Gjest slettetbruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 (endret) Hvis du vet svaret, får du hundre tusen millioner kroner, no joke. edit; det å spise den telles ikke. Dette er nyttig å kunne i livet. Endret 10. september 2013 av Mephobia
Karenina Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Ettersom du er 15 år tviler jeg sterkt på at du har tusen millioner kroner til meg, derfor kommer jeg ikke til å skrive svaret 1
Gjest slettetbruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Ettersom du er 15 år tviler jeg sterkt på at du har tusen millioner kroner til meg, derfor kommer jeg ikke til å skrive svaret Hvordan vet alle at jeg er femten? Ikke svar. Men du kan få hundre kroner.
Vulcan Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Du må ha tilgang til et kjemisk labratorium. Hvor du kan blande kaken ut i alkoholbasert løsning, for så å ekstraktere alle grunnstoffene og sette dem sammen igjen slik at de danner grunn ingrediensene du startet med. Money - now!
Gjest slettetbruker Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Du må ha tilgang til et kjemisk labratorium. Hvor du kan blande kaken ut i alkoholbasert løsning, for så å ekstraktere alle grunnstoffene og sette dem sammen igjen slik at de danner grunn ingrediensene du startet med. Money - now! Hehe, feil. Beklager, du får ingen penger.
Vulcan Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Hehe, feil. Beklager, du får ingen penger. Feil, hvordan er det feil? kansje ikke svaret du ville ha, men det ville fungert! Juks og fanteri 1
Vulcan Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Ved å ikke bake den? Kan ikke "ubake" noe som ikke er bakt? som å si at man kan vaske noe ved å ikke gjøre det skittent...
Pringle Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Lage noe ala delfiakake? Noe som ikke skal stekes, men likevel heter noe med kake?
metempsychosis Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Kan ikke "ubake" noe som ikke er bakt? som å si at man kan vaske noe ved å ikke gjøre det skittent... Urørt = Ikke rørt Ubakt = Ikke bakt
Gjest slettetbruker Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 Feil, hvordan er det feil? kansje ikke svaret du ville ha, men det ville fungert! Juks og fanteri Det man skal gjøre er å sette kaka tilbake i ovnen på den negative temperaturen av hvilken temperatur du brukte da du bakte den, som f.eks. -250 grader, og la den stå i like lenge som du bakte den. Det må være eksakt samme tid! Hvis du ubaker den for mye vil melet bli gjort om til havre og egg vil bli gjort om til kylling. Ikke spør meg hvordan. 3
Vulcan Skrevet 10. september 2013 #12 Skrevet 10. september 2013 Urørt = Ikke rørt Ubakt = Ikke bakt touche
Gjest Tekola Skrevet 10. september 2013 #13 Skrevet 10. september 2013 Folk kan ikke sin CollegeHumor, altså
Gjest FuturePrimitive Skrevet 11. september 2013 #14 Skrevet 11. september 2013 Det man skal gjøre er å sette kaka tilbake i ovnen på den negative temperaturen av hvilken temperatur du brukte da du bakte den, som f.eks. -250 grader, og la den stå i like lenge som du bakte den. Det må være eksakt samme tid! Hvis du ubaker den for mye vil melet bli gjort om til havre og egg vil bli gjort om til kylling. Ikke spør meg hvordan. Det går jo ikke. Dersom du setter kaken i en teoretisk "ovn" på -250 grader (en ekstrem variant av dypfryser) så blir den jo til is. Du skylder Vulcan 100 kroner. Hans løsning er faktisk riktig, og kunne gått i teorien. Din "løsning" er ulogisk. 1
Gjest slettetbruker Skrevet 11. september 2013 #15 Skrevet 11. september 2013 Det går jo ikke. Dersom du setter kaken i en teoretisk "ovn" på -250 grader (en ekstrem variant av dypfryser) så blir den jo til is. Du skylder Vulcan 100 kroner. Hans løsning er faktisk riktig, og kunne gått i teorien. Din "løsning" er ulogisk. Jeg fant løsningen min på nettet
The Kitten Skrevet 11. september 2013 #16 Skrevet 11. september 2013 Jeg fant løsningen min på nettet Den er fremdeles feil.
Gjest slettetbruker Skrevet 11. september 2013 #17 Skrevet 11. september 2013 Den er fremdeles feil. Eier dere ikke humor??
The Kitten Skrevet 11. september 2013 #18 Skrevet 11. september 2013 Eier dere ikke humor?? Joda, men ikke dårlig humor. 1
Gjest slettetbruker Skrevet 11. september 2013 #19 Skrevet 11. september 2013 Joda, men ikke dårlig humor. Synes det var morsomt, jeg.. Har dere seriøst ikke sett disse greiene før???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå