Gå til innhold

HASTER! Hvor får jeg kjøpt badehette til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal frøkna starte med svømming på skolen og jeg lurer på hvor kan man få kjøpt badehetter til barn?

Skrevet

Sportsbutikker

Anonymous poster hash: bd7c0...dd5

Skrevet

Alle svømmehaller jeg har vært i selger badehetter. Hvis de ikke har til barn er det litt rart at de skal kreve at dette brukes.

Skrevet

er jo ikke sikkert at svømmehallen krever at det skal brukes :) Kan jo hende barnet har problemer med ørene. jeg hadde iallefall det når jeg gikk på barneskolen, så hver gang jeg fikk vann i ørene så fikk jeg utrolig vondt og derfor måtte jeg ha badehette på. Men er jo ikke sikkert at det er det som er problemet her. :)

Anonymous poster hash: 95a67...cbf
Skrevet

dessuten kan det jo også hende at hun ikke vil ha masse klorvann i håret :)

Skrevet

Jeg tror venninnen min på småskolen brukte vanlig badehette for voksne.

Anonymous poster hash: 32db3...073
Skrevet

er jo ikke sikkert at svømmehallen krever at det skal brukes :) Kan jo hende barnet har problemer med ørene. jeg hadde iallefall det når jeg gikk på barneskolen, så hver gang jeg fikk vann i ørene så fikk jeg utrolig vondt og derfor måtte jeg ha badehette på. Men er jo ikke sikkert at det er det som er problemet her. :)

Godt poeng, hadde ikke noe slikt selv så har aldri tenkt på det :D Men uansett, jeg brukte vanlig badehette på barneskolen tror jeg. Det var skikkelig trang også

Skrevet

Mange internettbutikker selger badehetter til barn. Masse morsomme varianter. Eksempel; Altilek.no

Skrevet

Takk for mange svar.

De hadde en på svømmehallen, men den var så trang at hun fikk skikkelig vondt.

Var sånn veldig tynn plastikk som du må slåss med for å få på hodet.

Er ute etter noe som er mer medgjørlig for henne og den som må ta denne på.

Grunnen er ikke at det er påbudt eller vann i ørene, men at badeanlegget har klorfritt vann, men på de som er veldig lyshåret blir til gjengjeld håret grønt.

Ikke spesielt festlig å gå med grønnskjær i håret i 2. klasse.

Derfor må jeg komme meg ut å kjøpe i dag.

Da satser jeg på sportsbutikken.

Skrevet

De har i stoff på XXL. Håret blir jo vått, men det hindrer masse hår i vannet.

Skrevet

Hvis den de hadde på svømmehallen var for trang til henne, vil jeg anbefale at du kjøper voksen størrelse. Min datter kan heller ikke bruke de til barn lenger.

Og et tips for å slippe å slåss sånn for å få den på, er talkum :) et lite dryss i hetten gjør den litt lettere å ha med å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...