Alja Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Fikk nettopp vite at kjæresten min ikke lengre vet hva han vil. Vi har kranglet en del i det siste om ingenting, og med mine psykiske problemer som depresjon og hans problemer nå i forsvaret og alt, satt en prikk på i'en. Han sier at alt vil nok ordne seg, og at han elsker meg over alt på jord, men akkurat nå trenger han tid til å tenke. Det er mye som skjer i hans hode nå fordi han risikerer å bli dimmitert tidligere pga kneskade, noe som tærer fryktelig mye på han. Militæret er drømmen hans, og den blir mest sannsynlig lagt i grus nå. Helvete. Jeg vil virkelig ikke bli singel nå. Alt kommer til å rase sammen. Det er tre og en halv usle måneder igjen til han dimmes fra forsvaret. To års dagen er rett rundt hjørnet. Han vil tenke.... Hva skal jeg gjøre da? Skal jeg melde meg helt ut og la han tenke, eller skal jeg skrive i det vide og brede om hvor høyt jeg elsker han og at jeg ikke klarer meg uten han? Trenger noen gode råd her nå kjenner jeg.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Først av alt så er dere så unge at det er absolutt ikke verdens undergang om det blir slutt. Heller tvert i mot. Sannsynligheten for at det blir slutt mellom dere uansett er jo stor, generellt sett. Ikke kast bort lang tid på et forhold som er dårlig og dømt til å mislykkes til slutt. Når det gjelder ditt konkrete spørsmål er mitt råd at du sender han en fin og grei melding der du skriver at du eøsker han, savner han og ønsker at dere skal fortsette sammen. Du vil gi han fred til å tenke og håper av hele ditt hjerte at han kommer frem til at han ønsker å fortsette sammen med deg også. Og så lar du han være i fred en stund. . Anonymous poster hash: 8cc6f...01b 9
Jolene Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Først og fremst, en klem til deg. For det andre så ville jeg gitt han tid til å tenke. Han vet at du elsker han, så å fortelle om det i det vide og brede nå kan skyve han fra deg. Føler virkelig med deg, for sånt er ikke noe godt å oppleve! 1
Gjest Awzm me Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 En klem til deg, kjedelig situasjon. Det jeg lurer på når noen i et forhold trenger å tenker er: hva er det de skal tenke på? Han sier han elsker deg. Så hvorfor må han da tenke på om han vil være med deg eller ikke? Om drømmen hans om militæret blir knust, så burde han vel ha deg som kan støtte han. Ville nok backet litt unna, og latt han tenke... hva enn det er å tenke på. 2
Alja Skrevet 9. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2013 Jeg blir seriøst fysisk uvel av dette her. Jeg får faktisk løs mage, jeg må spy, kroppen skjelver, jeg blir kald og hakker tenner. Det er så VONDT. I morgen skal han få vite det endelige svaret om han kan fortsette i forsvaret eller ikke. Før han la seg i ste sendte han nattamelding, skrev at det ordnet seg nok, ønsket meg lykke til på prøven i morgen og sa han elsket meg. Jeg svarte han ikke. Kanskje jeg skal skrive lykke til hos legen eller noe? Eller skal jeg bare la han være helt i fred? Jeg kjenner meg utrolig såret, fordi det kom fra ingenmannsland. Han såret meg virkelig. Og det oppleves litt som et tillitsbrudd. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Hvis du ønsker å få ham tilbake, bør du la ham få litt ro nå når han ber om det. Ønsk ham lykke til hos legen i stedet for å anklage ham for alt mulig. Anonymous poster hash: 1793c...07c 1
Alja Skrevet 9. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2013 Jeg hadde dødd uten kvinneguiden nå. Dere gale damer er virkelig til hjelp noen ganger
Alja Skrevet 9. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2013 "Jeg vet ikke helt hva jeg skal si fordi det kom som et sjokk. Beklager at jeg ikke sendte deg en nattamelding men jeg vil i alle fall ønske deg masse lykke til hos legen i morgen. Du vet jeg tenker på deg" Kan jeg skrive det? 1
Freaky Fly Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 "Jeg vet ikke helt hva jeg skal si fordi det kom som et sjokk. Beklager at jeg ikke sendte deg en nattamelding men jeg vil i alle fall ønske deg masse lykke til hos legen i morgen. Du vet jeg tenker på deg" Kan jeg skrive det? Ja, det synes jeg Hadde jeg vært i situasjonen selv, på guttens side, ville jeg nok satt pris på at du tok det pent og viste forståelse ved å være hyggelig, men samtidig "gi litt tid". Uansett, håper det ordner seg! Ikke noe gøy i det hele tatt
Alja Skrevet 9. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2013 Men på en annen side ønsket jeg han lykke til hos legen før jeg fikk vite at han ville tenke. Jeg har faktisk ikke lyst til å sende han noe som helst egentlig. Dette var virkelig sårende for meg. Jeg vil at han skal forstå at han ikke bare kan plumpe ut med med dette på skype når vi uansett skulle møtes om 10 dager til. Jeg vil at han skal savne meg, og få følelsen av at han kastet meg bort og såret meg. Jeg høres ut som den bitterfitta og egoisten nå, men jeg syntes det var utrolig dårlig gjort ... 2
Gjest .-L-. Skrevet 9. september 2013 #11 Skrevet 9. september 2013 (endret) Han har nok gått inn i en liten depresjon han også, i alle fall når drømmen hans kan bli tatt vekk fra han. Du som selv sier du sliter med depresjon burde vite at det å måtte ta hensyn til alle andre når man selv føler seg tom og jævlig ikke er så lett. Sikkert slik typen din har det nå.... Vet ikke, vil du komme deg gjennom dette og ende opp med han til slutt burde du heller svelge karamellen. Forstå at for han så er dette i grunn en livskrise, fordi uten karrieren i militæret så vet han ikke hva han skal gjøre. Jeg ser for meg at det er det som er i hodet hans nå, og at det er vanskelig å takle følelsene som oppstår rundt det. Da blir det vanskelig å ta hensyn til deg og dine behov for han. Endret 9. september 2013 av .-L-.
Alja Skrevet 10. september 2013 Forfatter #12 Skrevet 10. september 2013 Jeg sendte han meldingen i alle fall.... Fikk et takk, og et elsker deg. Jeg tror egentlig bare han er veldig forsvirret nå og lar det gå ut over meg. Håper jeg i alle fall. Jeg vil i alle fall være der for han uansett. 1
Freaky Fly Skrevet 10. september 2013 #13 Skrevet 10. september 2013 Jeg sendte han meldingen i alle fall.... Fikk et takk, og et elsker deg. Jeg tror egentlig bare han er veldig forsvirret nå og lar det gå ut over meg. Håper jeg i alle fall. Jeg vil i alle fall være der for han uansett Høres ut som om du takler det på best mulig måte. Forstår godt at du er veldig såret og lei deg.. Men tror også .-L-. har noen gode poenger. Håper alt ordner seg og han er som du sier veldig forvirret!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #14 Skrevet 10. september 2013 Men på en annen side ønsket jeg han lykke til hos legen før jeg fikk vite at han ville tenke. Jeg har faktisk ikke lyst til å sende han noe som helst egentlig. Dette var virkelig sårende for meg. Jeg vil at han skal forstå at han ikke bare kan plumpe ut med med dette på skype når vi uansett skulle møtes om 10 dager til. Jeg vil at han skal savne meg, og få følelsen av at han kastet meg bort og såret meg. Jeg høres ut som den bitterfitta og egoisten nå, men jeg syntes det var utrolig dårlig gjort ... Skulle han jugd og latet som at alt var bra og så droppe bomben når dere møttes? Anonymous poster hash: b4184...559
Alja Skrevet 10. september 2013 Forfatter #15 Skrevet 10. september 2013 Skulle han jugd og latet som at alt var bra og så droppe bomben når dere møttes? Anonymous poster hash: b4184...559 Ja. Slikt over internett blir bare for dumt for meg når vi har hatt et såpass seriøst forhold. Vi har i alle fall pratet om det. Det ser ut til at det bare var et panikkanfall fra hans side, og han vil ikke gjøre det slutt med meg. Tankene tok overhånd oppi alt. Men nå har det heldigvis roet seg. Mi ter et steg a ganga 1
Gjest Arbeider Skrevet 10. september 2013 #16 Skrevet 10. september 2013 (endret) Du skal ikke skrive at du ikke klarer deg uten han. Om han vil prate så går det an å trøste han. Er mange som ryker ut av forsvaret pga skader og det er vel andre muligheter? Sivil jobb, om kneskaden ikke er veldig ille kan han jo søke igjen til neste høst som yrkesmilitær. Tror man får førstegangstjenesten godkjent når han har kommet så langt. Du bør kanskje passe på at du ikke knekker om han dumper deg også.alt er lettere om man er forberedt Endret 10. september 2013 av Arbeider
Gjest Runforit Skrevet 10. september 2013 #17 Skrevet 10. september 2013 I og med at du selv sliter med depresjoner så kan du kanskje klare å sette deg inn i hans tanker når han får sjokkbeskjeden om at livsdrømmen hans kan bli knust innen kort tid? I slike situasjoner så kan en lett tenke svart og si ting uten å tenke over hvordan det kommer ut. Jeg ville trukket meg tilbake og latt han ta initiativet akkurat nå frem til han vet hva som faktisk skjer. Er lett å svartmale ting i øyeblikket. Enten er kneet skadet eller ikke. Så må dere ta det der ifra.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #18 Skrevet 10. september 2013 Meld deg ut! Det værste du kan gjøre er å sende lange søte meldinger. Gutt 18Anonymous poster hash: b4d50...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå