Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråle
Skrevet

For 4 år siden og 4 år yngre dro mannen min etter en krangel.

Han fant seg en ny dame etter 3 uker, men angret seg fort og mente han ble forelsket i forelskelsen.

Idag er vi sammen igjen og har det bra. Men noen dager er jeg sint, sint for at han fant seg ny dame med en gang, sint for at han mente det var slutt pga av en krangel.

Spm mitt er, var han utro?

Han var 22år når det skjedde og jeg vet han aldri ville handlet så raskt idag.

Hvorfor plager det meg enda :(? Når jeg møter hun han var sammen med krøller det seg i magen og jeg tenker kun på hva de gjore og hva hun fikk oppleve av kjærlighet av mannen jeg elsker så ufattelig mye.

Pils kom med noen trøstende ord. Hva burde jeg gjøre for og slutte å tenke på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en lei situasjon. Har vært i en lignende situasjon selv.

Han var ikke utro, med tanke på at han hadde gjort det slutt.

Dama han ble sammen med er taperen her! Tenk på det! Du hadde han først, men han dro til henne. Men hun var ikke bra nok. Det var DEG han ville ha! Du var den som gjorde han lykkelig. Hun var bare en eller annen tilfeldig forbipasserende som han plukka opp for å ha noe annet enn deg å tenke på.

Hun er søpla hans... Du er real deal ;)

Anonymous poster hash: 76850...127

Skrevet

At du ikke er over dette enda og fortsatt bærer nag er nok av samme grunn som at du ser på det som ok å skrive ord som "plis" i voksen alder. Du er rett og slett umoden og lever etter standarene til et barn, derfor kommer du ikke over følelsene dine, fordi du velger å føle på dem fremfor å tenke rasjonelt og vokse opp. Anonymous poster hash: 6233b...f13

• Liker 2
Gjest Solstråle
Skrevet

Tusen takk for svar :)

Nå var hun ikke hvem som helst, for de har kjent hverandre i mange mange år og hun har bestandig likt han.

Så på en måte er jeg glad han ble ferdig med henne, for ellers hadde hun enda stått på sidelinjen å ventet på han.

Men klarer ikke slå fra meg tanken på om det var utroskap eller ikke. Så jeg blir glad når du mener det ikke var det :) som sakt var han 22 år og derfor kan jeg tilgi han for en umoden nyskjerrighet!

Skrevet

Utro betyr, naturlig nok, det å ikke være tro. Da må man være i en situasjon der man skal være tro. Dere hadde gjort det slutt, og han brøt derfor ingen tillit eller forpliktelser han hadde overfor deg. Han hadde jo ingen akkurat da.

Jeg kunne forstått om det var ubehagelig likevel, altså, men du må dolke noen i ryggen for å være utro, og det gjorde han ikke. At dere ble sammen igjen senere har ingen betydning for hvorvidt han var utro eller ikke, der og da gjorde han ikke noe som kan kalles "utroskap".

Anonymous poster hash: b916b...84d

• Liker 1
Skrevet

... sint for at han mente det var slutt pga av en krangel.

Det kan vel være slutt selv om det er bare er han som mener det? Eller, er det ikke slutt før en kvinne sier det er over?

For øvrig blir dette blir litt som Ross & Rachels krangel i Friends om de hadde pause eller ikke....

Anonymous poster hash: 9ea93...e43

• Liker 1
Skrevet

Dette er en lei situasjon. Har vært i en lignende situasjon selv.

Han var ikke utro, med tanke på at han hadde gjort det slutt.

Dama han ble sammen med er taperen her! Tenk på det! Du hadde han først, men han dro til henne. Men hun var ikke bra nok. Det var DEG han ville ha! Du var den som gjorde han lykkelig. Hun var bare en eller annen tilfeldig forbipasserende som han plukka opp for å ha noe annet enn deg å tenke på.

Hun er søpla hans... Du er real deal ;)

Anonymous poster hash: 76850...127

Barnslig måte å tenke på. Hvis man skal tenke på andre som søppel fordi du anser dem som underlegen, så må du jo anse deg selv som søppel i forhold til dem du føler deg underlegen. Sånn sett er du alltid i et destruktivt modus der du enten er andres søppel eller at de er ditt søppel,så om hun en gang blir dumpet av han så er man menneskelig søppel igjen. Da bør man heller få gjort noe med den lave selvfølelsen som får deg til å tenke så kategorisk destruktivt.

Anonymous poster hash: 6233b...f13

• Liker 2
Gjest Solstråle
Skrevet

Var vel ikke helt sånn hun mente det kanskje:)?

Skrevet

Søppel? Patetisk tenkemåte. Kan være han ikke var noe for henne, for den saks skyld. Det er ikke poenget her. Ingen vokser på å se ned på eksen eller den nye.

Anonymous poster hash: d40ed...e41
  • Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

I følge han var det jo åpenbart slutt mellom dere etter den krangelen. Ergo var han ikke utro. Hadde dere to kontakt ila de tre ukene du snakker om?

Det plager deg fordi du elsker ham, er veldig sjalu, og kanskje en tanke umoden. Fortid er fortid. Nåtid er nåtid. Om du vil ha en god fremtid med han bør du prøve å tenke på andre ting. Ev. så kan du jo gjøre det slutt med ham, og prøve så godt du kan å ikke bli så sjalu i dine neste forhold.

Gjest Solstråle
Skrevet

Tusen takk for svar Mrs random nick!

JA jeg er sjalu, det legger jeg ikke sjul på :)

elsker denne mannen så sykt mye.

På de 3 ukene hørte jeg ikke noe fra han. Jeg ringte han en del og ville ha han hjem igjen, men han var avisende og sa ikke så mye.

Vi har det veldig bra idag og har fått barn, så jeg plager ikke han med tankene.

Det jeg føler at jeg gjør er mer selvpining for meg selv.

Driver med selv til vannvitt og er sykelig sjalu på den andre damen som endelig fikk "mannen i sitt liv". Det irriterer meg!

Hun fikk han tilslutt uansett om det bare varte en kort tid!

MEN dere har rett, jeg MÅ slutte å tenke på det og slutte og være så barnslig :(

Skulle bare ønske jeg kunne få råd for hva jeg kan gjøre hver gang tanke kommer?

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Tusen takk for svar Mrs random nick!

JA jeg er sjalu, det legger jeg ikke sjul på :)

elsker denne mannen så sykt mye.

På de 3 ukene hørte jeg ikke noe fra han. Jeg ringte han en del og ville ha han hjem igjen, men han var avisende og sa ikke så mye.

Vi har det veldig bra idag og har fått barn, så jeg plager ikke han med tankene.

Det jeg føler at jeg gjør er mer selvpining for meg selv.

Driver med selv til vannvitt og er sykelig sjalu på den andre damen som endelig fikk "mannen i sitt liv". Det irriterer meg!

Hun fikk han tilslutt uansett om det bare varte en kort tid!

MEN dere har rett, jeg MÅ slutte å tenke på det og slutte og være så barnslig :(

Skulle bare ønske jeg kunne få råd for hva jeg kan gjøre hver gang tanke kommer?

Siden du ikke hørte noe fra ham de tre ukene vil jeg tro han tenkte at dere ikke var sammen da. Ergo at han ikke var utro. Nå vet jo ikke jeg hvordan dere ordla dere under den krangelen, det har jo kanskje litt å si. Men fokuser på de to første setningene jeg skrev her i dette innlegget når de tankene kommer, også prøver du å finne på ting som holder deg fokusert og opptatt.. At du må konsentrere deg om dette. At dere har det bra sammen i dag er jo det aller viktigste.

Jeg vet jo heller ikke nøyaktig hva disse to rakk å gjøre sammen på denne tiden, men uansett var det ikke utroskap. OG han fant jo ut etterhvert da at du var bedre enn henne. Det er ikke noe å kimse av det heller! :hug:

Skrevet

At du ikke er over dette enda og fortsatt bærer nag er nok av samme grunn som at du ser på det som ok å skrive ord som "plis" i voksen alder.

Anonymous poster hash: 6233b...f13

Nå skrev hun tross alt 'pils', og jeg kan være tilbøyelig til å tro at pils kan komme med noen trøstende ord.

Annet enn det, så er det vell ikke allverden å tenke på. Virker jo uansett som du har tilgitt han for den tida han var borte, og da hjelper det hvertfall ikke på forholdet om du skal brande han som utro nå.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Han gjorde det slutt, pulte litt på henne og kom tilbake til deg. Vondt å vite, men det er ikke noe du kan få gjort med i dag. Enten må du legge tankene til siden, eller vurdere om du skal gjøre det slutt.

Gjest Solstråle
Skrevet

Mrs random nick, du hjelper meg mer en du trur :)

JA han valgte meg og han beviser sin kjærlighet til meg HVER dag! Jeg elsker denne mannen så urolig mye <3

På mange måter føler jeg de gjore MYE sammen til at han "ikke hadde følelser" for henne,men som han selv sier. Han ville aldri tilbrakt fine kvelder hjemme med henne, og da ble hun god nok til fesing og for og ha noen og være sammen med i helgene når han ellers ville vert ensom og alene. Han sier at han var bestemt for og ikke gå tilbake til det vi hadde, før han følte ingen kjærlighet fra meg på lang lang tid.

MEN kan man virkelig være sammen med noen og ikke føle noe? Hun er veldig pen å se på,men hun mangler litt sunn fornuft. Men etter mye tenking blir jeg sint på meg selv, sint for at jag lar tankene komme oftere og oftere.

Ligger vi på sofaen å koser lurer jeg på om de lå på samme måten å kostet osv.

Kjenner det går for langt :-( er jo såååå lenge siden.

Unnskyld for et latterlig innlegg, men har det grusomt om dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...