Gå til innhold

Litt lei bilder. Men hva med tomme rammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt på veggene. Men har ikke fremkalt nye bilder av oss eller noe fint jeg har fotografert. Jeg vil gjerne henge opp noe og tenkte litt på tomme rammer. for dem har jeg nemlig.

Jeg har hvite panelvegger. og ville da gått for sorte rammer.

Hengt dem nære i "grupper" slik at det da ble ett punkt å hvile øya på. etter hvert kunne jeg jo satt in ei lita krok i hver ramme og hengt pene ting der ..

hva syns vi om ideen min ...?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeidé! Synes det er stilig med flere ulike rammer i samme farge som henger i en gruppe. :-)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Det har jo vært populært lenge, så go for it :)

Veldig in å ramme inn f.eks bilder og andre utklipp fra gamle aviser og magasiner også

Skrevet

Det har jo vært populært lenge, så go for it :)

Veldig in å ramme inn f.eks bilder og andre utklipp fra gamle aviser og magasiner også

hihi Jeg har bare aldri sett det.. Jeg er så dårlig på dekor og alt det som skal til for å gjøre en stue koselig.

Jeg har foreksempel en forside av dagbladets magasinet. Der Jan Thomas er illustrert i vakker karrikatur og med motiverende inngress:) Og ved siden av han henger Ambjørnsens Sopp fra 79. Så ja. Smaken er noe spes her.

Skrevet

Jeg har litt på veggene. Men har ikke fremkalt nye bilder av oss eller noe fint jeg har fotografert. Jeg vil gjerne henge opp noe og tenkte litt på tomme rammer. for dem har jeg nemlig.

Jeg har hvite panelvegger. og ville da gått for sorte rammer.

Hengt dem nære i "grupper" slik at det da ble ett punkt å hvile øya på. etter hvert kunne jeg jo satt in ei lita krok i hver ramme og hengt pene ting der ..

hva syns vi om ideen min ...?

Høres ikke så pent ut i mine ører, tror jeg heller ville lagt litt innsats i å finne noen bilder som passer, enten i rammene du har eller starte en samling som du gradvis utvider med elementer som betyr noe for deg. Tomme rammer er ikke spesielt pent.

Skrevet

hihi Jeg har bare aldri sett det.. Jeg er så dårlig på dekor og alt det som skal til for å gjøre en stue koselig.

Jeg har foreksempel en forside av dagbladets magasinet. Der Jan Thomas er illustrert i vakker karrikatur og med motiverende inngress:) Og ved siden av han henger Ambjørnsens Sopp fra 79. Så ja. Smaken er noe spes her.

Eller dårlig, vil jeg si.

Men altså har du tenkt å henge opp tomme rammer?

Anonymous poster hash: 6ec0b...71d

Skrevet (endret)

Dobbeltpost

Endret av thora
Skrevet

Eller dårlig, vil jeg si.

Men altså har du tenkt å henge opp tomme rammer?

Anonymous poster hash: 6ec0b...71d [/acronym

De to bildene der har jeg sterke følelser med da så gjør ikke så mye at du ikke liker det :)

Skrevet

De to bildene der har jeg sterke følelser med da så gjør ikke så mye at du ikke liker det :)

Men du skrev jo at rammene skulle være tomme

Anonymous poster hash: 6ec0b...71d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...