AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Ååh, jeg blir så forvirret. Har skrevet om dette før, så sorry at jeg er på en snurr igjen, men nå er det altså tilbake til forvirringen. Jeg har en kamerat (?). Vi bor i hver vår del av landet. For noen år tilbake så studerte vi sammen, vi var i samme gjeng, og det har på et eller annet vis alltid vært noe mellom oss. Noe uavklart noe. Uansett. Jeg klarte nok fint å fucke opp en evt progresjon ved å være mye full, teit og masete. Vi har også etter at vi flytta hver vår vei hele tiden hatt en viss kontakt (ikke sånn at vi snakker sammen ofte, chatter eller sånn, men sånn at det fortsatt er naturlig for meg å møte han, eller snakke til han), en periode var det mye fyllemeldinger. Men nå etter å ikke ha sett han på veldig lenge møtte jeg han igjen tidligere i år, ved et par anledninger. Sånn jeg kjenner han så har han problemer med følelser /snakke om det, forholde seg til det, vise det, osv. Han er en hyggelig og sosial person, men han er dårlig til å ta initiativ (på et generelt nivå). I forbindelse med at han var i samme by som meg så sendte han meg noe som jeg synes til han å være var ganske så flørtende, og iallefall et initiativ til å møte meg. Da det ble litt endringer i planene hans, gjorde han også litt om på dem for å få til å møte meg. Vi hadde en supertrivelig kveld, uten at det skjedde noe, men med et par magiske øyeblikk. Etter denne kvelden gikk det tilbake til sånn det har vært hele tiden, at vi egenltig ikke snakker så mye sammen. Snakka bare litt med han dagen etterpå om hvor fint det hadde vært og sånn. Så møtte jeg han igjen en stund etter dette. Vi hadde snakka løst om å møtes ute, men jeg møtte han tilfeldig før han evt rakk å melde meg (så jeg vet jo ikke om han hadde tenkt å gjøre det). Uansett, venna mine skulle dra hjem/videre, og jeg hadde tenkt til det, men han ville ha meg med dit han og hans venner skulle. Så hadde vi nok en finfinfin kveld sammen, og da vi måtte skilles så snakka han om at nå hadde vi jo fått møttes fleeere ganger i år! (:D). Og så sa jeg at jeg kunne jo komme til hans by en gang og det ville han gjerne at jeg skulle. Så gikk det tilbake igjen til at vi ikke har hatt noe kontakt, jeg har skrevet melding til han noen ganger for å prøve å få igang en small-talk samtale, men jeg vet jo for det første hvor dårlig han er på den slags, selv om han alltid svarer og er positiv osv. Han sender en del snaps innimellom, men jeg tror jo ikke alle dem er personlig. Jeg også sender jo en del til en hel gjeng. Så det er litt håpløst. Jeg tenkte jo at greit, da vil han ikke ha noe kontakt, til tross for at han har virket veldig "interessert" og oppriktig lysten på å se meg når sjansen har bydd seg og fordi jeg vet at han ikke er en skriftlig small-talker. Så jeg prøvde å legge han litt på is. Men så plutselig får jeg en slags melding som hentyder til at han tenker på meg. Han hadde drukket, men det er jo som regel da jeg får ting som er litt mer personlige (i den grad de er det). Men denne her snudde plutselig opp ned på ting, han er ikke typen til å sende sånne type ting, samtidig er jeg redd for å ta det for seriøst, eller misforstå. Så nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre igjen. Han er så sykt vanskelig. Det kommer sånne småting innimellom som bare tyder på at han liker meg, vil ha kontakt osv osv, og så er det perioder hvor det ikke er sånn, og så er det avstanden som er det ekstremt store problemet her. Jeg får ikke bare møtt han og funnet ut av det. Og det er vanskeligå ta det via nett når han er så teit på sånn skriftlig komm. ÆÆÆÆÆ måtte ut. Anonymous poster hash: 003da...244
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Du virker lost.. Dårlig på kommunikasjon? Javisst. Da blir det et problem. Tro meg! Anonymous poster hash: 1e05a...26c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå