Gå til innhold

Fyr uten facebook og telefon. HMMMMMMMMM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr ute på byen, vi sov bare sammen i samme seng. Kysset litt, men han var veldig dritings og sovnet.

Dagen etter prøvde jeg å spørre om videre kontakt. Men han hadde ikke facebook, ikke telefon o.l. Spurte ikke om navnet mitt.

:(

Anonymous poster hash: a2b31...2c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var vel ikke interessert da. Bedre lykke neste gang.

Anonymous poster hash: 1ec05...ee3
  • Liker 4
Skrevet

Hm, helt klart ikke interessert i mer kontakt..

Anonymous poster hash: 7d92e...203
  • Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Hva er det å si? Opplagt at han ikke ville ha noe mer med deg å gjøre, dessverre.

• Liker 1
Skrevet

Ta hintet!

• Liker 1
Skrevet

lol... hvis du ikke skjønner at han ikke vil ha kontakt med deg når han sier han ikke har facebook ELLER TELEFON burde du ta hintet... naive lille jenteunge, ikke rart gutter er på jakt etter sånne jenter som deg.

Anonymous poster hash: d9429...8d3
  • Liker 3
Gjest Arbeider
Skrevet

Kan være en hemmelig agent. Ville tipset myndighetene for sikkerhetsskyld.

• Liker 3
Skrevet

Au.

Anonymous poster hash: a3e1b...1a7

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han er elektrosensitiv?

Skrevet

Møtte en fyr ute på byen, vi sov bare sammen i samme seng. Kysset litt, men han var veldig dritings og sovnet.

Dagen etter prøvde jeg å spørre om videre kontakt. Men han hadde ikke facebook, ikke telefon o.l. Spurte ikke om navnet mitt.

:(

Anonymous poster hash: a2b31...2c2

Kanskje han bare var fleu fordi han var for full og sovnet?

Ingen grunn til å gi opp ihvertfall. Du vet jo hvor han bor,og kan enkelt søke opp gateadressen på Gulesider el.lign.Derifra er det kort vei til å sjekke alle beboere opp i mot facebook. Du finner ham nok igjen:)

Anonymous poster hash: 8aa2a...76d

Skrevet

Er jeg den eneste som reagerer på at ts ble med en fremmed kar hjem?? Heldigvis gikk det jo bra, men hvor naiv går det an å være??

Anonymous poster hash: 11cca...2f4

• Liker 3
Skrevet

For å oppsummere trådens mulige forslag:

- Han er ikke interessert

- Han er en hemmelig agent

- Han er elektrosensitiv

Jeg vet hvilket alternativ jeg hadde trodd på.... :unsure: Bedre lykke til neste gang da!

• Liker 2
Skrevet

Er jeg den eneste som reagerer på at ts ble med en fremmed kar hjem?? Heldigvis gikk det jo bra, men hvor naiv går det an å være??

kan ikke sutre over et mulig overgrep/voldtekt da nei

Anonymous poster hash: 645ba...a67

• Liker 2
Skrevet

Kjære ts,

Hva med å spille litt kostbar? Jenter som blir med fremmede hjem første kvelden, er ingen kjærestemateriale. Tenk litt på det til neste gang;)

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Nå må jeg bare spørre. Er man å anse som suspekt hvis man ikke er på facebook eller lignende medier og/eller kanskje har skjult telefonnummer? Denne gutten har sikkert mobiltelefon. Det er jo allemannseie i våre dager.

Skrevet

Er begrepet one night stand helt ukjent for deg?

Skrevet

Kjære ts,

Hva med å spille litt kostbar? Jenter som blir med fremmede hjem første kvelden, er ingen kjærestemateriale. Tenk litt på det til neste gang;)

Eller så var han bare interessert i sex, og hadde kanskje vært det uansett hvilke regler du mener TS burde fulgt for å være det du vurderer som kjærestemateriale. Mange jenter og kvinner velger å ha ONS i våre dager, uten at det sier så mye om hvordan man er som kjæreste. Mange menn ser ikke på disse som noe mindre kjærestemateriale av den grunn.

kan ikke sutre over et mulig overgrep/voldtekt da nei

Anonymous poster hash: 645ba...a67

Herlighet.

• Liker 3
Skrevet

Kjære ts,

Har funnet flere kjærester slik jeg (ikke ts)

Anonymous poster hash: 35204...4ec

Skrevet

Fikk du tak i navnet hans? I såfall, og om du finner nummeret hans på gule sider, så send en melding bare på trass! Det bør han ha for en så patetisk løgn! (Nei jeg tror ikke noen nordmenn som bor for seg selv ikke har mobiltelefon.)

Skrevet

Er begrepet one night stand helt ukjent for deg?

Nei, jeg kjenner selvsagt til ONS, men har selv aldri hatt det og kommer aldri til å gjøre det. Har ikke hatt behovet heller. Frister lite å bli med en fremmed og beruset person hjem for å ha seg. Det er billig. Men så går jeg heller ikke etter menn som er ute etter ons.

Har hørt det for mange ganger hvor kvinner blir med en mann hjem og føler seg "brukt" dagen etter for han ville ikke ha kontakt etter ons. Også bruke tid på å analysere hva hun har gjort galt. Kvinner er sikkert like ille. Hva med litt verdighet? Det er vel ikke uten grunn at noen bruker uttrykket walk of shame, etter en ons? Eller tar jeg feil?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...