Gå til innhold

Kjolen til Siv Jensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare meg som reagerer? Harry, morsom og stygg?

Leppestifter ..

post-58733-51824_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest JegHeterIngenting
Skrevet

Hvis det er noe som er mindre viktig og relevant for mine interesser enn hvilken kjole Siv Jensen bruker så blir jeg overrasket.

• Liker 6
Skrevet

Er det leppestifter eller julepynt?????

Skrevet

Upassende i offentlig valgsammenheng, men sikkert fin på privat fest etterpå...for den som liker sånt fjas.

• Liker 7
Skrevet

Fin er den ikke, men den kjolen der er typisk Siv. Så jeg syntes det var ett flott valg å stille i den på FRPs valgvake.

Anonymous poster hash: 11160...e00
Skrevet

Fin er den ikke, men den kjolen der er typisk Siv. Anonymous poster hash: 11160...e00

Det du egentlig sier nå er at Siv har dårlig kjolesmak? :fnise:
  • Liker 4
Skrevet

Litt spesiell. Hun greide i såfall å få oppmerksomhet.

Skrevet

Jeg la ikke merke til den en gang jeg. Når jeg så det på TV.

Anonymous poster hash: 31ac4...c7c
  • Liker 1
Skrevet

Som Erlend Loe twitret "Siv Jensen i dildokjole med innøvd latter blir for sterkt. Tar kvelden. Blir fire års satirefest." :fnise: :fnise: :fnise:

• Liker 9
Skrevet

Wow, nå sitter det folk i hele Norge og påstår at Norge vil gå til helvete med vår nye regjering. De sitter også og klager over, og kritiserer kjolen til Siv. Om dette landet går til helvete er det ikke på grunn av vår nye regjering, men på grunn av disse folka som henger seg opp i noe så tåpelig som en kjole. Virkelig? Klage over en merkelig kjole? Hva med å prøve å forbedre landet gjennom handlinger istedenfor å kritisere kjoler på internett?

• Liker 7
Skrevet

Hva skjedde med de åpne og inkluderende rødgrønne? Som vil bekjempe mobbing osv osv.. De florerer av bilder av Siv Jensen som blir sammlignet med onde Disney-figurer og hun blir dømt for kjolen osv osv.

(ikke FRP-velger)

Anonymous poster hash: 31ac4...c7c
  • Liker 10
Skrevet

At Siv Jensen velger å leie antrekk fra kostymelageret til Prima Vera er jo opp til henne, personlig ville jeg valgt noe fint og flatterende for anledningen.

• Liker 9
Skrevet

Hun kjøpte vel en kjole hun syntes var fin, da. det viktigste er jo at hun følte seg fin og var fornøyd med kjolevalget. Personlig la jeg ikke en gang merke til den.

Det er vel RAVENDE likegyldig hva slags kjole hun har på seg. Dildo-kommentaren til Loe syntes jeg var usedvanlig flåsete og dustete, selv til han å være.

• Liker 4
Skrevet

Syntes det er latterlig å sitte på ett forum å mobbe!

Anonymous poster hash: 136c7...9a8
  • Liker 2
Skrevet

Mobbing!

Anonymous poster hash: 136c7...9a8
  • Liker 2
Skrevet

Trodde hun hadde kjøpt den på illusion.no med en gang..

Anonymous poster hash: 41b9f...34b
  • Liker 4
Skrevet

Jeg tror Siv Jensen driter i hva vi mener om kjolen hennes. Selv la jeg ikke spesielt merke til kjolen, siden jeg var mer opptatt av den kvalme og brautende "Morna Jens"-talen hennes.

Det er synd at det folk bryr seg om er hvordan kjolen til Siv Jensen så ut, og hvordan Erna Solberg ser ut, når de har kommet seg opp og frem i verden, uten at det har noe med utseende å gjøre. Jeg synes det er betenkelig å uttale seg så sterkt om utseendet til dyktige folk, vi vil vel ha et samfunn der alle flinke folk, uansett stil og utseende, oppmuntres til å innta maktposisjoner?

Anonymous poster hash: d9ee4...f30
  • Liker 1
Skrevet

helt grusom jeg hadde ikke løpt og kjøpt

• Liker 2
Skrevet

Wow, nå sitter det folk i hele Norge og påstår at Norge vil gå til helvete med vår nye regjering. De sitter også og klager over, og kritiserer kjolen til Siv. Om dette landet går til helvete er det ikke på grunn av vår nye regjering, men på grunn av disse folka som henger seg opp i noe så tåpelig som en kjole. Virkelig? Klage over en merkelig kjole? Hva med å prøve å forbedre landet gjennom handlinger istedenfor å kritisere kjoler på internett?

Dette er klær, sko og mote-forumet. Det må være lov til å diskutere useriøse ting også.

Jeg ville aldri i verden valgt et sånt antrekk på valgvake, men det er nå meg. Noen vil sikkert si jeg er kjedelig i stilen, helt greit at man går forskjellig kledd.

• Liker 5
Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg vet at dette er mote forumet, men la vær å kritiser klærne til de kvinnelige politikerne. Skryt gjerne hvis dere ser noe som er fint, men drit i å kritiser dem. Klærne de har på seg er helt uinteressant, det er det de gjør som betyr noe.

Jeg mener dette er utrolig viktig for vi skal ikke redusere kvinnelige poitikere til å bli utstillingsdukker for klær.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...