AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Jeg går på minipillen cerezette men hørt at flere har blitt gravide selv om. Jeg tok en test i går som viste ikke gravid! Men, jeg har da mistet mens helt av minipillen men likevell negativ test tror jeg at symtomene mine kan tyde på graviditet. - jeg er MYE trøtt fortiden - har hatt vond korsrygg i perioder - hatt tilfeller med svimmelhet og kratige hodesmerter - oppblåst mage ( promper unormalt mye) sambo har tom reagert på det - spiser sundt, men mye mer enn før - trenger mye vann - føler magen er hardere enn før, men kan også skylde oppblåstheten - humørsvingniger som det jomer etter Men jeg er ikke kvalm og kan heller ikke sjekke uteblidt mens iom at jeg ikje får det av minipillen Ville dere anbefalt å tatt en ny test eller er jeg paranoid? Anonymous poster hash: 11c18...2fb
Avalon Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 En av bivirkningene av cerazette, er at man mister mensen. Det er altså helt normalt, og trenger ikke å bety at du er gravid. Men, er du usikker så ta en ny test.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 En av bivirkningene av cerazette, er at man mister mensen. Det er altså helt normalt, og trenger ikke å bety at du er gravid. Men, er du usikker så ta en ny test. det er jeg fultklar over, har gått på pillen i 2,5 år og ikke hatt mensen side. Om du leser hva jeg har skrevet er det ikke fordi jeg ikke får mensen jeg tro jeg er gravid. TSAnonymous poster hash: 11c18...2fb
Favole Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 (endret) Vent noen dager og ta en ny test, evt kan du få tatt blodprøve hos fastlegen for å sjekke hcg. Edit: men, symptomene du har trenger ikke nødvendigvis være graviditet. Kan ha mange andre årsaker. Endret 9. september 2013 av Favole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå