AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Jeg driver på med en herlig gutt. Vi har enda ikke hatt sex, men har prata en del rundt det osv. Han er veldig åpen om det, noe som jo er en positiv ting. Men han sier at han blir veldig lett kåt, og at han nesten konstant er kåt osv. Han forteller også om stillinger han liker, ganske detaljert og lignende. Dette får meg til å tenke litt. Om det evt. skulle blitt oss to, så kommer det til å bli et avstandsforhold en god stund fremover. Han sier at han har følelser for meg, og han behandler meg veldig bra og alt slik. Men siden han er ekstremt glad i sex, så er jeg redd at han ikke er til å stole på. At han siden han er veldig kåt og prater mye om sex, at det er "lett" for han å gå på noen andre om han er på byen osv. Han har ikke hatt noe seriøst forhold (han er 21) før, men han har hatt sex med en del jenter. Vet ikke hvor mange, og er egentlig ikke interessert i å vite det heller. På en side så synes jeg det er bra at han forteller slike ting, og ikke skjuler hvordan han egentlig er og hva han tenker. På den andre siden blir jeg bekymret for om at han er FOR glad i jenter og sex til å kunne være trofast mot meg om vi er i et avstandsforhold. Han behandler meg bra på alle områder, tar masse kontakt, hører på hva jeg sier, tøyser og tuller med meg, men er også en god støtte når jeg har problemer med ting. Virker som han vil ha noe seriøst med meg. Men så er det dette med at han er veldig sjarmerende og er vant til å flørte med masse jenter. Noen som har erfaringer med slike typer gutter? Vet jo at de fleste er veldig glad i sex, men aldri før opplevd en gutt som legger ut så mye om hvor kåt han er, og at han blir lett kåt ved berøringer fra andre osv. Jeg er forresten 19 år gammel. Anonymous poster hash: 14bec...9dd
Hanna! Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Jeg kjenner ikke gutten. Kan hende snakker han mye om sex med alle og liker å snakke om det.Kanskje snakker han mye om sex med deg, men mindre om det med andre. Kan hende han tar hvem som helst når som helts. Men om han er trofast eller ikke tror jeg ikke har så mye med sexlyst å gjøre, men kommer ann på flere faktorer. Jeg er selv veldig glad i sex og kåt mer eller mindre hele tiden. Jeg tror jeg er opptatt av sex mer enn andre. Alikevel har jeg hatt sex med en veldig sparsom håndfull og har på det lengste gått et år uten sex (etter jeg debuterte). Hvis dere snakker lett sammen og dere nærmere dere "kjærester", så snakk sammen om dere bare vil hode dere til hverandre eller ikke. Spør ham. Og hvis du er usikker etter samtalen, så er det greit å si det. Si at du er usikker fordi han er så sjarmerende og kjekk og fordi han er så opptatt av sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå