Kalas Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 Har akkurat begynt å gruble over talen min. Noterer ned litt stikkord over ting jeg vil ha med, passende start/slutt, osv, men mangler den helt spesielle vrien jeg har lyst på. Skal dere holde tale, og hvordan har dere tenkt til å utforme den?
Cajsa Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 Jeg har bestemt meg for å holde tale. Men har ikke begynt på skrive den ennå, bare notert ned poenger etterhvert som jeg kommer på dem. Skjønner deg godt, vanskelig å skrive så bra at en føler det blir helt perfekt - som en brudgom fortjener! Lykke til!
*Lene* Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 Min tale har egentlig vært ferdig lenge. Men jeg er stadig inne og forandrer noe i den Blir liksom aldri fornøyd! Jeg har tatt med noen artige historier, samt at jeg forteller høyt og tydelig hvor mye han betyr for meg! Jeg kommer nok til å hyltute når jeg skal holde den!
Gjest MrsL Skrevet 26. april 2004 #4 Skrevet 26. april 2004 Jeg har fått laget en sang til ham (2 faktisk), men i tillegg skal jeg holde en tale og den blir rettet mot ham, mot mine og hans foreldre og mot min forlover og mot gjestene. Har også notert ned ting etterhvert og tenker mer og mer på at jeg må begynne snart, men får liksom ikke den berømte finger`n ut...........
9na Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 Jeg skal definitivt holde tale, men hva jeg skal si har jeg ikke begynt å tenke på ennå...
Gjest Tex Skrevet 26. april 2004 #6 Skrevet 26. april 2004 Jeg skal ikke holde tale. Min kjære har sagt at den beste talen han kan få vil være en på privaten på natten, så da får det vente til da.
Lullu Skrevet 26. april 2004 #7 Skrevet 26. april 2004 Jeg skal også holde tale, og har vel egentlig skrevet den ferdig. Blir nok noen forandringer underveis. Har skrevet positive og "negative" sider om han, og fleipet med de negative. Vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare "vrien" på talen. Har skrevet rett fra hjertet, og selvsagt forsøkt meg på litt fleip her og der. Takker også svigers for den gode kontakten jeg har med de. Takker alle foreldre og søsken for barnepass osv. Takker forloveren min. Takker alle som har hjulpet til, og takker gjestene for at de ville ta del i dagen vår. Skal avslutte talen med å fortelle min sambo, hans forlover og vår toastmaster om gaven jeg har planlagt; Fotballtur med gutta. Skal betale deler av billetten for hans forlover og vår toastmaster også, ingen av de tre vet om turen. Er også en haug med andre kamerater som skal være med på turen. Fotballidioter hele gjengen Jeg har også skrevet en sang til han. Kommer til å være fryktelig nervøs i forkant, men har bestemt meg for å prøve å roe nervene ved å si til meg selv at alle gjestene er der for oss, og alle vil at det skal gå bra. Har bestemt oss for at vi begge skal holde talene våre før hovedrett, slik at vi kan kose oss resten av middagen når vi er ferdige Fikk et verdifullt tips; Skriv talen tidelig, og øv og øv. Legg den bort for en periode, og skriv talen på nytt (uten "fasiten"). Den siste talen blir ofte bedre og mer "deg". Ellers har jeg funnet mange verdifulle tips her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå