Gå til innhold

Hvordan ubaker jeg en kake?

Anbefalte innlegg

Gjest slettetbruker
Skrevet (endret)

Hvis du vet svaret, får du hundre tusen millioner kroner, no joke.

edit; det å spise den telles ikke.

Dette er nyttig å kunne i livet.

Endret av Mephobia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom du er 15 år tviler jeg sterkt på at du har tusen millioner kroner til meg, derfor kommer jeg ikke til å skrive svaret :)

• Liker 1
Gjest slettetbruker
Skrevet

Ettersom du er 15 år tviler jeg sterkt på at du har tusen millioner kroner til meg, derfor kommer jeg ikke til å skrive svaret :)

Hvordan vet alle at jeg er femten? Ikke svar.

Men du kan få hundre kroner.

Skrevet

Du må ha tilgang til et kjemisk labratorium. Hvor du kan blande kaken ut i alkoholbasert løsning, for så å ekstraktere alle grunnstoffene og sette dem sammen igjen slik at de danner grunn ingrediensene du startet med.

Money - now!

Gjest slettetbruker
Skrevet

Du må ha tilgang til et kjemisk labratorium. Hvor du kan blande kaken ut i alkoholbasert løsning, for så å ekstraktere alle grunnstoffene og sette dem sammen igjen slik at de danner grunn ingrediensene du startet med.

Money - now!

Hehe, feil. Beklager, du får ingen penger.

Skrevet

Ved å ikke bake den?

Skrevet

Hehe, feil. Beklager, du får ingen penger.

Feil, hvordan er det feil? kansje ikke svaret du ville ha, men det ville fungert! Juks og fanteri :P

• Liker 1
Skrevet

Ved å ikke bake den?

Kan ikke "ubake" noe som ikke er bakt? som å si at man kan vaske noe ved å ikke gjøre det skittent...

Skrevet

Lage noe ala delfiakake? Noe som ikke skal stekes, men likevel heter noe med kake?

Skrevet

Kan ikke "ubake" noe som ikke er bakt? som å si at man kan vaske noe ved å ikke gjøre det skittent...

Urørt = Ikke rørt

Ubakt = Ikke bakt

:fnise:

Gjest slettetbruker
Skrevet

Feil, hvordan er det feil? kansje ikke svaret du ville ha, men det ville fungert! Juks og fanteri :P

Det man skal gjøre er å sette kaka tilbake i ovnen på den negative temperaturen av hvilken temperatur du brukte da du bakte den, som f.eks. -250 grader, og la den stå i like lenge som du bakte den. Det må være eksakt samme tid! Hvis du ubaker den for mye vil melet bli gjort om til havre og egg vil bli gjort om til kylling.

Ikke spør meg hvordan.

• Liker 3
Skrevet

Urørt = Ikke rørt

Ubakt = Ikke bakt

:fnise:

touche

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Det man skal gjøre er å sette kaka tilbake i ovnen på den negative temperaturen av hvilken temperatur du brukte da du bakte den, som f.eks. -250 grader, og la den stå i like lenge som du bakte den. Det må være eksakt samme tid! Hvis du ubaker den for mye vil melet bli gjort om til havre og egg vil bli gjort om til kylling.

Ikke spør meg hvordan.

Det går jo ikke. Dersom du setter kaken i en teoretisk "ovn" på -250 grader (en ekstrem variant av dypfryser) så blir den jo til is.

Du skylder Vulcan 100 kroner. Hans løsning er faktisk riktig, og kunne gått i teorien. Din "løsning" er ulogisk.

• Liker 1
Gjest slettetbruker
Skrevet

Det går jo ikke. Dersom du setter kaken i en teoretisk "ovn" på -250 grader (en ekstrem variant av dypfryser) så blir den jo til is.

Du skylder Vulcan 100 kroner. Hans løsning er faktisk riktig, og kunne gått i teorien. Din "løsning" er ulogisk.

Jeg fant løsningen min på nettet

Skrevet

Jeg fant løsningen min på nettet

Den er fremdeles feil.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Den er fremdeles feil.

Eier dere ikke humor??

Skrevet

Eier dere ikke humor??

Joda, men ikke dårlig humor. :)

• Liker 1
Gjest slettetbruker
Skrevet

Joda, men ikke dårlig humor. :)

Synes det var morsomt, jeg.. Har dere seriøst ikke sett disse greiene før???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...