Bimbo Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Hva spiser dere til frokost og lunsj? Spør kanskje mest dere som spiser lavkarbo, da jeg prøver å kutte ut mesteparten av brød, sukker osv i kosten.
Gjest Runforit Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 (endret) Egg! Enkelt både til frokost og lunsj. Til frokost er eggerøre med nøtter veldig raskt å lage og det holder meg mett i maaaange timer Til lunsj så er kyllingfilet/fet fisk, egg, nøtter, rømme og grønnsaker en mettende og god lunsj som også er superrask å tilberede kvelden før. Endret 10. september 2013 av Runforit
Gjest Funky Punk Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 (endret) Salatruller (salatblad med f.eks philadelphiaost og røkelaks) Pannekaker Lavkarbobrød Middagsrester Stekt eller kokt egg Reker Eggerøre Salater Endret 10. september 2013 av Funky Punk
Redbull Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 En boks cottage cheese med ett eple En pakke kyllingskinke med en halv avokado Kyllingfilet/torsk/laks og grønnsaker 2 kokte eller stekte egg
Nektarin Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Salat med ost og skinke Omelett Smoothie med tyrkisk yoghurt, egg, avokado og blåbær Eggerøre og avokado Kokt egg med smør, majones og grønnsaker Pannekaker av mandelmel
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Egg (2 stk) og bacon (5 strimler) + cherrytomater er favorittfrokosten her i huset, om jeg har tid til å lage den. God og varmende! Har jeg dårlig tid, tar jeg meg en avocado, middagsrester fra gårdsdagen, ost og skinke med smør, og/eller en liten håndfull nøtter. Anonymous poster hash: c52b1...19e
Gjest Thai clinch Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 GJEST hadde en glimrende oppskrift på Shakuka. Søk på nett og finn oppskrifter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå