Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bleke håret hjemme, og i bruksanvisningen står det at jeg skal ta en advarselstest for allergi 48 timer før jeg farger håret. Men om jeg blander blekingsmiddelet nå, kan det da stå i 48 timer før jeg farger håret?

Anonymous poster hash: 52978...6b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke for jeg har aldri gjort det hjemme selv. Har sett folk bleke håret hjemme før og det gikk ikke bra. Veldig ujevnt resultat som førte til at frisørtime måtte bestilles for å rette det opp igjen. I tillegg sliter det veldig på håret også.

Anonymous poster hash: a26cc...a29
Skrevet

Har veldig gode erfaringer fra tidligere selv, men har aldri tatt advarselstest, så jeg lurer bare på hvor lenge blekingsmiddelet kan stå blandet :) Har tatt høyde for at det kan bli mislykket, og om det skulle skje får jeg bare farge det brunt og eventuelt klippe det :)

Skrevet

Ingen som vet? :)

Skrevet

Har veldig gode erfaringer fra tidligere selv, men har aldri tatt advarselstest, så jeg lurer bare på hvor lenge blekingsmiddelet kan stå blandet :) Har tatt høyde for at det kan bli mislykket, og om det skulle skje får jeg bare farge det brunt og eventuelt klippe det :)

Vær obs på at ny farge ikke vil sitte på bleket hår, det vil skli av.

Anonymous poster hash: 5ed60...3f1

Skrevet

ikke la det stå i 48 timer. det dannes gasser i flasken som kan resultere i at den eksploderer. i verste fall sitter du med blekemiddel over alt, og det er aldri en bra ting.

det du evt kan prøve er å teste hver enklet middel hver for seg, uten å blande de, kansje det går bra da?

• Liker 1
Skrevet

ikke la det stå i 48 timer. det dannes gasser i flasken som kan resultere i at den eksploderer. i verste fall sitter du med blekemiddel over alt, og det er aldri en bra ting.

det du evt kan prøve er å teste hver enklet middel hver for seg, uten å blande de, kansje det går bra da?

Tusen takk for svar :) Det er blonderingsstriper fra schwarzkopf som ska blandes i beger, en pose med pulver og en flaske med væske. Tror du det går greit om det står i noen timer da?

Skrevet

Jeg skal bleke håret hjemme, og i bruksanvisningen står det at jeg skal ta en advarselstest for allergi 48 timer før jeg farger håret. Men om jeg blander blekingsmiddelet nå, kan det da stå i 48 timer før jeg farger håret?

Da jeg tok denne testen blandet jeg bare sammen litt mindre enn en teskje av pulveret og emulsjonen.

• Liker 1
Skrevet

Vær obs på at ny farge ikke vil sitte på bleket hår, det vil skli av.

Anonymous poster hash: 5ed60...3f1

Å? Har farget oppå bleket hår før jeg, og det gikk helt fint. Om noe syns jeg håret tok til seg fargen fortere enn på ufarget hår :)

Skrevet

Da jeg tok denne testen blandet jeg bare sammen litt mindre enn en teskje av pulveret og emulsjonen.

Tusen takk for svar :) Da prøver jeg det!

Skrevet

Har bleiket håret mange ganger, og har aldri tatt en sånn allergitest. Har gått helt fint :) Blekemiddelet kan ikke stå ferdigblandet i 48 timer før du bruker det, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...