Gå til innhold

Flytoget og kontroll av billett

Wonders

Anbefalte innlegg

Har dere fått billettene deres sjekket på flytoget noen gang?

Det har jeg.

Men noen sa meg at man bare kunne kjøpe barnebillett på flytoget fordi ingen sjekker billetter der. At noen de hadde kjent jobbet der i 4 år og sjekket aldri billetter. Tøv tenker jeg, for jeg blir sjekket.

Blir man sjekket med barnebillett er man jo uansett busta! Og bot på 750 kr ble jeg fortalt.

Stemmer det at de ikke sjekker alltid? Noen påstod å pendlet i 4 år der og aldri blitt tatt... HÆÆÆ???

Jeg har da blitt sjekket når jeg har reist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri blitt sjekka. Men kommer man seg ut av de portene ved flytoget dersom man ikke har bilett? Trodde det var derfor man måtte dra billetten for å komme gjennom :fnise:

Anonymous poster hash: 28e05...992
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt sjekka. Men kommer man seg ut av de portene ved flytoget dersom man ikke har bilett? Trodde det var derfor man måtte dra billetten for å komme gjennom :fnise:

Stemmer det, men barn kommer igjennom. Har aldri blitt sjekket, men har heller ikke tatt toget mer en 10-15 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri blitt sjekket, tar flytoget månedlig ca. Reiser du på barn/student/honnør blinker et orange lys når du trekker billetten og da kan du i teorien bli stanset av en vekter om du åpenbart ikke faller inn i en av kategoriene.

Anonymous poster hash: 21281...c6d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble sjekket da jeg brukte flytoget annenhver helg for noen år siden. Ble vel sjekket 3-4 ganger.

Anonymous poster hash: c9ed5...491
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt sjekket. Kjøper studentbillett siden jeg har studentbevis.

Anonymous poster hash: fc04b...588
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel forsøker snikerne med "feil" billett seg motsatt vei i retning Oslo.

Har pendlet med flytoget omtrent daglig siden det startet opp og har aldri blitt stoppet eller sett en kontroll. Jeg har derimot hørt om en del for å si det mildt...

Anonymous poster hash: d9f66...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri opplevd at det har vært kontroll på flytoget, men kjøper gyldig billett for det :) tror ikke det er vanlig at de sjekker billettene, men det kan jo hende det har vært kontroll da de har sjekket din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt sjekket, men hadde synes det hadde vært pinlig å måtte hoppe over kontrollpunktet på flyplass stoppet med kofferten uten gyldig billett :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde barnebilletten på flytoget var gratis? Eller er det bare i følge med en voksen?

Kun i følge med voksen. Reiser barn alene må de betale halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...