AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Er dette en stor overgang og hvordan blir det framover? Vi har to jenter på 1 og 3 år , men har såååå lyst på gutt så vurderer en til snart. Anonymous poster hash: d2e72...788
@laide^ Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Det er like stor sjanse for at det blir en jente til, som gutt... men det vet du vell
Nerine_ Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Jeg syns ikke overgangen fra to til tre var spesielt annerledes enn en til to, man er jo allerede inni i "tralten" føler jeg
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Jeg har hørt at overgangen til 3 ikke er så ille som fra 1 til 2:) men jeg ville ventet til jeg også hadde lyst på et BARN til, uavhengig av kjønn, slik at jeg ikke ville bli skuffet. "Jente, jente, fler i vente" vetdu..Anonymous poster hash: e7fc0...bfe 1
Arkana Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Overgangen fra 0 til 1 var klart størst. Fra 2 til 3 merket vi i grunnen lite.
Sissa Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Jeg har lest at om han har to jenter fra før, er sjansen stor for at man får en jente til! Men vet ikke om det stemmer!
Trollmor89 Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 For oss det var viktig å komme inn i de nye hverdags rutiner ellers var det ikke så stor overgang, spes. når storebrødre ( snart 6 og 5) kan klare mange ting på egenhånd
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Nå har vi bare to, men litt av det som kan være greit å ta med i vurderingen av om man skal ha nummer 3, kan vel være ting som dette: - Trenger man ny bil med 3 barn? - Har man "nok hender" til 3 barn? (Vi har to ville gutter og jeg sliter med å se for meg hvordan jeg skulle fått 3 stk med meg på butikken, til byen etc.) - Ferie med 3 barn virker ofte å være mye dyrere enn med 2 barn (har jeg inntrykk av). Det virker som at mange av pakkereisene er lagt opp til 2 foreldre og 2 barn osv.... Anonymous poster hash: 868cc...ecd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå