mex_09 Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Hei Jeg er en dame i midten av 20årene. I fjor fikk jeg den vonde diagnosen boarderline cancer i eggstokkene. Eg måtte operere vekk begge eggstokkene, siden det haddet spredd seg til begge. Men etter forholdene, så viste det seg at eg hadde vært utrolig heldig. Så jeg fikk beholde livmoren. Men eg har det veldig tøft pga at eg e nå steril. Selvom eg har stort håp om å bli gravid en dag med hjelp av eggdonasjon. Eg lurte på om det er noen her inne så har vært gjennom noe av det samme? Noen som har erfaring med eggdonasjon? Hadde vært veldig oppmuntrende å hørt om noen så hadde en lykkelig slutt
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Hei.. Så trist at du måtte fjerne bege eggstokkene, men så bra at det gikk bra med deg! Jeg har ikke erfaring, og kjenner ingen som har det heller, men har sett at det er ganske mye snakk om eggdonasjon for tiden. Det er enda ikke lov i norge, men kanskje det blir det nå etter valget? Har sett et innslag på tv nå nylig der ei skulle til Finnland (?) for å få satt inn egg. Jeg husker ikke helt, men mulig det var kreft i eggstokkene hun hadde hatt også. Det innslaget var om at de syntes det burde være lovlig med eggdonorer i Norge. Kanskje du kan ta kontakt med henne? De skulle, eller hadde akkurat vært å satt inn egg mener jeg. Dette var ikke det du spurte om, men det kan være litt vanskelig å finne folk som har fått det. Håper du får svar av noen som har erfaring. Lykke til! Anonymous poster hash: 0e1b4...8e2
mex_09 Skrevet 12. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2013 Tusen takk for svar Det skal jeg undersøke litt i
Silfen Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Det er visstnok gode ventelister i Finland. Velger man mer østlige land, som for eksempel Latvia, skal det visstnok være kortere ventetid. Ukraina også, men det har vært nyhetshistorier derfra om til dels særs uetisk drift. Generelt er det mangel på egg, men sjekk også opp i England, Kypros og jeg tror det er i Tsjekkia Reprofit ligger. Det er uansett ganske så mange valg, selv om man må ut av landet og det jo koster litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå