Gå til innhold

Jeg har lyst på yoghurtnøtter.... Men er på slankern.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å tørne her jeg sitter. Jeg har så lyst på yoghurtnøtter....

Jeg er på slanker'n, og har sånn hallveis nettopp begynt. I dag har jeg spist en Actvia yoghurt, to håndfull druer, en plomme, en porsjon tomatsuppe, en hvitløksbaguett og en sånn kopp Mr. Lee nudler med kyllingsmak.

Får jeg lov å spise yoghurtnøtter? Ja, jeg spør om lov, for jeg greier snart ikke mer. :P JEG HAR SÅ LYST PÅ!

Anonymous poster hash: f8df3...ecc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greier du ikke se humor i ting du lille sure frøken? :P

• Liker 4
Skrevet

Greier du ikke se humor i ting du lille sure frøken? :P

Ikke slike syke ting som det der nei.
  • Liker 3
Skrevet

Syns det høres lite ut å spise på en dag. Mr Lee er antagelig ganske full av salt (som binder vann i kroppen), druer er ikke slankende og nøtter i flertall er det heller ikke. Anonymous poster hash: bde92...2ab

• Liker 4
Skrevet

Ikke slike syke ting som det der nei.

Deeet var dumt.. Da har du ingenting i denne tråden å gjøre, da. :)

• Liker 6
Skrevet

Deeet var dumt.. Da har du ingenting i denne tråden å gjøre, da. :)

Tåler du ikke tilbakemeldinger så lar du være å poste noe her ;)

Du ser litt selv hvorfor jeg reagerer?

• Liker 1
Skrevet

Tåler du ikke tilbakemeldinger så lar du være å poste noe her ;)

Du ser litt selv hvorfor jeg reagerer?

Jeg tåler tilbakemeldinger, men ikke usaklige tilbakemeldinger som gir null mening, frøken inngrod KG.

• Liker 6
Skrevet

Du skriver at du sånn halvveis nettopp har begynt - hva enn det betyr. Men det høres ut som at dette slankeprosjektet har startet nylig. Og i så fall lurer jeg på; Hvordan mener du at du skal gå ned i vekt OG holde deg der om du ALLEREDE skeier ut?

Noe sier meg at slankemetoden din kanskje ikke er helt effektiv. Var jeg deg ville jeg tenkt litt over hva som er forskjellen på et slankeprosjekt og en livsstil - og hvilken av de to jeg ønsket å endre.

• Liker 5
Skrevet

Bytt ut det du spiser med litt sunnere mat, så kan du nok trygt ta deg et par yoghurtnøtter.

• Liker 5
Skrevet

Herregud, du har spist altfor lite og relativt usunt hittil i dag. Spis yoghurtnøtter med god samvittighet, og så begynner du på ny frisk med nok og sunn mat i morgen.

• Liker 5
Skrevet

Spis noen få, og legg vekk posen igjen. Begynner du å skeie ut allerede så tidlig i slankingen, så kommer det ikke til å gå bra :fnise:

• Liker 1
Gjest white tiger
Skrevet

Det er ikke rart du har lyst på yoghurtnøtter med den dietten der. Dagen din har ikke vært spesielt sunn sånn som jeg ser det. Mye raske karbohydrater som gir blodsukkersvingninger. Yoghurt er stort sett proppfull av sukker. Nå har ikke jeg peiling på activia, så er mulig den er sukkerfri, men vanlige sukkerholdige yoghurter er omtrent som godteri. Hjemmelaget tomatsuppe kan være sunt, men posesuppe er ikke særlig sunt. Hvitløksbagetter er definitivt ikke sunt, og det er helle rikke Mr. Lee.

Gi heller kroppen din skikkelig mat. Da får du ikke så lyst på yoghurtnøtter heller :)

• Liker 6
Skrevet

Haha, unnskyld at jeg ler, men slanker du deg på den maten der, skal du få slite! :ler: Usunt, altfor mye raske karbohydrater, og altfor lite.

Bare spis de yoghurtnøttene, du. :troest:

Anonymous poster hash: 59d0c...b95
  • Liker 8
Skrevet

Kaller du det der slankemat?!?! Herregud! Har folk ikke lenger den minste idé om hva sunn mat er? Eller i det hele tatt, hva mat er? Det er ikke mye av det du jar spist i dag som jeg vil kalle mat.

Anonymous poster hash: 5fafe...8ca

• Liker 7
Gjest Runforit
Skrevet

Baguette og nudler?

Tror du burde sette deg litt mer inn i ernæring om målet er varig og sunn vektnedgang.

• Liker 6
Skrevet

Spis nøttene idag. Start på nytt imorgen.

Skrevet

Nå er sommeren over, så det er på tide å bulke up. Spis nøtter, proteiner og karbs, og løft tungt!

Skrevet

Jeg tåler tilbakemeldinger, men ikke usaklige tilbakemeldinger som gir null mening, frøken inngrod KG.

Ser ikke helt hva som er galt med å være "inngrodd på KG"? :ler:

Tydelig at du selv er inngrodd her når du tydeligvis vet at jeg er det.... :roll:

• Liker 1
Skrevet

Ikke rart du har lyst på yoghurtnøtter siden du har fått i deg for lite mat.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...