Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en stor overgang og hvordan blir det framover? Vi har to jenter på 1 og 3 år , men har såååå lyst på gutt så vurderer en til snart.

Anonymous poster hash: d2e72...788

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er like stor sjanse for at det blir en jente til, som gutt... men det vet du vell :)

Skrevet

Jeg syns ikke overgangen fra to til tre var spesielt annerledes enn en til to, man er jo allerede inni i "tralten" føler jeg :)

Skrevet

Jeg har hørt at overgangen til 3 ikke er så ille som fra 1 til 2:) men jeg ville ventet til jeg også hadde lyst på et BARN til, uavhengig av kjønn, slik at jeg ikke ville bli skuffet. "Jente, jente, fler i vente" vetdu..

Anonymous poster hash: e7fc0...bfe

• Liker 1
Skrevet

Overgangen fra 0 til 1 var klart størst. Fra 2 til 3 merket vi i grunnen lite.

Skrevet

Jeg har lest at om han har to jenter fra før, er sjansen stor for at man får en jente til! Men vet ikke om det stemmer! :vetikke:

Skrevet

For oss det var viktig å komme inn i de nye hverdags rutiner ellers var det ikke så stor overgang, spes. når storebrødre ( snart 6 og 5) kan klare mange ting på egenhånd :)

Skrevet

Nå har vi bare to, men litt av det som kan være greit å ta med i vurderingen av om man skal ha nummer 3, kan vel være ting som dette:

- Trenger man ny bil med 3 barn?

- Har man "nok hender" til 3 barn? (Vi har to ville gutter og jeg sliter med å se for meg hvordan jeg skulle fått 3 stk med meg på butikken, til byen etc.)

- Ferie med 3 barn virker ofte å være mye dyrere enn med 2 barn (har jeg inntrykk av). Det virker som at mange av pakkereisene er lagt opp til 2 foreldre og 2 barn

osv....

Anonymous poster hash: 868cc...ecd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...