Gå til innhold

"Han elsker meg men vil oppleve flere jenter seksuelt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer og meg har en nydelig datter og ellers barn fra før begge to!

Har akkurat kjøpt hus som vi stortrives i.

Han sammenligner seg med kamerater som har hatt mange damer i forhold til han. Han ønsker å få lov til å forsøke seg på damer i all hemmelighet for offentligheten fordi han ønsker å oppleve det som han tror alle andre har opplevd. han har hatt 4-5 vellykkede opplevelser før meg pluss noen mindre vellykkede. Han vil bla spørre "shelldama" på den lokale stasjonen om hun vil møte han en kveld bare for moro.. Han har fått lov av meg.

Hva hvis ho sier ja? Hva sier det om henne isåfall?

Har handlet med henne flere ganger hun vet vi er sammen. De har vist småflørtet. Han vil også ha andre. Dette høres sikkert vilt ut. Er ei helt vanlig dame med jobb og alt.. Han vil ta så hensyn til meg også. At det skal gjøre minst vondt for meg..

Anonymous poster hash: 38f2e...696
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du tuller?!?!?

Anonymous poster hash: f53a3...6cb

• Liker 31
Skrevet

Hvorfor i alle dager har du sagt at det er greit at han er utro mot deg? Skaff deg litt ryggrad og selvrespekt jente! Er han ikke fornøyd med deg, så la han gå! Han høres ut som en liten unge som skal prøve en ny leke.

Anonymous poster hash: faded...b0a
  • Liker 24
Skrevet

Han sammenligner seg med kamerater som har hatt mange damer i forhold til han. Han ønsker å få lov til å forsøke seg på damer i all hemmelighet for offentligheten fordi han ønsker å oppleve det som han tror alle andre har opplevd. han har hatt 4-5 vellykkede opplevelser før meg pluss noen mindre vellykkede. Han vil bla spørre "shelldama" på den lokale stasjonen om hun vil møte han en kveld bare for moro.. Han har fått lov av meg.

Hva hvis ho sier ja? Hva sier det om henne isåfall?

Har handlet med henne flere ganger hun vet vi er sammen. De har vist småflørtet. Han vil også ha andre. Dette høres sikkert vilt ut. Er ei helt vanlig dame med jobb og alt.. Han vil ta så hensyn til meg også. At det skal gjøre minst vondt for meg..

Han har fått lov av deg, men er dette er greit for deg?

Har han fått tillatelse til å pule andre damer, eller hva inngår i avtalen?

Skrevet

Seriøst?
RYGGRAD, KVINNE!!!! Han høres ekstremt umoden ut, som er så opptatt av at kompisene hans har ligget med flere damer enn ham. Og hvorfor gidder du å gi ham lov til å, unnskyld uttrykket, pule rundt? Hva får DU utav det, tror du? Siden du sier at "han vil at det skal være minst mulig vondt for deg" - da er han åpenbart klar over at dette ikke er en streit sak, men han setter seg selv først likevel. Og det er uproblematisk for deg?

Hva vil han si, dersom du plutselig finner ut at du kan tenke deg litt sengekos med den flotte, unge hunken på den lokale matbutikken, for eksempel? Vil det være heeeelt ok? Og hva vil dere egentlig ha utav forholdet deres som par?

Det er ikke meningen å være dømmende; hvis dette opplegget er noe du/dere kan leve fint med, så gjør gjerne det. Men jeg synes at det høres ut som, ut ifra det du skriver, at ting er på hans premisser, og ikke en likeverdig greie.

Kort sagt: Skeeeeeeeeeptisk!

• Liker 7
Skrevet

Kjære deg, du må da ha mer respekt for deg selv enn at du godtar det. Hva med neste gang han ønsker å prøve ei annen dame?

Anonymous poster hash: f9193...674

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville aldri godtatt dette, men hvis du synes det er greit så.. Han høres veldig umoden og egoistisk ut "Lars og gutta har pult flere damer enn meg, buhu, det er så synd på meg, jeg vil også ha"

Jeg håper at det går bra med deg når/hvis han/dere gjennomfører å ha et forhold hvor han har damer på si....

• Liker 2
Skrevet

Hvis du har sagt det er greit at han prøver seg, syns du det er greit om han gjennomfører det, eller var det noe du kanskje sa i farta for å være litt kul dame og tenkte han helt sikkert ikke ville få napp uansett? (med tanke på at shell dama vet dere er sammen da).

Hvor gamle er dere? Har han en slags midtlivskrise eller hva? Han er jo ærlig med deg, så du får føle på det selv, han ville kanskje ikke gjort noe med det om du hadde satt ned foten?

• Liker 1
Skrevet

DU sier ja til at han puler på andre damer, og du lurer på hva det sier om HU! tenk på hva det sier om DEG!

• Liker 4
Gjest Arbeider
Skrevet

Nå burde du ha sagt ifra og du må manne deg opp og si det nå før det er forseint.

men er du sikker på at han elsker deg? Om du sa ja og han så på deg at du egentlig ikke ville så er jo ikke det et godt tegn.

siste kommentar er ikke frekt ment.

Skrevet

Får han først smaken vil han neppe slutte. Du blir til slutt ikke bra nok, man vil alltids ha noe nytt og bedre når døra først er åpen. Du kan begynne å ta et sakte farvel med fyren.

Hva om han forelsker seg i en av dem?
Om ei av dem blir gravid og beholder barnet?
Han pådrar seg en sykdom som han også gir deg?
Hva om han går over på prostituerte?

Det er ikke mindre enn latterlig at han har spurt deg om å få ha sex med andre mennesker når han har kone, barn, hus, jobb og alle andre behov en gjennomsnittlig mann har. Bortskjemt og egoistisk er han.

Anonymous poster hash: 8d23e...a8f
  • Liker 1
Skrevet

Uffda. Ikke en god situasjon...

Men enn om setter situasjonen på hodet: Kan han, så kan du! Tror du han ville likt det?

• Liker 3
Skrevet

Og jeg er relativt sikker på at disse kompisene hans er sjalu på han og livet hans på mange måter også. Men at de kompenserer for et trist singelliv ved å sitte til mannen din og skryte av og glamorisere livet sitt så han skal tro bedre om dem. Klassisk.

Anonymous poster hash: 8d23e...a8f
  • Liker 1
Skrevet

Uffda. Ikke en god situasjon...

Men enn om setter situasjonen på hodet: Kan han, så kan du! Tror du han ville likt det?

Helt enig. Spør om du kan ha sex med (*sett inn navn på en eller annen fyr du kjenner*), enten du vil eller ikke. Bare vær overbevisende.

Tenker han får seg en vekker da, på at det ikke er så greit..

• Liker 4
Skrevet

Hvis du har sagt ja til dette, og dermed synes det er helt greit, så bør det jo være klinkende likegyldig for deg hva den andre dama svarer. Virker riktignok ikke som du synes dette er ok da men.

• Liker 5
Skrevet

Vel, hvis du gir ham lov til å pule andre kvinner, så kan du jo egentlig bare ha det så godt.

• Liker 2
Gjest Wanderlust
Skrevet

Forferdelig trist lesning. Ha litt selvrespekt!!!

Skrevet

Dig your own grave :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...