Meaty Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Budskjemaet jeg er i ferd med å fylle ut har et felt der jeg må skrive ønsket overtakelsesdato. Hva er vanlig å skrive her? En dato et par måneder frem i tid? For meg spiller det egentlig ikke så stor rolle siden jeg leier for øyeblikket, men må jo sikre at lånesøknaden min rekker å bli ferdig behandlet sånn at pengene blir overført til riktig tid. Jeg vet ikke hva som er vanlig å skrive...
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Kan du kanskje bare skrive "etter avtale"? Anonymous poster hash: 46512...d79 1
Wolfmoon Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Jeg tror jeg skrev "kan diskuteres" eller noe sånt, nettopp fordi det spilte liten rolle for meg
Meaty Skrevet 9. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2013 (endret) Det er satt av 6 ruter hvor man skal fylle ut dato (f.eks. 121013), ellers ville jeg nok skrevet det dere foreslår. Endret 9. september 2013 av Meaty
hjertesukka Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Da ville jeg skrevet to måneder fram i tid, og så prøvd å få inn " overtakelsesdato kan diskuteres" et annet sted på skjemaet. (hvis det er på nettet du fyller ut, så kommer du antakelig ikke videre hvis du ikke fyller ut, kom jeg på). 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 "lånesøknaden rekker å behandles" - er vel lurt å ha det på plass FØR du byr på en bolig? Hva gjør du om du ikke får finansiering? Eller misforstår jeg deg her... Anonymous poster hash: 25c68...557 1
Meaty Skrevet 9. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2013 Jeg har finansieringsbevis, men må gjøre det om til en lånesøknad når jeg vet hvilken bolig jeg skal kjøpe. Det var lurt, Hjertesukka. Jeg kan skrive inn en dato to mnd frem i tid, og skrive kommentar et annet sted på skjemaet. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Jeg har finansieringsbevis, men må gjøre det om til en lånesøknad når jeg vet hvilken bolig jeg skal kjøpe. Det var lurt, Hjertesukka. Jeg kan skrive inn en dato to mnd frem i tid, og skrive kommentar et annet sted på skjemaet. Litt ot, men håper du ikke viste dette til megleren. Da kan han presse deg til å by mer hvis han vet du har mer å gå på. Samme når han ringer banken for å skjekke om du har finansiering. Be banken om å ikke si hvor lånetaket ditt er.Anonymous poster hash: 0c2f0...52a 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Litt ot, men håper du ikke viste dette til megleren. Da kan han presse deg til å by mer hvis han vet du har mer å gå på. Samme når han ringer banken for å skjekke om du har finansiering. Be banken om å ikke si hvor lånetaket ditt er.Anonymous poster hash: 0c2f0...52a Sikkert godt råd, men ærlig talt, hvis TS sier klart og tydelig NEI til å gi et høyere bud, så må megler forholde seg til det. Om megler vet du har mer å gå på er det lite han/hun kan gjøre med det. Det er ingen skandale. Det er bare å ikke la seg presse! Jeg har ofte sagt til meglere at jeg ikke vil by høyere, fordi jeg mener at objektet ikke er verdt det. Anonymous poster hash: aeabf...a3c
Meaty Skrevet 11. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2013 (endret) Takk for svar. Endret 11. september 2013 av Meaty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå