Gå til innhold

Noen som har klart å få bort "puddingen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er interresert i å høre om noen har klart å få vekk de berømmelige bilringene? Og hva gjorde dere? Tynne bein, men den magen tapper meg for selvtillit. Ikke så galt når jeg står, men når jeg sitter.

Anonymous poster hash: 080c1...c57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter også med magen. Nå er det ikke mange mnd siden fødsel, men har alltid gjort det. Eneste som virker på meg er lavkarbo... Da renner fettet av magen og den blir flat. Vurderer å starte opp igjen med det...

Skrevet

Høres bra ut!! Hva spiser du da? Jeg er helt nybegynner, men nå er jeg så lei av den magen!!!

Anonymous poster hash: 10e1d...8ae

Skrevet

Stemmer også og på lavkarbo, er killer for magefettet ;) Vil anbefale deg å lese deg opp og være godt forberedt før du sett i gang eller så blir det veldig vanskelig i gjerne litt halvhjertet. Kjøp boken av Sofie Hexeberg og les bloggen til Lena Beatrice. D er du iallfall godt i gang ;)

Skrevet

Stemmer også og på lavkarbo, er killer for magefettet ;) Vil anbefale deg å lese deg opp og være godt forberedt før du sett i gang eller så blir det veldig vanskelig i gjerne litt halvhjertet. Kjøp boken av Sofie Hexeberg og les bloggen til Lena Beatrice. D er du iallfall godt i gang ;)

Har lest at på lavkarbo så stabiliserer vekten seg, og du veier det du bør veie.. Altså, gå opp eller ned?

Meeen, det er jo skrekkelig mange forskjellige lavkarbo dietter. Kan man gå litt på alle samtidig (altså, basic-lavkarbo om du skjønner), eller må man følge en viss stil?

Anonymous poster hash: db462...e58

Skrevet

Det ryktes at trening gjør susen... :roll:

Anonymous poster hash: 148c3...799
  • Liker 2
Gjest Runforit
Skrevet

Jeg er slank og stram, men når jeg sitter så så ser den jo ikke paddeflat ut(?) Og det selv med definert mage uten fett.

Skrevet

Moderat lavkarbo med veldig lite eller ingenting mel og sukker + styrketrening.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...