Gjest Wanderlust Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 (endret) Ofte skjer det jo at slike forhold tar slutt fordi den ene parten begynner å utvikle følelser, men kan det være at det fungerer knirkefritt for mange også? Hvor lenge varte ditt lengste fuck friend-forhold? Om det har tatt slutt, hva var grunnene til dette? Hvordan var forholdet bygget opp? Andre tanker? Endret 9. september 2013 av Wanderlust
Gjest Hyssingen Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Det har vi vært i snart 10 år. Startet da vi gjorde det slutt som kjærester Stopper når en av oss er i et forhold, og så når forholdet tar slutt så er det som om en eller annen magnetisk kraft slenger oss tilbake der vi var. Er sånn magisk knitreknatrende lyn og rosa hjerter hver gang vi møtes. Og sånt blir det moro av
Sweet77 Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Varte til jeg fucket det opp (ja-daaaaa vet den var dårlig..) 1
Sukkerklumpen! Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Mitt forhold med fuck friend, stopper når jeg eller han får kjæreste. Men det er ikke slutt her, har holdt på i 4 år både av og på. Tror det startet med at begge hadde følelser, men nå er det ingen følelser. Ja, jeg vet at det høres rart ut, men når vi prøvde kjærestegreier passet vi ikke så godt som i sengen.
Tidus Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Aldri vart lengre enn et par mnd hos meg.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Fra studietiden startet til den endte. Anonymous poster hash: f1a0c...e5f
Bad Advice Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 One night, men det var fantastich. Anbefales for alle
Gjest Morgun Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 One night, men det var fantastich. Anbefales for alle Kan det kalles et forhold hvis det bare varte ei natt? 2
volvo22 Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Har ennå tilgode å oppleve det....men er veldig fristende.. Hvordan går dere fram for å finne en fuck friend egentlig ?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Vi var kun ff i 3mnd før jeg fikk alt for mye følelser og sa stopp, vi prøvde å kutte kontakten uten resultat og er nå gift heller Anonymous poster hash: 35471...b3f 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 6-7 år kanskje, da gikk det over til at vi ble kjærester istedet. Anonymous poster hash: 700da...dda
LittDiva Skrevet 10. september 2013 #12 Skrevet 10. september 2013 4 år . Med opphold innimellom om en av oss hadde kjæreste eller var på seriøs date stadie . Vi bare møtes på natten og på morgenen skilles vi . Spist en middag med han , ganske kjedelig type sånn egentlig. ( der er beviset at det hjelper ikke bare å være veldig kjekk og høy som KG noen ganger vil ha det til Ingen av oss har noe følelser utenom at vi er kosegriser begge to og har respekt for hverandre og den andres eventuell partner. Første gangen vi møttes så så vi bare på hverandre og gikk hånd i hånd ut av utestedet og hjem til han 1
Bad Advice Skrevet 10. september 2013 #13 Skrevet 10. september 2013 Kan det kalles et forhold hvis det bare varte ei natt? Hvis du jobber hardt nok med det så.
skyflakes Skrevet 10. september 2013 #14 Skrevet 10. september 2013 Ca 7-8 mnd, før vi begynte å date på ordentlig og endte opp som kjærester. Var ikke det som var planen, men så kom disse følelsene
Gjest Wanderlust Skrevet 10. september 2013 #15 Skrevet 10. september 2013 Overraskende å høre at såpass mange har fått det til å fungere over lengre tid! Hvordan lyktes dere med dette, tror dere? For min egen del var det lengste et halvt år. Ingen av oss endte opp med følelser, og grunnen til at det tok slutt var at han fikk seg kjæreste. Vi møttes når det passet, hadde sex, lå kanskje og pratet en liten stund og så dro den ene. Så min personlige erfaring er at det fungerer når man ikke begynner å dra inn andre elementer til FF-forholdet enn sex og litt prating. Plutselig så begynner det å ligne på et ordentlig forhold, og da begynner det gjerne å bli komplisert. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #16 Skrevet 10. september 2013 Overraskende å høre at såpass mange har fått det til å fungere over lengre tid! Hvordan lyktes dere med dette, tror dere? For min egen del var det lengste et halvt år. Ingen av oss endte opp med følelser, og grunnen til at det tok slutt var at han fikk seg kjæreste. Vi møttes når det passet, hadde sex, lå kanskje og pratet en liten stund og så dro den ene. Så min personlige erfaring er at det fungerer når man ikke begynner å dra inn andre elementer til FF-forholdet enn sex og litt prating. Plutselig så begynner det å ligne på et ordentlig forhold, og da begynner det gjerne å bli komplisert. Kanskje du trenger en FF da ? Hilsen mann Anonymous poster hash: 36598...7d2
Gjest Wanderlust Skrevet 10. september 2013 #17 Skrevet 10. september 2013 Kanskje du trenger en FF da ? Hilsen mann Anonymous poster hash: 36598...7d2 Hehe, ellers takk. Grunnen til at jeg i det hele tatt kom på å starte denne tråden er fordi jeg nettopp har gått inn i et nytt FF-forhold.
Silfen Skrevet 10. september 2013 #18 Skrevet 10. september 2013 Omtrent et halvt år. Ble slutt på det fordi han måtte videre i turnus til en annen del av landet. Var helt genialt, og akkurat slik jeg foretrekker et FF-forhold å være, der man både puler og er venner og kan gjøre ting på fritiden, men uten følelsene.
Gjest Skrevet 10. september 2013 #19 Skrevet 10. september 2013 Siden Februar, and still going strong. Jeg vet at dette forholdet ikke kunne fungert som et kjærlighetsforhold, da vi har vidt forskjellig livsstil og er på vidt forskjellige livsstadier.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2013 #20 Skrevet 10. september 2013 Det har vi vært i snart 10 år. Startet da vi gjorde det slutt som kjærester Stopper når en av oss er i et forhold, og så når forholdet tar slutt så er det som om en eller annen magnetisk kraft slenger oss tilbake der vi var. Er sånn magisk knitreknatrende lyn og rosa hjerter hver gang vi møtes. Og sånt blir det moro av Kan nesten skrive under på den her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå