Gjest Catwoman Skrevet 27. april 2004 #21 Del Skrevet 27. april 2004 Man bruker jo mer energi når man fryser enn når man er varm. Altså man forbrenner flere kalorier. Så det med isvannet har nok en viss sannhet i seg, selv om jeg tror det er uhyre få ekstra kalorier man forbrenner ved å drikke isvann og å fryse. Men det er jo ikke så kjempe sundt å drikke iskaldt vnn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 27. april 2004 #22 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg fikk i hvertfall lyst på et ostesmørbrød. Går å lager meg et Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 27. april 2004 #23 Del Skrevet 27. april 2004 Joda' date= vært mye oppstuss i media om mikrobølgeovn. strålene gir deg kreft i tilegg. men hva får man ikke kreft av i disse dager? I Russland har Mikrobølgeovn vært bannlyst siden 70-tallet, pga de store farene. Så helt ufarlig er det nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 27. april 2004 #24 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg lurer VELDIG på kilden til den informasjonen du gjengir; kan du gi meg en link? Akkurat den infoen jeg ga nå kommer fra: http://www.mercola.com/2003/nov/5/microwave_food.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå