Gelica Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Da skal frøkna starte med svømming på skolen og jeg lurer på hvor kan man få kjøpt badehetter til barn?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 SportsbutikkerAnonymous poster hash: bd7c0...dd5
Vulcan Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Alle svømmehaller jeg har vært i selger badehetter. Hvis de ikke har til barn er det litt rart at de skal kreve at dette brukes.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 er jo ikke sikkert at svømmehallen krever at det skal brukes Kan jo hende barnet har problemer med ørene. jeg hadde iallefall det når jeg gikk på barneskolen, så hver gang jeg fikk vann i ørene så fikk jeg utrolig vondt og derfor måtte jeg ha badehette på. Men er jo ikke sikkert at det er det som er problemet her. Anonymous poster hash: 95a67...cbf
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 dessuten kan det jo også hende at hun ikke vil ha masse klorvann i håret Anonymous poster hash: 95a67...cbf
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Jeg tror venninnen min på småskolen brukte vanlig badehette for voksne. Anonymous poster hash: 32db3...073
Vulcan Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 er jo ikke sikkert at svømmehallen krever at det skal brukes Kan jo hende barnet har problemer med ørene. jeg hadde iallefall det når jeg gikk på barneskolen, så hver gang jeg fikk vann i ørene så fikk jeg utrolig vondt og derfor måtte jeg ha badehette på. Men er jo ikke sikkert at det er det som er problemet her. Anonymous poster hash: 95a67...cbf Godt poeng, hadde ikke noe slikt selv så har aldri tenkt på det :D Men uansett, jeg brukte vanlig badehette på barneskolen tror jeg. Det var skikkelig trang også
MunaMadan Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Mange internettbutikker selger badehetter til barn. Masse morsomme varianter. Eksempel; Altilek.no
Gelica Skrevet 10. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2013 Takk for mange svar. De hadde en på svømmehallen, men den var så trang at hun fikk skikkelig vondt. Var sånn veldig tynn plastikk som du må slåss med for å få på hodet. Er ute etter noe som er mer medgjørlig for henne og den som må ta denne på. Grunnen er ikke at det er påbudt eller vann i ørene, men at badeanlegget har klorfritt vann, men på de som er veldig lyshåret blir til gjengjeld håret grønt. Ikke spesielt festlig å gå med grønnskjær i håret i 2. klasse. Derfor må jeg komme meg ut å kjøpe i dag. Da satser jeg på sportsbutikken.
Silfen Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 De har i stoff på XXL. Håret blir jo vått, men det hindrer masse hår i vannet.
-hild Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 Hvis den de hadde på svømmehallen var for trang til henne, vil jeg anbefale at du kjøper voksen størrelse. Min datter kan heller ikke bruke de til barn lenger. Og et tips for å slippe å slåss sånn for å få den på, er talkum et lite dryss i hetten gjør den litt lettere å ha med å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå