AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 http://www.dagbladet.no/2013/09/09/tema/klikk/bil/motor/psykologi/29167201/ Ja, dere. Stemmer dette? Selv kjører jeg Toyota, og det stemte for det meste. Men så er det vel kanskje ikke så vanskelig å synse seg frem til at Toyota-kjørere gir faen i utseendet, liker det trygge og at ting fungerer. Anonymous poster hash: b107f...cac
Alina X Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Ja for dette er jo VELDIG saklig og sant.....
Gjest Arbeider Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 (endret) Foretrekker å bruke stjernetegn. Endret 10. september 2013 av Arbeider
Hanna! Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Jeg kan så lite om biler. Isåfall er min liste ganske kort: stor bil = litt handy? Vanlig bil = litt vanlig? Sportsbil = rik? Liker biler? Bil med hundeklistemerke på = har kanskje en hund? Bil med sånn greie bakpå = råner Minibuss = opptatt Boble = litt alternativ Gullbil = rik!!! 1
Sjokoladenøtt Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Hahah, synes jeg kjenner litt igjen her Typen har bmw og er visst frelst.. Har selv mercedes, og må beskytte den hele tiden med at den er så god å kjøre Og jeg har masse penger og liker luksus.. Wupsi.
Gjest Cartman Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 http://www.dagbladet.no/2013/09/09/tema/klikk/bil/motor/psykologi/29167201/ Ja, dere. Stemmer dette? Selv kjører jeg Toyota, og det stemte for det meste. Men så er det vel kanskje ikke så vanskelig å synse seg frem til at Toyota-kjørere gir faen i utseendet, liker det trygge og at ting fungerer. Anonymous poster hash: b107f...cac Kjører ikke bil, så du har ikke noe vurderingsgrunnlag. Jeg får bare være mystiske Cartman.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå