Gå til innhold

"Gamle" ukeblader og moteblader - hvor får jeg tak i dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt, jeg er interessert i enkelte eldre blader, så hvor finner man gamle blader som Det Nye, Woman, Mag, Costume, bortsett fra på Finn og QXL?

Gjerne helt fra 90-tallet :)

Anonymous poster hash: 44a62...d38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fretex i min by hadde mye av det til 5 kr stk. På Nasjonalbiblioteket i Oslo kan du lese dem fra alle tider, men bare til lesesalsbruk...

Anonymous poster hash: 78305...869
Skrevet

Det ligger en liten butikk ved markveien på Grunerløkka som selger brukte blader, de har masse fra 90-tallet.

Skrevet

Takk for alle svar :)

Loppis kanskje?

Det er så sjelden loppis her jeg bor :( Og de gangene det har vært det, har jeg knapt funnet blader i det hele tatt. Virker som om de som bor her leser lite blader, eller kaster dem etter de har lest dem...

Fretex i min by hadde mye av det til 5 kr stk. På Nasjonalbiblioteket i Oslo kan du lese dem fra alle tider, men bare til lesesalsbruk...

Anonymous poster hash: 78305...869

Høres bra ut! Det er ikke Fretex her heller, men jeg skal huske på det når jeg er i en by med Fretex.

Bokbyen i Fjærland!

Kunne absolutt tenke meg et besøk dit!

Det ligger en liten butikk ved markveien på Grunerløkka som selger brukte blader, de har masse fra 90-tallet.

Kan godt hende jeg har vært innom der for å lete etter tegneserier en gang :) Hva heter denne? Noe å tenke på neste gang jeg skal til Oslo.

Anonymous poster hash: 1faa2...861
Skrevet

Vet du hva den heter?:)

Skrevet

Vet du hva den heter? :)

Husker ikke, men etter litt googling fant jeg ut at den heter "spøk og spenning"

Adresse:

Markveien 33A,0554 Oslo

:)

Skrevet

Takk for alle svar :)

Det er så sjelden loppis her jeg bor :( Og de gangene det har vært det, har jeg knapt funnet blader i det hele tatt. Virker som om de som bor her leser lite blader, eller kaster dem etter de har lest dem...

Høres bra ut! Det er ikke Fretex her heller, men jeg skal huske på det når jeg er i en by med Fretex.

Kunne absolutt tenke meg et besøk dit!

Kan godt hende jeg har vært innom der for å lete etter tegneserier en gang :) Hva heter denne? Noe å tenke på neste gang jeg skal til Oslo.

Anonymous poster hash: 1faa2...861

"Spøk og spenning"

Adresse:

Markveien 33A,0554 Oslo

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...