AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Hei! Jeg har en kompis som jeg møtte for et par mnd siden, og som jeg merker at jeg liker som "mer enn en venn". Var mye med hverandre i sommer, men i det siste har det minska litt fordi han jobber mye. Har fremdeles god kontakt, og møtes når det passer seg. Han har vært utrolig hjelpsom og snill mot meg. Har hatt en litt tøff periode, og da har han alltid stilt opp. Han er av den typen som gjerne kan virke litt "tøff", men som jeg veit at innerst inne er utrolig myk, god og snill! Jeg har likt han veldig godt fra første stund, og jeg skal innrømme at jeg er en smule forelska! Spennende, men samtidig utrolig skummelt. Har nemlig ikke peiling på åssen han føler det, og hva han tenker om "oss." Har ikke kyssa eller noe, men flørter/tøyser en del med hverandre. Han gir meg også komplimenter som at jeg er god/pen/søt etc. Bare på mld da, aldri face2face! Han kan kanskje virke litt sjenert? Så kommer det store spørsmålet: Skal jeg fortelle han åssen jeg føler det? Eller skal jeg bare la det ligge, og "se hva som skjer"? Vil jo ikke miste han som venn heller, så er litt redd for å rote det til.. Noen som har noen tips og råd om hva jeg burde gjøre? Noe jeg burde legge merke til som kan tyde på at han er interessert? Hvis noen lurte, så er vi 19 og 22 år. Anonymous poster hash: b6ed2...4c8 1
Charlene87 Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Det har vært mange tilfeller hvor begge parter liker hverandre også er den ingen som gjør noen ting også går det årevis også finner de ut at de likte hverandre den tiden, og det er jo veldig kjipt :/ Beklager å måtte si det, men dette er noe du kommer til å risikere. Men ut i fra det jeg hører så virker han interessert , men bare litt sjenert ^^ . syns du skal si at du liker han. Lykke til 1
Gjest meandI Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 (endret) Begge kom også ganske nylig ut av forhold, så tenker at hvis greia bare er at vi tar det rolig, er det greit, liksom. Endret 9. september 2013 av meandI
Gjest meandI Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 (endret) Det har vært mange tilfeller hvor begge parter liker hverandre også er den ingen som gjør noen ting også går det årevis også finner de ut at de likte hverandre den tiden, og det er jo veldig kjipt :/ Beklager å måtte si det, men dette er noe du kommer til å risikere. Men ut i fra det jeg hører så virker han interessert , men bare litt sjenert ^^ . syns du skal si at du liker han. Lykke til Er akkurat det jeg tenker! At begge kanskje liker hverandre, men så "tør" ingen å ta det første steget.. Skal innrømme at jeg kan være litt sjenert selv! Hvertfall når jeg ikke veit åssen den andre føler det. Ja, er del av meg har lyst til å si det. Men så er jeg redd for å bli "avvist" og at vennskapet aldri blir det samme.. Tusen takk, og takk for svar! - TS (posta som anonym i sta med uhell, hehe.) Endret 9. september 2013 av meandI
MissEi Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Ta tiden til hjelp dersom begge kommer ifra forhold kan det være godt å puste litt først;)
Gjest meandI Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Ta tiden til hjelp dersom begge kommer ifra forhold kan det være godt å puste litt først;) Ja, kan være lurt det og! Redd han kan trekke seg unna hvis jeg "pusher", om du skjønner. Må vel bare være tålmodig, og håpe at ting går den veien jeg ønsker etterhvert. Evt si til han hva jeg føler om jeg føler det er det "rette" øyeblikket. - TS
Gjest meandI Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Spurte han om han ville gå ut med meg, og i går var vi på "date". Og gjett hva? Vi kyssa! Dette er så spennende! Kribler i magen hver gang jeg ser han!
Charlene87 Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Gratulerer :D forsett med det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå