook. Beggars can`t be choosers... Og du har tenkt til å sette igjen søpla di i leiligheten når du flytter? Sjarmerende. Anonymous poster hash: 1fccf...12b 2
Gjest Chlorophyll Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Beggars can`t be choosers... Og du har tenkt til å sette igjen søpla di i leiligheten når du flytter? Sjarmerende. Anonymous poster hash: 1fccf...12b Sparka ut den andre fordi den var noe skit, og den i veien. Hva jeg gjør når jeg flytter ut, har jeg faktisk ikke tenkt på enda, men jeg tar jo ikke inn søppel ditt troll
Gjest Chlorophyll Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 Sjekk også "Gis bort"-seksjonen på Finn.no får vel titte litt nå og da. Mulig jeg kjøper noe om et par mnd hvis ikke.
Gjest småhjerte Skrevet 17. september 2013 #11 Skrevet 17. september 2013 Veldig mye bra på disse selge-sidene på facebook. Du kan jo melde deg inn i slike grupper som hører til din by/nærområde. Og om du skal kjøpe noe, møter du opp å henter kommoden selv og betalter etter å ha sett kommoden. Så er du sikker på at alt stemmer Så lenge du ikke betaler før du har sett varen på ordentlig. Bilder kan alltids lyge.
Gjest Chlorophyll Skrevet 18. september 2013 #12 Skrevet 18. september 2013 Veldig mye bra på disse selge-sidene på facebook. Du kan jo melde deg inn i slike grupper som hører til din by/nærområde. Og om du skal kjøpe noe, møter du opp å henter kommoden selv og betalter etter å ha sett kommoden. Så er du sikker på at alt stemmer Så lenge du ikke betaler før du har sett varen på ordentlig. Bilder kan alltids lyge. Takk for tipset, men vil jeg ikke få masse ekkel spam også da? Evt. hvordan unngå dette? Link?
Gjest småhjerte Skrevet 18. september 2013 #13 Skrevet 18. september 2013 Takk for tipset, men vil jeg ikke få masse ekkel spam også da? Evt. hvordan unngå dette? Link? Jeg vet ikke helt hva du tenker på med spam? Om du tenker på spam som i at det hele tiden kommer på veggen at folk ønsker å selge noe, så kan du jo bare melde deg ut av gruppen når du evt. har funnet og kjøpt en kommode.
Gjest Chlorophyll Skrevet 27. oktober 2013 #14 Skrevet 27. oktober 2013 Løste seg likevel dette her. Har flyttet til det bedre sted, og fant ut at jeg bare kunne kjøpe en kommode på Jysk. Nå har jeg god plass :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå