Gå til innhold

Har alt på stell, trenger bare litt prateskills

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har omsider kommet i mål med å ambisjonene mine og også blitt en mann kvinner drømmer om. Foruten fullført prestisjestudie, en spennende stilling og eier av en sentralliggende leilighet, så har jeg en moteriktig sans og trent meg opp til en respektabel fysikk, og den lille fritiden jeg bruker på dagligdagse gjøremål så legger jeg merke til at kvinner ser på meg med nysgjerrighet og lyst. Det er ikke pretensiøst av meg å fremme disse observasjonene, det er ingen tvil om at jeg er noe kvinner vil ha og det vil jeg benytte meg av i tiden fremover. Jeg trenger bare gode råd for å komme i prat med disse kvinnene i hverdagssituasjoner da jeg ikke har anledning til å fly på byen. Jeg er heller ikke ute etter en likeverdig partner eller noen med spesielle ambisjoner. Bare kvinner som i første omgang er fysisk attraktive og lette å skape forventninger hos. Om dere ikke har noen gode råd så led meg gjerne i retning av et sted der jeg kan få dette. Anonymous poster hash: fe878...b24

Videoannonse
Annonse
Gjest Arbeider
Skrevet

Er ganske god på prating, men det er egentlig ikke det jeg tror du er ute etter. Sjekking krever mer så tror det er sjekketips du er ute etter.

Skrevet

Hva med nettdating? Der kan du jo skryte av disse (overfladiske) kvalitetene.

Anonymous poster hash: fadf7...f7e

• Liker 3
Skrevet

Det er fint og flott at du har en presitsjeutdannelse, spennende jobb, at du ser bra ut og har en grei stil. Hva gjør deg til et spennende menneske å prate med? Hva er det som gjør at du er sjarmerende og morsom å prate med, rent bortsett fra ytre, mer målbare faktorer?

Anonymous poster hash: e25e6...a04
  • Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Om du er så attraktiv som du sier og en mann som kvinner drømmer om, er det bare å gå bort og si "Hei."

Men du tror kanskje ikke det er nok?

Det du kommer til å oppdage er at de kvalifikasjonene du listet opp har svært lite til ingenting med tiltrekning å gjøre.

Gode kvaliteter å ta med seg i et forhold, men null betydning og til og med negativt i forhold til tiltrekning og sjarm.

:)

Skrevet

Du er jo allerede en attraktiv, oppegående mann som bør være ettertraktet. Si hei til jentene, spør generelle spørsmål. Det er de som må bevise for deg at de er noe å gå etter.

Anonymous poster hash: 0a810...474
Skrevet

Det er fint og flott at du har en presitsjeutdannelse, spennende jobb, at du ser bra ut og har en grei stil. Hva gjør deg til et spennende menneske å prate med? Hva er det som gjør at du er sjarmerende og morsom å prate med, rent bortsett fra ytre, mer målbare faktorer?

Unnskyld meg, men hvem i all verden tror du at du er som mener at jeg tross disse kvalitetene har byrden av å gjøre meg interessant gjennom samtale? Disse attributtene bør skape nok nysgjerrighet og spørsmål til holde samtalen i gang. Jeg ser ikke etter en kjæreste, da jeg har jobbet for hardt til å kaste bort alt på én eneste kvinne, såpass tidlig.

Dette opprørte meg faktisk. Hva innbiller dere kvinner at dere er verdt egentlig, når dere får alt servert i en mann på sølvfat, og likevel skal ha mer? Du bør kjenne din besøkelsestid, her er det jeg som stitter med etterspørselen. Skal dere leke prinsesser, oppsøk skoleguttene som har fritid nok til å more det oppblåsete egoet deres.

Anonymous poster hash: fe878...b24

• Liker 1
Skrevet

Man får prateskills av å være sammen med mennesker, ikke glo i bøker på universitetet, trene på gymmet og å shoppe klær alene. Faktisk er alt du har nevnt helt likegyldig når det kommer en fyr med bra aura inn i rommet. Sett det tusen ganger.

Anonymous poster hash: 3688c...8d1
Skrevet

Hei, kult at du er så ærlig!

Kvinner er veldig enkle sånn sett, vi liker å bli lagt merke til så om du går bort å gir henne et kompliment er du som regel innafor. ;) Det trenger ikke å være noe spesiellt, bare si at du la merke til smilet hennes. Kan ikke slå feil, det er heller ikke dumt å så feks: Du ser så utrolig glad ut, kvinner tror du er en "menneskekjenner" og de er solgt med en gang.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 5da26...3e6
Skrevet

Unnskyld meg, men hvem i all verden tror du at du er som mener at jeg tross disse kvalitetene har byrden av å gjøre meg interessant gjennom samtale? Disse attributtene bør skape nok nysgjerrighet og spørsmål til holde samtalen i gang. Jeg ser ikke etter en kjæreste, da jeg har jobbet for hardt til å kaste bort alt på én eneste kvinne, såpass tidlig.

Dette opprørte meg faktisk. Hva innbiller dere kvinner at dere er verdt egentlig, når dere får alt servert i en mann på sølvfat, og likevel skal ha mer? Du bør kjenne din besøkelsestid, her er det jeg som stitter med etterspørselen. Skal dere leke prinsesser, oppsøk skoleguttene som har fritid nok til å more det oppblåsete egoet deres.

Jeg hadde ikke blitt interessert, helt uten videre. Jeg verdsetter personlighet og substans, fremfor det ytre, og visuelle. Derfor lurer jeg på hva du har å tilby på dette planet, i tillegg til en rekke greier som i min mening ikke sier noe om hvor interessant du er, eller for den del hva du skal prate med disse damene om. Det gjør meg ikke til en prinsesse.

Hvorfor du ikke tåler tilbakemelding på spørsmålene du stiller uten å bli opprørt, det skjønner jeg ikke.

Du virker noe barnslig.

Skrevet

For all del ikke si til en potensiell utkåret at du ikke er på jakt etter en likeverdig parter... Og så vil jeg be deg revurdere andre menneskers verdi i forhold til deg selv.

Anonymous poster hash: d922a...f02

• Liker 1
Skrevet

Du er jo allerede en attraktiv, oppegående mann som bør være ettertraktet. Si hei til jentene, spør generelle spørsmål. Det er de som må bevise for deg at de er noe å gå etter.

Anonymous poster hash: 0a810...474

Du har rett, men det er fare for at den taktikken får jentene til å gå som snegle i sirup til sengenhalmen for å få mest mulig ut av situasjonen. Jeg ønsker å signalisere at jeg er spennende nok til å satse alle kort på å få med en gang og ikke bli en av disse koseguttene kvinner sløser bort tiden til.

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt interessert, helt uten videre. Jeg verdsetter personlighet og substans, fremfor det ytre, og visuelle. Derfor lurer jeg på hva du har å tilby på dette planet, i tillegg til en rekke greier som i min mening ikke sier noe om hvor interessant du er, eller for den del hva du skal prate med disse damene om. Det gjør meg ikke til en prinsesse.

Hvorfor du ikke tåler tilbakemelding på spørsmålene du stiller uten å bli opprørt, det skjønner jeg ikke.

Du virker noe barnslig.

Og du virker noe a-seksuell. Det du beskriver er en venn, eventuelt en farsfigur. Jeg tar selvsagt forgitt at kvinnene er interessert i menn på det seksuelle plan og ikke er ute etter å få bli vartet opp av den voksne varianten av nattafortellinger og historier.

Skrevet

Og du virker noe a-seksuell. Det du beskriver er en venn, eventuelt en farsfigur. Jeg tar selvsagt forgitt at kvinnene er interessert i menn på det seksuelle plan og ikke er ute etter å få bli vartet opp av den voksne varianten av nattafortellinger og historier.

Ok. Jeg gir opp. Håper det lykkes for deg. ;)

Skrevet

Hvorfor skal jeg, som attraktiv kvinne, gidde å kaste bort tiden min på en som

1) bare er ute etter å skape forventninger? (WTF?!??)

2) ikke er ute etter å finne kjærligheten

3) tydeligvis er stapp full av seg selv?

Det er da så turnoff! Etter mange år ute i verden lukter jeg en slik innstilling på mange hundre meter. Jeg gidder ikke, og snakker heller med hvem som helst annen. Så får de bare kalle meg sur, men bra menn vet utmerket godt at jeg er langt fra sur :)

Anonymous poster hash: 0d0bd...38d
  • Liker 3
Gjest JakeGreen
Skrevet

Ble du faktisk opprørt av det innlegget? Et høflig skrevet innlegg av en anonym bruker på nettet som prøvde å hjelpe deg? Lykke til i den virkelige verden med kvinner av kjøtt og blod som er langt fra så høflige som hun var.

Spørsmålet hennes er fortsatt gyldig. Hvilke personlige kvaliteter og egenskaper har du som en hver kvinne vil sette pris på? Hvem er du? Vet du det egentlig selv?

En utdanning, en spennende stilling og en sentralbeliggende leilighet er alle fine ting å ha og et mål på at du (sannsynligvis) er en ressurssterk person, men en kvinne blir ikke tiltrekt av deg ene og alene fordi du har oppnådd dette. Såpass skjønner du vel? Eller har du vært så opptatt av karriere og skole at du har glemt hvordan medmenneskelige relasjoner fungerer?

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har stått ved siden av mine kamerater ute på byen hvor de gjør sitt aller ytterste for å imponere og bli godkjent av kvinnene de har tatt kontakt med etter å ha drukket 15 halvlitere. De ramser opp utdannelse, lønn, jobb, forrige ferie de var på og alle ambisjonene sine, mens kvinnene holder på å sovne og lurer på hvor de virkelige mennene blir av.

Det hele er ganske trist, men gjør det også veldig enkelt for meg når konkurransen er så lav.

:)

• Liker 1
Skrevet

Godt å høre det ikke bare er jeg som foretrekker ekte menn foran overperfeksjonerte metrofile ortopedkirurger, litteratursnobber og det som verre er :ler:

Anonymous poster hash: 0d0bd...38d
Skrevet (endret)

Drit i nettdating, vil du få draget så gå ut på byn og andre steder og forsøk å snakke med damer. Begynn på aktiviteter hvor du naturlig kommer i kontakt med damer og hvor du må snakke. Fokuser på å bli flink på å flørte, og dersom du kjenner menn som har draget, så heng med de. Se hva de gjør og hvordan de behandler damer.

Endret av .-L-.
Skrevet

tja du virker jo riktig så trivlig.... :rolleyes:

Skrevet

Hvis du virkelig hadde vært all that så hadde vel damene løpt etter deg allerede...

Men hvis du vil ha noen tips så anbefaler jeg de unge oversminka "glamourmodell"jentene. De er deilige å se på,stokk dumme og elsker menn med en fin jobb og masse penger...pluss at du får sikkert noe heftig drama på gang og. Men for all del,aldri glem kondom uansett hvor fristende det er, om ikke så dukker du opp her igjen med en "ons er gravid,vil beholde barnet"tråd....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...