AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Hei... har prøvd å google litt, men syns ikke jeg finner så mange gode svar, så da spør jeg heller dere kjære KG brukere Jeg er gravid med tvillinger og er kjempe takknemlig for det.. I begynnelsen la jeg ikke på meg noe særlig fordi jeg var så dårlig, men kiloene kom snikende fra uke 18 ca. Fra uke 19-21 hadde jeg lagt på meg 12 kg og så stod det stille i noen uker. ( veide meg ca annen hver dag ) Plutselig i uke 27 hos jordmor var jeg gått opp 11.5kg. Totalt 23.5kg jeg veide meg for 10 dager siden, vekten var stabil siden uke 27, ikke ett eneste gram hadde jeg gått opp... men idag veide jeg meg igjen + 6kg! totalt 29.5kg Hva er det som skjer? er dette vanlig? jeg kommer fremdeles inn i de samme mammabuksene mine og cardigan gensrene passer fremdeles rundt brystet og armene... Er det vanlig med slike vekt hopp? jeg var ikke akkurat kjempe slank når jeg ble gravid, men nå begynner jeg å bekymre meg litt fordi jeg begynner å nærme meg 100kg... Det er jo helt sykt!!!!! Ikke spiser jeg noe unormalt mye, jeg har ett helt vanlig norskt kosthold Og ikke er jeg mer enn 29 uker ++ Anonymous poster hash: 8f3a2...cd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå