AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Hvor mye tenker dere over sms til den jenten dere har en ting på gang med? Altså, hvor ofte sender dere eller har dere et avslappet forhold til det og kan det ta flere dager før dere gir lyd fra dere? Jeg er jente og synes at gutten ikke er så ivrig på sms, kanskje det bare ikke er typisk han!? Anonymous poster hash: 973b1...dc6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Det varierer. Jeg kribler i meldingsfingrene hele tida, andre gjør ikke. Anonymous poster hash: fa783...127 2
codeman Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Flere dager er å pushe det, ser de jo gjerne samme dag. Lever i 2013. Men svarer ikke alltid med engang dersom jeg holder på med noe og det ikke handler om død og liv. Tenker sikkert 10x så lite over det som dere damer i alle fall. Jeg er blant dem som ikke kikker på mobilen hele tida og hater å skrive "lange" meldinger, ergo ville jeg nok ikke virket ivrig i din bok selv om jeg var hypp.
Gjest Phoenix Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 (endret) Jeg er jente ( og tillater meg å svare) og er ikke ivrig på noen av disse greiene som sms. Og, ja, det kan ta flere dager før jeg gir lyd fra meg. Jeg har ett veldig avslappet forhold til det. Jeg kjøpte meg mobil når guttungen begynte i barnehage. Følte at jeg måtte ha det da. Jeg har en gutt som tar mye kontakt med meg. Det kribler tydeligvis veldig i fingrene hans, og det jeg får lyst til er å kaste mobilen i gulvet. Vi er litt forskjellig på det der. Endret 10. september 2013 av Poirot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå