Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på Cerazette nå og er kvalm HELE tida. Var absolutt ikke sånn da jeg var gravid, og har tatt en del tester og er ikke gravid. Er det vanlig å være så mye kvalm når man bruker Cerazette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bivirkninger:

Vanlige (≥1/100 til <1/10): Gastrointestinale: Kvalme. Hud: Akne. Kjønnsorganer/bryst: Brystspenning, uregelmessig menstruasjon, amenoré. Nevrologiske: Hodepine. Psykiske: Endret humør, nedstemthet, nedsatt libido. Undersøkelser: Vektøkning. Mindre vanlige (≥1/1000 til <1/100):Gastrointestinale: Oppkast. Hud: Alopesi. Kjønnsorganer/bryst: Dysmenoré, ovarialcyster. Øye: Intoleranse mot kontaktlinser. Øvrige: Tretthet. Sjeldne (≥1/10 000 til <1/1000): Hud: Utslett, urticaria, erythema nodosum. Svært sjeldne (<1/10 000), ukjent: Sekresjon fra brystene. Ektopiske svangerskap. I tillegg kan (forverring av) angionevrotisk ødem og /eller forverring av arvelig angionevrotisk ødem forekomme.

Så ja, det er vanlig. Blir det for plagsomt, gå til legen og få resept på et annet preparat.

Anonymous poster hash: ba342...3e4

Skrevet

Takk. Og ja, hadde uansett bare tenkt å bruke opp denne pakken.

Skrevet

Har du gått på de lenge før du begynte å bli kvalm hele tiden?

Skrevet

Dette var grunnen til at jeg sluttet på cerazette. Tåler overhodet INGENting av hormoner, så for meg ble det kobberspiral. Enkelt og greit å sette inn og ellers ganske fornøyd :-) Lykke til!

Anonymous poster hash: c7220...3b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...