Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så oppgitt og lei de forbannade neglene mine. de er tynne, fliser seg og sprekker hele tiden. jeg kan bare ikke ha fine negler. jeg har prøvd utallige styrkende lakker, uten noe vellykket resultat. beste resultatet jeg hadde var fra opi nail envy. men nå fungerer ikke den lenger i det hele tatt. jeg er gravid, kan det ha noen betydning for disse krise neglene? har blitt ekstremt de siste ukene...

hva kan jeg gjøre? alt jeg ønsker meg er hele negler med litt styrke. jeg bruker glassfil, som jeg leste at skulle være så bra. men ikke noe hell med den heller...

hjelp ønskes!!! evig takknemlig for alle som tar seg tid til å gi et godt tips!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du svake og flisete negler kan det lønne seg å ta vitamintilskudd og kalsium. Spesielt B-vitaminer er bra for hud og negler.

Etter at jeg begynte med Dior Crème Abricot så har jeg ikke hatt flisete negler som har sprukket opp. Samme krem mykgjør også neglebåndene slik at de ikke blir tørre. Jeg prøver selv også å ikke ha hendene mine mye i vann, dvs jeg bruker hansker hvis jeg må, og så smører jeg inn med fuktighetskrem ganske ofte.

Skrevet

Har du svake og flisete negler kan det lønne seg å ta vitamintilskudd og kalsium. Spesielt B-vitaminer er bra for hud og negler.

Etter at jeg begynte med Dior Crème Abricot så har jeg ikke hatt flisete negler som har sprukket opp. Samme krem mykgjør også neglebåndene slik at de ikke blir tørre. Jeg prøver selv også å ikke ha hendene mine mye i vann, dvs jeg bruker hansker hvis jeg må, og så smører jeg inn med fuktighetskrem ganske ofte.

Helt enig i dette. :)

Skrevet

Du kan jo prøve å støpe neglene? Noe usikker på hvordan det gjøres, men det blir sagt at det er veldig enkelt! Hvis jeg ikke tar helt feil så betyr det at man legger på et produkt som på en måte blir et ekstra lag som skal beskytte og gjøre neglen hard..

Har forsåvidt samme problem sjæl, men kommer aldri på å gjøre noe med det.

Skrevet

Har du prøvd triend (kjøpes hos feks Vita) sin negleforsterker ? Det er i alle fall det eneste som funker på meg. Men mulig den ikke kan brukes når man er gravid

Skrevet

Bruk en god håndkrem hver helg, og ta vitaminer som nevnt over her. I tillegg er Inglot S-Bond treatment veldig bra! Den fungerer best mens den er på neglene, når man tar den av er ikke neglene like sterke lenger, men så lenge man har det på virker neglene mye sterkere og hardere.

Skrevet

Tusen takk for gode råd. Jeg har spist b vitaminer i lengere perioder, uten vellykket resultat. Så tror egentlig at det er mest en myte. Spiser også omega 3, leste at det skulle hjelpe på trøtte negler og hud. Men ingen resultat der heller. Jeg skal definitivt prøve dior kremen. Hva er prisen på den?

Skrevet

jeg har spist piller, smurt med kremer, prøvd Trind og alt annet i den sjangeren, neglene er og blir elendige. Nå går jeg fast til akrylstøping, og har blitt hektet. koster omlag fem hundre i måneden, men det sparer jeg fort inn når jeg trekker ifra antall ødelagte strømpebukser, antall neglhardende produkter og ikke minst tid på all frustrasjon og all neglefiling jeg brukte før.

Min stemme går til akrylnegler og solarolje :)

Skrevet

Jeg skal definitivt prøve dior kremen. Hva er prisen på den?

Hos Kicks kostet den 220 kr. Siden man bruker bare en liten dæsj på hver negl, så varer boksen i lang tid så definitivt verdt pengene. (Vil anbefale å ikke rive helt av folien ettersom kremen holder seg finere da).

Skrevet

Jeg slet faktisk veldig med neglene mine selv, helt til jeg leste om noe som heter micro cell 2000 fra nail vital. Jeg hadde mine tvil, men denne neglelakken/nailhardneren er altsåå super! endelig har jeg fått lange, sterke og FINE negler! klarer nesten ikke tro det er mine hender jeg ser på, med de fine neglene :)

fåes kjøpt på apoteket :)

• Liker 1
Skrevet

Negative med ovenfor er at den inneholder benzophenone -1, som er dokumentert hormonforstyrrende i dyreforsøk. Står på EUs liste over hormonforstyrrende stoffer.

Hvis man ikke bruker den så ofte er det vel sikkert helt greit. :)

Anonymous poster hash: 4acef...ca2

Skrevet

Hvordan filer du neglene dine? Du må ikke bruke sagebevegelse, dvs frem og tilbake. Bare fil i en retning.

Om man filer feil så skader det neglene, og de blir akkurat sånn som du beskriver.

Hvordan tar du ellers vare på neglene dine?

Skrevet

Jeg filer en vei med glassfil. Jeg har nå gått til innkjøp av en feit håndkrem, også kjøpte jeg dior kremen som jeg ble anbefalt her ( må si jeg er veldig positivt overrasket over denne) også kjøpte jeg en fuktighets lakk fra Essie. Merker en liten forbedring allerede med tanke på knekkingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...