Gå til innhold

Hva faen er det Siv Jensen har på seg?

Anbefalte innlegg

Gjest slettetbruker
Skrevet

Ser ut som et pølseskinn????

milf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

milf

Hun har ikke barn.

Anonymous poster hash: 7e7df...fad

• Liker 5
Skrevet

Hun har på seg en kjole

• Liker 4
Gjest slettetbruker
Skrevet

Hun har på seg en kjole

Er det print av leppestifter????? Hæ

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Utrolig nok den mest sexy dama i norsk politikk! (Og det sier jo endel..)

Glad hun ikke har gått for de smale brillene (selv om hun har gått for "sveisen")

• Liker 3
Skrevet

En stygg kjole, med leppestifter(??). Hun kunne jo funnet seg noe litt penere på en sånn kveld da!

• Liker 1
Skrevet

Har på seg? Hva i all verden er det den dama er?! Skriker og spretter som om hun ikke har sett et valg før. Se på Erna Solberg, der snakker vi anstendig politiker med kontroll på sakene.

Å ha en blå regjering fremfor en rød kan jeg leve med, men Siv Jensen i regjering er flauere for nasjonen enn å ha Halvorsen og Navarsete kombinert og ganget med tusen.

• Liker 10
Skrevet

Enig! Fryktelig harry, så det passer jo.

Anonymous poster hash: a29f6...bc4

• Liker 8
Skrevet

Er det print av leppestifter????? Hæ

det er noe merkelige greier hun har på seg, minner meg om klærene fra Lovely Planet:

420739_543687065683886_424099973_n.jpg

Men er ganske sikker på at det er en kjole..

Gjest slettetbruker
Skrevet

Utrolig nok den mest sexy dama i norsk politikk! (Og det sier jo endel..)

Glad hun ikke har gått for de smale brillene (selv om hun har gått for "sveisen")

Erna er jo ganske sexy da

En stygg kjole, med leppestifter(??). Hun kunne jo funnet seg noe litt penere på en sånn kveld da!

Siv Jensen Fashion. Så du hvor triumferende hun så ut da hun kom ut på scenen? Herregud.

Gjest Badebuksa
Skrevet

HAhA!! Det er jo leppestifter jo. Mon tro hva det skal symbolisere.

Skrevet

Siv Jensen er beintøff! Hvem bryr seg om hvilken kjole hun går med, kunne gått med hva som helst og likevel vært den tøffeste damen i landet.

Forresten går det mot at vi får kvinnelig statsminister og finansminister i Norge. Det er vell en solid seier for likestillingen? Hvor er hyllesten fra Ottar og resten av kvinnebevegelsen?

• Liker 11
Skrevet

Sikkert lånt kjolen av Terje-transe

Anonymous poster hash: 495e0...3e6

• Liker 1
Gjest slettetbruker
Skrevet

Hun håper sikkert på å lage en internasjonal trend der alt har leppestift print på seg, og så blir det sånn #SivJensenFashon greie på twitter

• Liker 2
Gjest Wanderlust
Skrevet

Stemmer Høyre og er ikke kjempebegeistret for FRPs politikk, men for en rå dame. "Morna, Jens!" - haha!

• Liker 9
Skrevet

Siv Jensen sin kjole er fresh #YOLO#Partey

• Liker 2
Skrevet

Av og til blir jeg så flau på vegne av de som skriver artikler for nettavisene at jeg får direkte vondt i magen. Dildokjole, faktisk(!)

Jeg synes ikke kjolen er spesielt fin, men "SE SIVS DILDOKJOLE!" må være en av de mest usaklige overskriftene jeg noensinne har sett (og jeg har sett mye dumt).

• Liker 11
Skrevet

Av og til blir jeg så flau på vegne av de som skriver artikler for nettavisene at jeg får direkte vondt i magen. Dildokjole, faktisk(!)

Jeg synes ikke kjolen er spesielt fin, men "SE SIVS DILDOKJOLE!" må være en av de mest usaklige overskriftene jeg noensinne har sett (og jeg har sett mye dumt).

Enig,

Det må være "humor" på småbarnsnivå å finne på å skrive noe slikt.

Skrevet

Idiotisk overskrift. Fikk meg til å tro at Siv hadde på seg kjole med bilder av dildo i stedet for leppestift. :fnise:

Anonymous poster hash: c8cb0...681

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...