AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Mann i midten av tyveårene her. Fikk for halvannet år siden min førte kjæreste, som var utrolig stort siden jeg har slittt med selvbildet, hatt lite mål og mening og aldri trodde jeg skulle få meg noe. Hun er ikke en supermodell, men hun er søt, tynn, men litt dvask, og er flink til å kle seg pent og søtt, så jeg er ikke misfornøyd med henne, og hun likte meg fra første sekund og har gjort livet mitt utrolig mye bedre. Det som er da er at jeg en stund etter at vi ble sammen oppdaget at kvinner legger mer merke til meg nå. Ikke helt vanlige kvinner heller, men jeg får lange blikk fra utrolig pene jenter når jeg er ute med kjæresten min. En jente begynte å prate med meg, berøre meg og spørre om hvem jeg var etter at hun så meg si hadet til dama mi da hun gikk inn til seg selv. Forhørte meg med en kompis jeg har fått fra å være sammen med henne, og han sier jeg ser bra ut og at når jeg i tillegg har dame så fatter andre kvinner interesse mye lettere. Jeg er veldig glad i dama mi, men jeg føler liksom jeg ikke lever ut potensiale mitt når jeg ser at mange andre kvinner kunne vært interessert i å bli kjent med meg. Mange kvinner som er penere enn dama mi, samtidig føler jeg meg illojal og som en drittsekk mot henne som tenker sånn, som gjør at jeg fristes enda mer til å bare slå opp så jeg ihvertfall slipper dårlig samvittighet. Samtidig vet jeg at hun utgjør en del av attraktiviteten min og jeg blir mye lettere kjent med andre kvinner av å ha henne i livet mitt, så jeg vil egentlig bruke situasjonen til å komme meg opp og fram selv om det ikke er kanskje er litt uetisk. Jeg syns på en måte at jeg fortjener å være litt egoisstisk også når jeg har ventet så lenge på å komme gjennom nåløyet til kvinner. Anonymous poster hash: 6bc20...5d2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Idiot Anonymous poster hash: 7b8d2...190 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 For hennes del, dump henne.Anonymous poster hash: 5a8c9...725 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Dette må være tull. Hvis det mot all formodning ikke er det... Du kan umulig være spesielt glad i jenta di, når du vuderer å dumpe henne for noen penere. Hvis du var skikkelig glad i henne, hadde du ikke brydd deg om at det var andre der ute som viste et snev av interesse. Du snakker om å "leve ut ditt potensiale". Jeg trodde å finne seg en partner handlet om å finne en man er glad i og trives sammen med, ikke å vinne en eller annen konkurranse om å ha penest dame. Må være trasig å leve sånn. Ja. Du er en drittsekk hvis du fortsetter å være sammen med din "ikke-bra-nok-kjæreste" mens du leter etter noen som "du fortjener". Av det du skriver her burde du slå opp med kjæresten din, så hun kan finne noen annen - du er helt klart LANGT under hennes nivå, når du tenker sånn. Har du hatt veldig dårlig selvtillit før, eller noe, og nå som du får litt oppmerksomhet, går det rett til hodet på deg? Anonymous poster hash: cb885...087 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Kjenner meg desverre igjen i situasjonen. Fikk selv dame for en stund siden, og litt likt som deg. Hun er ikke dødspen, men alt i alt er hun en skikkelig god fangst, selv om hun strengt talt fanget meg. Har alltid selv slitt litt med selvbildet, så når damer plutselig var viste interesse (eneste nye var at jeg hadde dame) var det vanskelig. En venninne av meg som jeg var litt småforelska i prøvde til å med å kysse meg mens vi var på byen, med kjæresten min ute for å røyke. Veldig slitsom situasjon. Tenkte flere ganger at jeg kansje kunne prøve å få noe bedre (drittsekk som jeg var), men hele tiden fant jeg ingen grunn til å gjøre det slutt heller. 2 år senere og vi har kjøpt leilighet sammen. Elsker henne som aldri før og ingen damer jeg ser ute er like vakre som henne. Noen har så klart bedre kropp, eller finere hår eller noe slikt, men alle kan ikke være supermodeller. Hun er den vakreste for meg og nå blir jeg snart kvalm. Uansett, det er bedre med en som elsker deg, enn en som ikke gjør det. Du skal aldri klarte for høyt, for da faller du. Moral: If it ain't broke, dont dump it! Anonymous poster hash: b6566...ab2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Samtidig vet jeg at hun utgjør en del av attraktiviteten min og jeg blir mye lettere kjent med andre kvinner av å ha henne i livet mitt, så jeg vil egentlig bruke situasjonen til å komme meg opp og fram selv om det ikke er kanskje er litt uetisk. Jeg syns på en måte at jeg fortjener å være litt egoisstisk også når jeg har ventet så lenge på å komme gjennom nåløyet til kvinner.Anonymous poster hash: 6bc20...5d2 På hvilken måte fortjener hun som så deg da du var alene og med dårlig selvtillit, å bli brukt for å tiltrekke andre damer som hun vil bli dumpet for? Hvordan gjør man seg fortjent til å såre dypt en som er glad i en? Du er ikke veldig glad i denne dama. Du har ikke skjønt hva kjærlighet er i det hele tatt. Du bare liker henne, men liker skjønnhet mer. Anonymous poster hash: 8d12d...fb2 1
Gjest Awzm me Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Trodde menn som deg bare var myter for å skremme unge jenter. Håper dette er troll :/
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Mann i midten av tyveårene her. Fikk for halvannet år siden min førte kjæreste, som var utrolig stort siden jeg har slittt med selvbildet, hatt lite mål og mening og aldri trodde jeg skulle få meg noe. Hun er ikke en supermodell, men hun er søt, tynn, men litt dvask, og er flink til å kle seg pent og søtt, så jeg er ikke misfornøyd med henne, og hun likte meg fra første sekund og har gjort livet mitt utrolig mye bedre. Det som er da er at jeg en stund etter at vi ble sammen oppdaget at kvinner legger mer merke til meg nå. Ikke helt vanlige kvinner heller, men jeg får lange blikk fra utrolig pene jenter når jeg er ute med kjæresten min. En jente begynte å prate med meg, berøre meg og spørre om hvem jeg var etter at hun så meg si hadet til dama mi da hun gikk inn til seg selv. Forhørte meg med en kompis jeg har fått fra å være sammen med henne, og han sier jeg ser bra ut og at når jeg i tillegg har dame så fatter andre kvinner interesse mye lettere. Jeg er veldig glad i dama mi, men jeg føler liksom jeg ikke lever ut potensiale mitt når jeg ser at mange andre kvinner kunne vært interessert i å bli kjent med meg. Mange kvinner som er penere enn dama mi, samtidig føler jeg meg illojal og som en drittsekk mot henne som tenker sånn, som gjør at jeg fristes enda mer til å bare slå opp så jeg ihvertfall slipper dårlig samvittighet. Samtidig vet jeg at hun utgjør en del av attraktiviteten min og jeg blir mye lettere kjent med andre kvinner av å ha henne i livet mitt, så jeg vil egentlig bruke situasjonen til å komme meg opp og fram selv om det ikke er kanskje er litt uetisk. Jeg syns på en måte at jeg fortjener å være litt egoisstisk også når jeg har ventet så lenge på å komme gjennom nåløyet til kvinner.Anonymous poster hash: 6bc20...5d2 Du skriver bare om hvor pene de er. Det er for snevert, særlig når du er i midten av tyveårene. Utseende er bare én kvalitet blant flere. Du må vurdere hvorvidt du mener din kjæreste alt ialt har de kvalitetene du er fornøyd med, eller om du heller bør slå opp og søke etter noen bedre. Jeg har vært der selv, det er neimen ikke lett. På den ene siden vil du helst ikke være 40 år, gift med henne og angre på at du ikke fant noe bedre - på den annen side vet du hva du har, men ikke hva du får. Pluss det du skriver om å være drittsekk. Hvor attraktiv du blir om du slår opp med henne for å lete etter noen bedre, er også et spørsmål.
Gjest Cartman Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Sitat "Jeg er veldig glad i dama mi" Hva er da problemet? Hvis du er glad i henne, så har du drømmedama.
whoppii Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Jeg håper at hun dumper deg fort som f! Slike folk som deg fortjener ikke noe bedre. Vær takknemlig for at hun elsker deg,så tenker du slikt. Det er å utnytte en person. Det er stygt gjort av deg å utnytte dama di på den måten. Vist du er gla i ho så dumper du ho før du gjør ting verre for hun. Sett deg i hennes situasjon,hva om du finner deg ei som ser bra ut men at hun tenker slikt om deg som du tenker selv. Hva villa du ha følt da?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 Ojjjsan! Objektifisering? Anonymous poster hash: 212f5...c8b
Flipskip Skrevet 10. september 2013 #12 Skrevet 10. september 2013 Ufin lesning, tror nok dette er fiksjon eller at TS har en liten personlighetsforstyrrelse som skriver saa distansert og kalkulert om dama og om forholdet sitt. Anyways, folk slaar opp med kjaeresten av forskjellige grunner hver eneste dag og du skylder ikke dama aa vaere med henne til evig og alltid. Saa om du vil proeve vingene dine paa egen haand igjen saa go for it. Ingen garanti for at de andre damene egentlig vil ha deg naar du ikke blir et jakt-trofe lengre men om du foeler du har bygget selvtillitten saapass at du taaler aa vaere singel i en kortere eller potensiell lang periode saa kjoer paa.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2013 #13 Skrevet 10. september 2013 Hvis du faktisk ønsker deg noe "bedre", så funker loads of money, fet bil og stilig kåk myyyye bedre enn ei halvpen dame. Da får du virkelig draget på de kjerringene du tydelig fortjener også..
Alina X Skrevet 10. september 2013 #14 Skrevet 10. september 2013 Hun så deg da ingen andre gadd, hun er med deg og er glad i deg,men det driter du fordi du nå har muligheten på fitte? Du er empatiløs og ego. 2
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2013 #15 Skrevet 10. september 2013 Hun så deg da ingen andre gadd, hun er med deg og er glad i deg,men det driter du fordi du nå har muligheten på fitte? Du er empatiløs og ego. Enig. Dessuten, er det ofte slik at de som er interesserte i en mann når han har dame, slettes ikke er interessert i han lengre dersom han blir singel. Mange beskriver dette fenomenet som jaktinstinkt og/ eller konkurranseinstinkt hos kvinnen, og noen igler seg innpå folk som er i forhold kun for å prøve å ødelegge! Det kan kanskje også være likedan for menn som går etter kvinner i forhold.
Pringle Skrevet 10. september 2013 #16 Skrevet 10. september 2013 Mennesker som har en partner utstråler en helt annen selvsikkerhet enn mennesker uten partner. Dette fanger andre opp, og det er tiltrekkende. Det kan også være et "kvalitetsstempel" for enkelte at en person allerede har en partner, samt at det gjør spillet mer spennende når det er en rival. Dette er kanskje kynisk, men også ren biologi. 1
Gjest Daenerys Skrevet 10. september 2013 #17 Skrevet 10. september 2013 Tråden er ryddet for personhets og avsporinger. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå