Gå til innhold

Her er grunnen til at man ikke skal stole på en kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.expressen.se/nyheter/forsokte-spranga-sina-barn---vardas/

Stakkars far til barna! Dette er mitt verste mareritt. For en drittsekk som ikke bryr seg om barna sine en gang. Dessverre finnes det altfor mange kvinner som oppfører seg sånn og bare eksploderer. 0 respekt for menn som de bare behandler som leker. Skal bli homo og ALDRI involvere meg med en kvinne igjen.

Hilsen forlatt

Anonymous poster hash: c5095...c42
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Arbeider
Skrevet

Nå har jeg en tråd om at menn er mer oppegående enn kvinner da er det greit at forumets menn holder seg litt i skinnet.

• Liker 2
Skrevet

Vel, hvis enhver kvinne som noensinne er blitt trakassert, brukt, løyet til, forlatt eller bedratt av en mann skulle nekte å ha sex med en mann igjen, så hadde verden ligget i tørke... Ingen sex på noen.

Enda godt de fleste vet bedre enn å være generaliserende og forblit optimister. Er faktisk utrolig at jeg ikke er mer kynisk og fortsatt går på dates.

• Liker 2
Skrevet

Her kommer tråden med den ene Grunnen til at man ikke skal stole på en kvinne - også er denne linken triumfkortet?

All sympati til deg som har blitt forlatt. Det ser særdeles mørkt ut i den kjelleren når (nesten) alle kvinner bokstavelig talt stemples som tikkende bomber.

• Liker 1
Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Vel, hvis enhver kvinne som noensinne er blitt trakassert, brukt, løyet til, forlatt eller bedratt av en mann skulle nekte å ha sex med en mann igjen, så hadde verden ligget i tørke... Ingen sex på noen.

Enda godt de fleste vet bedre enn å være generaliserende og forblit optimister. Er faktisk utrolig at jeg ikke er mer kynisk og fortsatt går på dates.

Øh...og utsagnet funker like bra med "kvinne" i stedet for mann..

Skrevet

Øh...og utsagnet funker like bra med "kvinne" i stedet for mann..

Det var jo poenget...at det går begge veier. Duh.

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=771524

Er det ingen av dere som har sett denne? TS har her reagert på en temmelig drøy generalisering, og egentlig synes jeg det er greit, selv om jeg ikke er enig. Men nå er jeg selvsagt ikke enig med TS i den andre tråden heller.

Reagerer på generalisering ved å generalisere selv. Har ikke sett denne nei, men troll eller ikke, begge synspunkter er borti natta.

• Liker 2
Skrevet

Reagerer på generalisering ved å generalisere selv. Har ikke sett denne nei, men troll eller ikke, begge synspunkter er borti natta.

Helt enig. Pluss fra meg.

Skrevet

Tråden er ryddet for hets og avsporinger.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...