AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Del Skrevet 9. september 2013 Ja, jeg vet... kjempe rart spørsmål. Men jeg sliter av og til med å tisse hvis jeg er på offentlig toalett, men noe som hjelper veldig er hvis jeg putter tuppen av venstre pekefinger i munnen! Helt seriøst! Enda bedre er det å sitte på springen, men det kan man ikke alltid på offentlig toalett. Er det bare jeg som har triks for å få til å tisse? Har du noe du gjør? Anonymous poster hash: 1d3e2...52a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #2 Del Skrevet 9. september 2013 Går helt fint an å sette på springen på offentlig toalett? Evt bruk handicap-doen Jeg pleier å legge papir i skålen så lyden ikke blir så høy. Du kan jo prøve det? Anonymous poster hash: 0d1c2...224 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 9. september 2013 #3 Del Skrevet 9. september 2013 Skrur på vasken og lukker øynene mine mens jeg slapper av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #4 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg sier Ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss, det hjelper for meg Anonymous poster hash: bb2eb...114 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 9. september 2013 #5 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Sette på springen eller SITTE på springen? Endret 9. september 2013 av Chloe- 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #6 Del Skrevet 9. september 2013 Bare veldig nysgjerrig - funker det ikke med høyre pekefinger? Anonymous poster hash: 50782...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #7 Del Skrevet 9. september 2013 Sette deg på toalettet og stappe hånda i varmt vann. Funker alltid på meg. Anonymous poster hash: ae907...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #8 Del Skrevet 9. september 2013 Haha, jeg har også dette problemet Vet ikke hvordan jeg begynte med det; men tar iallefall tunga og drar den frem og tilbake på fortennene. Sånn tunga skrapes på kanten liksom Høres helt teit ut, men etterhvert som jeg gjorde dette hver gang funker det faktisk Så når jeg sitter der og det er kanonstille, men man tydelig hører/vet at noen står rett utforbi, så gjør jeg dette, og funker hver gang. Sikkert psykologisk Anonymous poster hash: f02b1...802 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalin Skrevet 9. september 2013 #9 Del Skrevet 9. september 2013 Hvis det ikke er mulig å ha på vannet hele tiden, så bruker jeg å lage den "shhh"-lyden veldig stille til jeg har fått til å tisse. Funker alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #10 Del Skrevet 9. september 2013 Haha, jeg har også dette problemet Vet ikke hvordan jeg begynte med det; men tar iallefall tunga og drar den frem og tilbake på fortennene. Sånn tunga skrapes på kanten liksom Høres helt teit ut, men etterhvert som jeg gjorde dette hver gang funker det faktisk Så når jeg sitter der og det er kanonstille, men man tydelig hører/vet at noen står rett utforbi, så gjør jeg dette, og funker hver gang. Sikkert psykologisk Anonymous poster hash: f02b1...802 Det med tungen gjør jeg også! TS Anonymous poster hash: 1d3e2...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arbeider Skrevet 9. september 2013 #11 Del Skrevet 9. september 2013 Hvis det ikke er mulig å ha på vannet hele tiden, så bruker jeg å lage den "shhh"-lyden veldig stille til jeg har fått til å tisse. Funker alltid! "Shhh - lyden" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalin Skrevet 9. september 2013 #12 Del Skrevet 9. september 2013 "Shhh - lyden" ? Litt vanskelig å forklare når jeg skriver, men det er nesten som når du hysjer på noen. Shhh-lyden varer på en måte lengre, er lavere og høres ut som om noe sildrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arbeider Skrevet 9. september 2013 #13 Del Skrevet 9. september 2013 Litt vanskelig å forklare når jeg skriver, men det er nesten som når du hysjer på noen. Shhh-lyden varer på en måte lengre, er lavere og høres ut som om noe sildrer Og den lyden lager du for at folk ikke skal høre at du tisser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #14 Del Skrevet 9. september 2013 Det med tungen gjør jeg også! TS Anonymous poster hash: 1d3e2...52a Nei??? Trodde dette var noe galskap jeg hadde funnet på selv! Anonymous poster hash: f02b1...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 9. september 2013 #15 Del Skrevet 9. september 2013 Pissoarangst er utrolig vanlig. Jeg sleit i flere år med å få til å pisse på offentlige toaletter. Dvs, det gikk greit i avlukke med døra igjen, men ved en renne eller med noen ved siden av, det var vanskelig. Det eneste som hjelper er å utsette seg for den situasjonen gang på gang, og før eller siden løsner det. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #16 Del Skrevet 9. september 2013 Pissoarangst er utrolig vanlig. Jeg sleit i flere år med å få til å pisse på offentlige toaletter. Dvs, det gikk greit i avlukke med døra igjen, men ved en renne eller med noen ved siden av, det var vanskelig. Det eneste som hjelper er å utsette seg for den situasjonen gang på gang, og før eller siden løsner det. Bokstavelig talt. Men jeg har også opplevd, på jobben bl.a., at jeg har vært skiiikkelig tissetrengt sånn at det faktisk er vondt, så går jeg på do og det bare stopper opp. Kommer ikke en dråpe. Og ender med at jeg bare går ut igjen - like tissetrengt. Og nå har jo jeg andre tvangstanker også, så kan liksom ikke gå på do å prøve igjen om 2 min når alle nettopp har sett at du var der. Anonymous poster hash: f02b1...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #17 Del Skrevet 9. september 2013 Teller til ti...eller skrur på springenAnonymous poster hash: f7b74...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #18 Del Skrevet 9. september 2013 Du kan banke med noen fingre over blæren. Anonymous poster hash: 7c3db...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalin Skrevet 10. september 2013 #19 Del Skrevet 10. september 2013 Og den lyden lager du for at folk ikke skal høre at du tisser? Nei, og det var ikke det ts spurte om heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 11. september 2013 #20 Del Skrevet 11. september 2013 Men jeg har også opplevd, på jobben bl.a., at jeg har vært skiiikkelig tissetrengt sånn at det faktisk er vondt, så går jeg på do og det bare stopper opp. Kommer ikke en dråpe. Og ender med at jeg bare går ut igjen - like tissetrengt. Og nå har jo jeg andre tvangstanker også, så kan liksom ikke gå på do å prøve igjen om 2 min når alle nettopp har sett at du var der. Anonymous poster hash: f02b1...802 Det er akkurat sånn det arter seg. Man klarer ikke slappe av. Det er en slags fobisk reaksjon, tenker nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå