AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Jeg har datet en gutt lenge og følte ting begynte å bli seriøse. I kveld skulle vi spise middag hos foreldrene hans. Første gang jeg møtte de. Moren hans fiset mens vi satt og spiste. Jeg ble rett og slett kvalm, og fikk ikke til å late som ingenting. Gutten mener jeg overreagerer fordi moren hans var nervøs over å møte "svigerdattera" og at dette må ikke jeg tenke mer på. Men æsj!! Synes det var kjempeekkelt, mista matlysten og vil egentlig ikke tilbake dit mer. Anonymous poster hash: 8c9fd...d3e
Sweet77 Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Hvor mors fis stopper deg så er du kanskje ikke glad nok i gutten? 49
Gjest Hyssingen Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Oi det skulle jammen ikke mye til for å sende deg inn i en nedadgående minispiral 35
Sugar&Spice Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Jeg skjønner deg, jeg. Fising rundt middagsbordet gjør man faktisk ikke! Ble hun flau over det, eller lo hun det vekk? hvordan reagerte hun på det? Om det bare var en fis og hun ble flau hadde jeg ikke brydd meg så mye om det, men om det var fler og hun ikke var flau over det en gang.... da hadde jeg begynt å lure litt.... 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Er aldri du så uheldig å slipper en fis da? Tror det er en smyger, men plutselig smeller den i stedet... Men så klart, om hun gikk inn for å slippe en braker skjønner jeg jo at det er kvalmt...men tviler på det var det som skjedde. Anonymous poster hash: 75ee8...94b 8
Chien Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 FISET? Hmmm. Men seriøst. Det er ekkelt når folk gjør sånt, men kanskje hun ikke gjorde det med vilje da? Hva skulle hun gjøre - gå tilbake i tid og undo it? Dette er forøvrig et svært bisart scenario. 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 lol, jeg er oppvokst med at fising og raping er helt normalt..... men sånn er det å vokse opp med bare 1 far og 4 brødre hahaha Anonymous poster hash: 7a6d6...4ae 5
Sugerøret Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 prompehumor. Vel, jeg blir fryktelig nervøs i enkelte settinger ,samt har irritabel tarm. Det har skjedd at noe luft har lurt seg ut.Ikke ved en middag,men andre steder hvor ikke er akseptabelt å slippe en fis.. Ikke vær så dømmendes, har litt empati med damen.Først var hun muligens veldig nervøs for å møte deg og gjøre et godt inntrykk.Så kom en fis og hun er sikkert enda mer flau og skamfull enn når hun startet. Relax a bit. It wont bite 4
Avalon Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Hvis du syntes det var ekkelt, så kan du glede deg til du blir gammel og slapp i ringen! Eldre mennesker fiser ganske mye og legger heller ikke skjul på det. De høres godt for å si det sånn. Får bare håpe at du får beslk da på gamleheimen, hvis du gir det samme synet du har til dine barn.
Gjest Daenerys Skrevet 9. september 2013 #11 Skrevet 9. september 2013 Tråden er ryddet for språkdebatt. Daenerys, mod.
Noteknekk Skrevet 9. september 2013 #12 Skrevet 9. september 2013 I alle dager, det var da bare en fis. Det var sikkert ikke meningen og hu var sikkert minst like flau som det du var. Ofte er det lettest å ikke si noe, bare late som ingenting og håpe at de andre ikke hørte noe, så sikkert derfor hun ikke beklaget seg. Syns du lager stor sak ut av en filleting her egentlig. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #14 Skrevet 9. september 2013 Kommer litt an på hvordan hun aelv reagerte da. Om det var helt tydelig at det var hun som prompa så burde hun bli flau og beklage seg. Om hun da ikke reagerte og det virket som dette var helt dagligdags så hadde jeg også blitt mindre fornøyd. Anonymous poster hash: af836...a99 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #15 Skrevet 9. september 2013 Jeg lo da min kommende svigermor feis foran meg for første gang. Først latet vi som ingenting, men så begynte jeg å le. Gjorde situasjonen betydelig bedre. Anonymous poster hash: fbd4b...98b 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #16 Skrevet 9. september 2013 Det er sånt som skjer! Jeg ville ikke dumpet en mann på grunn av det. Noen har sykdommer som gjør at magen er litt trøblete i blant. PS: Feis. Anonymous poster hash: 2c5e1...878
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #17 Skrevet 9. september 2013 Man fiser ikke ved middagsbordet vel. Trodde det var alminnelig folkeskikk. Ble hun flau? Latet hun som ingenting? Feis hun flere ganger? Anonymous poster hash: d4e12...782
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2013 #18 Skrevet 9. september 2013 Man fiser ikke ved middagsbordet vel. Trodde det var alminnelig folkeskikk. Ble hun flau? Latet hun som ingenting? Feis hun flere ganger? Anonymous poster hash: d4e12...782 Og hvilken av nedenfornevnte prompene var det evt? " Tarmgass (flatus) er hovedsakelig sammensatt av gassene N2 (nitrogengass), CO2 (karbondioksid), NH3 (ammoniakk) og H2 (hydrogengass); og 30-40% av friske personer skiller også ut metangass (CH4). Når gassen slippes ut av endetarmen refereres det vanligvis til som fis eller promp eller noe «finere»: fjert. Det er også noen folk som sier at rapen har tatt heisen.. Det medisinske og teknisk korrekte begrepet er flatulens. Promp kalles også for rumperap. Ordet promp er en komplisert forkortning. "Pro" kommer av "propangass", som de fleste sprøyter inn i rompa si naturfagstimene. Derfor inneholder 50% av prompen propangass. "Mp" kommer av Min Penis. Galileo Galilei, som først fant ut at fenomenet Fjertus Prompus Slippus fantes, trodde at prompen kom ut av penisen. Det ble hetende "Mp" leeeenge, men da Albert Einstein fant ut at halve prompen besto av helvetesgass som lukter jævlig!!!!!, ble det spekulert på om det skulle hete propanmp. Men i 1943 ble det hetende promp. Forskjellige promper Harry Potter-prompene(er ganske bra for: kroppen, naturen, romansen og aper). Smygard - Smyger seg lydløst gjennom rompehullet, for deretter å gi fra seg en ekstremt vond lukt. Håsblås - Før du vet ord av det har du sluppet en skikkelig håsblås! Prompen lager ikke en karakteristisk prompelyd, men en lyd som minner mer om sterk vind. Prompen gir fra seg en helt vanlig lukt, men er veldig kraftig - så kraftig at møbler og lignende kan rives ned. Griffing - En lang og illeluktende promp med skarp lyd. Ravnklo - En helt vanlig promp, bortsett fra at den lager kloremerker på den som promper. Superhelt prompene(kan helbrede). Hulken - Stort smell, besvimende lukt og grønn gass. Super mann - Den kraftige Lynet - Den raske Batman - Den snikende bdndbebhjnbhbhbebebehdd hogabogabæsj er godt for kroppen spis mat!! De vanligste prompene Den klassiske - Bare en kort lyd med litt lukt. bæsj er bra å spise vær kul og gjør det!!!! Fjert - Masse lyd, nesten ingen eller ingen lukt. "Hvem slapp den?" - Ingen lyd, masse lukt. Prupp - Maskingevær-lignende lyd. Eggfis - Lukter GAMLE egg, denne kan være dødelig i for store doser. Gørt - En litt høy lyd, men ikke så mye lukt. Myse-Fis under dynen. De du ikke vil ha noe med å gjøre: Atomprompen - utsletter tilnærmet alt i rommet, innkludert taket, bør helst ikke prøves, kan forårsake total utslettelse!!! Prutten - Prutten er når du pomper en "promp" og samtidig en atompromp, meg gjør ekstra skade på universet! Mammaprompen - En liten fis når de bøyer seg. Fis - Jentepromp med masse lukt, etterfulgt av sterk rødming eller masse fnising - noen ganger begge deler. "Promp" - Høylytt guttepromp MED ekstra sterk lukt som kan drepe på sekunder (For det meste med ekstra bass) Pappaprompen - Den han slipper når du har besøk og skylder på deg! Fjortissprompen - Høy lyd og masse god lukt, men består av fjor(årets) tiss (fjortiss). Måse-fjert - en lang og luktfri fjert med de karakteristiske måse-aktige hylelyden. Drompen - Det er når du tror du skal prompe, men bæsjer isteden. Bestemorpromp - Tør ikke tenke på det en gang! Hundefjert - Lukter som hvit brunost med utgått japansk ketsjup på. Eveneggprompen - En knallhard sprut av illeluktende østeng gass fra nystekte speilegg. Er garantert dødelig. Sofaprompen - En lav og varm en, som etter later spor på puta! Bløtfisen - En bløt og gloheit guttepromp som lukter innesperret sjokomelk fra 2.verdenskrig Doprompen - Den høye prompen du slipper før du skal bæsje. Luktfri men høy! Bollefisen - Spretter ut av rævva di Raggie prompen - Lyden av fett som slapper mot huden, etterfulgt av et smell av dimensjoner. Ludde prompen - En kanll hard promp, med en lukt av en innestengt gammel ost fra 1600- tallet Laggy prompen - En hakkete fis som lukter fordervet grevling" http://ikkepedia.org/wiki/Promp
Meridian Skrevet 9. september 2013 #19 Skrevet 9. september 2013 Om det var et uhell og det bare kom, så er det sånt som skjer. Men om hun satt hele tiden å fes uten å bry seg, så ville jeg blitt sjokkert.
plix Skrevet 9. september 2013 #20 Skrevet 9. september 2013 Det var da svært så fisefin du var på dette da 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå